Muusikoiden.net
08.12.2016

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Silent Brass Trumpetille
1
avain
23.10.2009 14:49:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis tarkoitus hankkia Yamahan SB 7-9 silent brass trumpetille lähinnä ympäristö syistä kun joutuu/saa treenata paljon eikä aina pääse treeni paikalle. Millanen on käytössä ja muuttuuko puhallus "tukkoisemmaksi" ja ylipäätään miten soittaminen muuttuu SB:n kanssa. Paljonko antaa ääntä ulos ja onko soundi kuulokkeilla aidon kuuloinen? Itse en ole päässyt kokeilemaan ko. laitetta. Kiitos vastauksista.

EI HAITAA VAIKKA MOLEMMAT ON TORVIA,PÄÄASIA ETTÄ SOI!
pasikaikkonen
23.10.2009 18:57:28 (muokattu 24.10.2009 12:36:44)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jep itse omistan ja en suosittele varauksetta, koska vastus muuttuu suht paljon.

On siitä hyötyäkin. käytän tuota systeemiä lähinnä iltaisin.
Naapurit kun eivät osaa arvostaa naapurista kantautuvien akustisten soittimien ääntä silloin :)

kyllä sillä aika hiljaisen pillistä saa. naapurit eivät valita enää.
jos joku yrittää nukkua soiton aikana samassa huoneessa, niin se on jo siinä ja siinä.
naapuri huoneessa kylläkin, ainakin meillä.

äänenlaadusta vois sanoa että vakio kuulokkeet ovat huonot, mutta tilanne paranee vaihtaessa parempiin kuulokkeisiin. eihän se mikään supermikki kyllä ole, mutta toimii tarkoitukseensa ihan hyvin. siitä vaan biisit koneelta kuulokelähdöstä sisään ja soittelet päälle. mikään kristallinkirkas hifi-systeemi se ei kuitenkaan ole.

ihan ok laite. hinnasta voidaan olla montaa mieltä, mutta kilpailevia tuotteitakaan ei ilmeisesti paljoa ole.

SPINAL TZÄP !!! Kyllä, Olen osa ongelmaa !!!
Jussi-R
23.10.2009 22:49:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on käytössä ollut vuosia noita harjoitus-sordiinoja,kun ei ole ollut kunnon paikkaa treenaamiseeen.Käytössä on ollut Silent Brass,BestBrass,Brass Spa ja Mannie Klein harjoitus-sordiinot.Kaikkihan noi lisää puhallusvastusta mut mä olen ongelmaa hieman korjaillut sillä et mulla on harjoitus-sordinon kanssa treenaamiseen omat suukappaleet joissa on reikää suurennettu puhallusvastuksen pienentämiseksi.Toi Mannie Klein on ollut eniten käytössä normaalissa harjoittelussa ja toi BestBrass on keikkapakissa.Sillä on kiva lämmitellä ennen keikkaa muita häiritsemättä.On pieni kooltaan ja toi puhallusvastus on pienempi kun Silet Brassissa.Ainakin mun mielestä.Tosta Bestbrassista on olemassa myös sellainen versio missä on sisään rakenettu kaikulaite ja liitäntä kuulokkeille mut sitä ei ole tullut kokeiltua.Mulla ei ole tohon SB sordiinoon sitä Yamahan omaa mustaa kaikulaite-boksia joten siitä en osaa sanoa mitään kuinka paljon se luureihin tulevaa omaa saundia parantais.Ongelmahan lienee noitten harjoitus-sordiinojen kanssa toi puhallusvastuksen kasvu ja ettei pääse kuulemaan omaa saundiaan luonnollisena.Mä olen ratkaissut oman treenaamiseni kotona olkkarin nurkkaan rakennetulla pienellä treenikopilla ja seuraavalla setillä.Mannie Klein harjoitus-sordiino jossa pieni halpa konkkamikki.Joku Behringer karaoke mikseri/efekti ja viritysmittari.Siitä läppärin sisäänmenoon ja luureista korvaan.Nuottimatskut näkyy läppärillä PDF-muodossa ja taustat Band in a boksista.Toi koko setti on aika hiljainen.Suurin ääni on ton treenikopin ilmanvaihdon puhallin. T:Jussi-R

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti