Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: trumpetin suukappale hakusessa
1
avain
19.03.2006 19:18:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitenkähän toi suukappale asia on kun pitäis hakea uutta suukappaletta nykyinen perus yamaha 11 ja ei oikein irtoo ylärekisteri (tosin soitajassa se vika yleensä on, mutta kuitenkin). mikähän se olis sitte sellane toimiva bahc 3c, 2c vai yamaha 14b4, 14c4. matala kuppinen ja kapea rimminen kai auttaa ylärekisteriin?? hankin soitimen pitkästä aikaa ja ei muista suukapaletta millä sitä ennen soitteli eikä tunne ketään jolta sais kokeiltavaks tai saada lainaan ja ei viitis ostaakaan montaa turhaan. heitelkääpä mietteitänne asiasta.
 
faith
19.03.2006 19:26:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitenkähän toi suukappale asia on kun pitäis hakea uutta suukappaletta nykyinen perus yamaha 11 ja ei oikein irtoo ylärekisteri (tosin soitajassa se vika yleensä on, mutta kuitenkin). mikähän se olis sitte sellane toimiva bahc 3c, 2c vai yamaha 14b4, 14c4. matala kuppinen ja kapea rimminen kai auttaa ylärekisteriin?? hankin soitimen pitkästä aikaa ja ei muista suukapaletta millä sitä ennen soitteli eikä tunne ketään jolta sais kokeiltavaks tai saada lainaan ja ei viitis ostaakaan montaa turhaan. heitelkääpä mietteitänne asiasta.
 
Hmm.. en tiiä noita Yamahan kokotaulukkoja oikein, mutta mulla toi Bachin 3C oli kaikkein toimivin ratkasu. Sitä ennen oli ollu Bachin 7C (siis se perus..) ja B&S:n 1½C. B&S taitaapi noudattaa noita Bachin taulukkoja. Sillä puoltoistasella sai mukavan leveän ja pehmeän soundin, mutta ei sitte loppupeleissä ollu paras mahollinen mulle. 3C:hen oon ollu tyytyväinen.
 
"Lopeta tuo honottaminen!" -Isukki kehuu laulutaitoja..
MilesD
30.03.2006 22:04:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite juuri hankin pari suukappaletta lisää ja yamaha-miehenä tietysti jamahan GP sarjan suukappaleita: 7A4 ja 14A4a. Oon niillä nyt vähän aikaa soitellu ja ollut tyytyväinen. seiska on tarkoitettu liidiin tai pikkoloon ja vaatii ainakin mulla totuttelua, mutta ylärekisteri soi aikas helposti ja nätisti. 14 on kanssa pieni kupiltaan, mutta parempi jokapäiväiseen soitteluun-tasapainoinen kokonaisuus. Nää A-koon kapulat on aika tiukkia, joten suosittelisin yamahan C kuppista esim. 8C4, jos yamahat kiinnostaa. Aika paljon tietoo löytyy netistä osoitteesta mouthpieceexpress.com tai jotain sinnepäin, joku varmaan muistaa sen osoitteenkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «