Muusikoiden.net
09.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huuliharppu aloittelevalle
1
kepe-5
24.09.2010 18:44:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei ja hou.

Nyt hiljattain on ihan vaan tekemisen puutteesta syntynyt himo opetella soittamaan huuliharppua. Järkikin sanoo, ettei halvimmilla rutkuilla tee kuitenkaan mitään, joten kaipailisin jotain hyvää perusmallia. Ja koska harrastus on niin lapsenkengissään, olisi joku selkeä opaskirjanenkin ihan hyvä lisä. Laittakaa suosituksia tulemaan.

And you don't stand an outside chance
KimmoH
27.09.2010 12:05:48

Hohnerin Marine Bandeille ääni täältä, perus Marine Band tai sitten Deluxe. Itse aloitin Hohnerin Blues Starter setillä, tuossa saa halvalla läjän harppuja ja itselle mieluisia voi sitten lähteä vaikka yksi kerrallaan päivittämään paremmiksi.

Mutta kyllä niillä halvoilla Harley Benttoneillakin voi soitella, tenaville olen niitä jaellut "leluiksi" ja hyvin ne soivat omassakin suussa.

kepe-5
27.09.2010 14:31:54

KimmoH: Hohnerin Marine Bandeille ääni täältä, perus Marine Band tai sitten Deluxe. Itse aloitin Hohnerin Blues Starter setillä, tuossa saa halvalla läjän harppuja ja itselle mieluisia voi sitten lähteä vaikka yksi kerrallaan päivittämään paremmiksi.

Mutta kyllä niillä halvoilla Harley Benttoneillakin voi soitella, tenaville olen niitä jaellut "leluiksi" ja hyvin ne soivat omassakin suussa.

Kiitos vinkeistä, pitääpä ruveta kazelemaan. Tiedätkö vielä jotakin hyvää opaskirjasta, jonka hommailisi tuohon kylkeen?

KimmoH
27.09.2010 16:15:48

The Harp Handbook - niminen opus on kova sana jos on aivan pakko saada kirja.

Mutta youtubella pääsee jo pitkälle, Adam Gussowin opetusvideot ovat aivan loistavia!

kepe-5
27.09.2010 16:24:44

KimmoH: The Harp Handbook - niminen opus on kova sana jos on aivan pakko saada kirja.

Mutta youtubella pääsee jo pitkälle, Adam Gussowin opetusvideot ovat aivan loistavia!

Ai jaa, kiitos kiitos. Näillä mennään.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti