Muusikoiden.net
03.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huilunsoiton aloittaminen
1
aaroni
28.09.2012 21:11:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen soittanut pianoa ainakin 6 vuotta ja haluaisin kokeilla poikkihuilun soittoa. Minkälainen huilu kannattaisi ostaa??

katriina40
30.09.2012 22:56:22

Hanki opettaja ja pyydä häneltä apua soittimen valintaan. Oma opettajani suositteli minulle Yamaha 211-mallia. Oletettavasti, koska se on varmatoiminen ja kohtuuhintainen (n. 500 eur.). Ihanteellista olisi, jos saisit lainata toimivaa huilua, kunnes olet hankkinut sen verran taitoa, että pystyt kokeilemalla valitsemaan itsellesi mieluisan soittimen myymälästä, jossa on kokeiltavissa useampia malleja. Itse päädyin myöhemmin Muramatsuun, johon olen ollut todella tyytyväinen.

ekikoo
02.10.2012 14:56:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ostin huiluista mitään täysin (no ehkä avoläppä/suljettu ero) tietämättömänä tuon jammun 211:n ja eip oo ongelmia ollut. Fiksu peli, kunpa joskus vielä oppis oikeesti soittaan ;b

Öyy...
Mozarella
08.10.2012 18:33:10

Minäkin täysin mistään tietämättä ostin avoläppäisen Trevor james privilegen.
Olen ollut todella tyytyväinen.
Monet ovat netissä ollut sitä mieltä, että tuolla olisi helppo saada äänet soimaan.

finnpicker
10.12.2012 16:50:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aaroni: Olen soittanut pianoa ainakin 6 vuotta ja haluaisin kokeilla poikkihuilun soittoa. Minkälainen huilu kannattaisi ostaa??

Jos ostat avoläppäisen, niin se on vaativampi alussa, kunnes sormet löytävät tarkasti oikean paikkansa. Umpiläppäisissä tätä em. "ongelmaa" ei ole. Itse suosittelen avoläppäistä.
Yleissääntönä voidaa pitää seuraavaa: mitä kalliimpi, sitä parempi.

t:finnpicker

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti