Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Edullinen huilu?
1
Rory
06.11.2005 22:33:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli millainen on hyvä, edullinen huilu? Minkä merkkinen, mitä ominaisuuksia, mitä pitää ostotilanteessa tarkistaa? Rahaa on käytettävissä max. 500 e. Olen soittanut puoli vuotta lainahuilulla kauan sitten, mutta nyt on tullut oman soittimen hankinnan aika. Joten auttakaa, kiitos :).
 
isojussi
06.11.2005 23:54:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäpäin oot?
 
Saattaisin tietää sopivasti laadukkaan käytetyn.
 
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Rory
07.11.2005 21:13:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereella. Käytetty kelpaisi todella mieluusti.
 
Toivoisin silti myös ihan näitä käytännön neuvoja etten tule huijatuksi, hehee :).
 
codiath
08.11.2005 19:00:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä löytyy infoa ominaisuuksista: http://www.markshep.com/flute/Finding.html
 
"Kevät toi, kevät toi roudarin..."
Mimi
11.11.2005 21:16:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korostan, että olen itsekin aloittelija.
 
Itse hankin kuukauden semmoisella erittäin huonolla luikulla soiteltuani Yamahan 211 oppilasmallin, jolta löytyy hintaa kylläkin hieman yli tuon 500 euron, olikohan vähän alta 600 euroa. Hemmetin hyvä, toimii kuin unelma ja on hyvä soittaa. Yamahalla on myös malli 01 (Erittäin suuri kysymysmerkki tähän), joka on periaatteessa sama huilu kuin tuo 211 sarjan peli, mutta se valmistettu kai jossain ties missä, hintaa 399 euroa. Laadusta en voi puhua mitään, kun en ole kokeillut, eikä kukaan tuttukaan kertonut moista tuntevansa. Itse päätin kuitenkin panostaa ja tuhlasin sitten samantien vähän enemmän rahaa. Periaatteessa ainakin tuo Yamaha on erittäin laadukas merkki, kannattaa harkita.
 
Yksinäinen susi...
isojussi
11.11.2005 21:42:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekikö Rory Kingistä kaupat?
 
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «