Muusikoiden.net
09.12.2016

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Värilliset poikkihuilut
1
Gianore
21.11.2010 19:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskos kellään kokemusta värillisistä poikkihuiluista? Ajattelin hommata mustan avoläpppäisen huilun mutta en tiedä mikä on huilun oikea materiaali, soitettavuus yms. En haluaisi kuitenkaan ostaa huonoa. Kertokaapas jos kokemusta (tai varmaa tietoa) löytyy : )

cokekola
25.11.2010 22:19:13 (muokattu 25.11.2010 23:15:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gianore: Oliskos kellään kokemusta värillisistä poikkihuiluista? Ajattelin hommata mustan avoläpppäisen huilun mutta en tiedä mikä on huilun oikea materiaali, soitettavuus yms. En haluaisi kuitenkaan ostaa huonoa. Kertokaapas jos kokemusta (tai varmaa tietoa) löytyy : )

Valmistaja tai myyjä osannee kertoa, mistä materiaalista huilu on valmistettu. Varmaan niitä tehdään kovin eri materiaaleista. Itse olen nähnyt värillisiä huiluja muovista, pellistä (=jokin nikkeliseos) sekä puusta, hiilikuidista ja hopeasta. Kahdesta viimeksi mainituista en ole nähnyt kuin mustia ja puusta tehdyt ovat yleensä puun värisiä.

Monet ovat sitä mieltä huilun oikea materiaali on puu, kulta tai hopea. Itse kelpuuttaisin kyllä hiilikuituisenkin.

Huilunsoiton opiskelua ja muuta musiikkiakin sivuavaa: http://www.flautissimo.org
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti