Muusikoiden.net
03.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikkileirit (:
1
Fonisti97
25.04.2010 10:34:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs onko joku ollut jollain musiikkileirillä? Millaisia kokemuksia? Mä oon ollu Kälviän musiikkileirillä ja oon menossa kesällä uudestaan. Todella hyviä kokemuksia jäänyt. Tosin opettaja kirjoitti todistukseen oppiaineeksi klarinettin eikä fonia niinku olis pitänyt.

Varie
25.04.2010 13:08:07

Meikäläistä kiinnostais leirit myös, ja lähinnä aikuisemmalle soittajalle tarkoitetut.
Osaako joku kertoa onko aloittelevalla puhaltajalla (joka ei ole soittanut ikinä porukassa) asiaa Imatran big band festivaaleilla järjestettävään bigband kurssiin. Kurssilla on ilmeisesti useita tasoja osaamisen mukaan, mutta minkälainen on se aloittelijoiden taso siellä?

inde
27.04.2010 17:09:46

Osaako joku kertoa onko aloittelevalla puhaltajalla (joka ei ole soittanut ikinä porukassa) asiaa Imatran big band festivaaleilla järjestettävään bigband kurssiin. Kurssilla on ilmeisesti useita tasoja osaamisen mukaan, mutta minkälainen on se aloittelijoiden taso siellä?
Riippuu siitä siun soittimesta, siellä on lähinnä pasuuna, trumpetti ja saksofoni ja sitten näitä muita bb soittimia mut ei puhaltimia. Siinä kurssin lopuksi on konsertti eli yhteissoittoa on mutta en sitten tiedä että pitääkö kuinka hyvä soittaja olla. Kavereita on pari menossa ja he ovat kyllä soittaneet jo 7-8 vuotta. Kannattaa kysellä siitä lisää.
Ja noista muista leireistä että Joutsenossa on puhaltajille oma leiri kesällä. Siellä on ollut myös aikuisia mutta lähinnä lukiolaisista alaspäin ne on. Itse oon ollu siellä kaksi kertaa, toisella kerralla siellä oli aikuinen fonisti, joka oli soittanut vain vähän aikaa. Että jos kiinnostaa, mukaan vain, hyvät opettajat siellä on. Ja sitten on Lieksan vaskiviikot jos vaskipuhallinta soitat, sitä suosittelen vaikka itse en oo siellä käynyt kun rahat eivät oikein tahdo riittää, kiinnostus kyllä riittäisi.

ope16
27.04.2010 23:32:40

Hae kirjastosta Rondon leirinumero niin johan alkaa löytyä valinnanvaraa.

LeSaX
09.05.2010 13:13:54

Joo on ite kerran ollu Raudaskylässä puhallinmusiikkileirillä ja oli kyllä älyttömän hyvä leiri ja sai hirveät motivaatio boostit siitä eteenpäin. Tänäkin vuonna olis tarkotus jonnekki mennä mutta vähän auki vielä minne.Oon miettiny Nakkilan Popjazz leiriä ja just tätä Imatran BB-leiriä.

Ja mitä mulla näistä aloittelijoista on kokemusta(vielä kun 1,5 vuoden kokemukselle itsekkin sellainen olen) niin kyllä se ainaki raudaskylässä aika perusmeininkiä oli. Kun sinne menin niin en ollu ikinä isommassa porukassa soittanu ja olinkin vähän kauhuissani aluksi ku en oikeen ymmärtäny mitään, mutta älyttömän nopeaa sitä alko oppimaan ja lopussa pääsi jo nauttimaan siitä soittamisesta.
Joten ainakin itse suosittelisin että pääedellä vaan sekaan,kyllä sitä siellä sitten paremmiltaan aina oppii ne tärkeimmät jutut.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti