Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rata-pub (Helsinki)
1 2
Ray-Ska
30.11.2007 13:32:17 (muokattu 30.11.2007 13:32:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bändillämme siis vuonna 2005 sovitussa keikassa jätettiin soittokamat ns. puoliakustinen setti vermeineen , autoon koska itse ravintola jota tuskin enään on , enkä mene tarkistamaan olisko...sotin sinne ennen keikka sanoivat et mikseri oli varastettu,...kuun saavuimme sähköt oli vedetty kaapelilla käytävästä...yx lamppu tiskin päällä...eli kuolemas oli paikka...ja tuolle 60-70 luvyn tyypille voin sanoa et ottaa selvää ennenkuin huiskii..minulle juttu on menneisyyttä...
 
Ray - Ska Rocks and Rolls
semifinale
11.02.2008 20:37:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuh, ottaen huomioon yleisön mitä siellä on, niin no thanks! Nämä perus-itähesalaiset ketkä siellä käyvät on niitä samoja jotka seisoo Liikuntamyllyn ruokajonossa joka viikko.
Hehheh, juu sinne vaan kaikki tiluttelijat, lämmin on vastaanotto!
 
baron
11.02.2008 22:06:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuh, ottaen huomioon yleisön mitä siellä on, niin no thanks! Nämä perus-itähesalaiset ketkä siellä käyvät on niitä samoja jotka seisoo Liikuntamyllyn ruokajonossa joka viikko.
Hehheh, juu sinne vaan kaikki tiluttelijat, lämmin on vastaanotto!

 
Mä oon ollut keikalla siellä kolme kertaa silloin kun se vielä toimi. Vastaanotto oli todella "lämmin" mutta positiivisessa mielessä.
 
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «