Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: VAROITUS! Pappa Ravintolat, Amiram Oy Espoo
1
JMeijeri
09.11.2014 19:33:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseinen ravintola jättää kirjallisesti sovittuja keikkapalkkioita maksamatta perinnästä huolimatta. Kauppalehden protestilistallakin näkyy olevan usean tonnin edestä saatavia.
 
Tällaisille huijaripaikoille pitäisi olla oma musta listansa vaikkapa täällä muusikoiden.netissä
 
Muusikoiden yhteisen edun vuoksi boikottiin tällaiset keikkapaikat, jottei käyttäytyminen yleisty.
 
Itse en enää osta edes Pappa pizzaa.
 
Arska02
22.11.2014 18:07:57 (muokattu 24.11.2014 08:24:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvät vehkeet ja esiintymismahdollisuudet näyttäisi ainakin olevan tuossa lähderannan pappapizzassa, vaikka en ole koskaan käynyt siellä kenenkään keikalla. Kuitenkin jokin tuossa paikassa haiskahtaa, vaihtanut muistaakseni tässä seitsemän vuoden aikana ainakin kolmesti omistajaa, samoin ravintola lähderannassa aivan tuon naapurissa. (Ulkomaalaisia kuitenkin). Omaan makuun aika kummallinen paikka.
E: Hanakaljaa ei kuulemma enää saa.
 
Bitoz.fi - Sound / Light / Rigging
Timi
23.11.2014 18:41:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JMeijeri: Kyseinen ravintola jättää kirjallisesti sovittuja keikkapalkkioita maksamatta perinnästä huolimatta. Kauppalehden protestilistallakin näkyy olevan usean tonnin edestä saatavia.
 
Tällaisille huijaripaikoille pitäisi olla oma musta listansa vaikkapa täällä muusikoiden.netissä
 
Muusikoiden yhteisen edun vuoksi boikottiin tällaiset keikkapaikat, jottei käyttäytyminen yleisty.
 
Itse en enää osta edes Pappa pizzaa.

 
Hmm.Oisko niin,jotta jos sovittua keikkaliksaa.Josta on ainaskin sähköpostin kautta luvattu ja ei tunnu tulevan sovitun ajan puitteissa.Yhteydenotoista huolimatta.Kandeisko sit ottaa yhteys ajoissa sinne Palkkaturvaan?
Ns.Kusettavista keikkapaikoista saatu tieto.Auttaa varmaan arvioimaan riskejä.Tosin moni lähtee ihan keikkakokemusta saadakseen.Ihan ilmaiseksi.Maksaen kamojen vuokrat,kuljetukset,yöpymiset,safkat sun muut.Luottaen siihen.Että josku ollaan huipulla.Ja sitten ei Artisti maksa!
 
Vaikea.Mutta varma!
miffe
24.11.2014 15:18:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arska02: E: Hanakaljaa ei kuulemma enää saa.
 
Luottotiedot mennyt, joten panimo/tukkuri sanonut sopimuksen irti. Nyt kantavat myytävät tuotteet lähimarketista.
 
Vastaan on tullut myös ravintoloita, jotka ihan vapaaehtoisesti ostavat tuotteita mm. Lidlistä, koska ne ovat pikatukkuja halvempia. Tuoremehuja, maitoa, kahvikermaa, sokeria ja jauhoja ainakin kannetaan ravintoloihin. Joillakin firmoilla taas ei joko ole sopimusta, tai eivät sellaista saa, tukkurin kanssa.
 
entinen turkulainen
baron
25.11.2014 11:16:48 (muokattu 25.11.2014 11:18:07)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miffe: Luottotiedot mennyt, joten panimo/tukkuri sanonut sopimuksen irti. Nyt kantavat myytävät tuotteet lähimarketista.
 
Onko sallittua? Mun kantakapakasta oli Corona tilapäisesti loppu ja mä ehdotin että hakisivat sitä viereisestä Alepasta mutta väittivät ettei ole luvallista?
 
Pitääkö paikkansa vai bluffasivatko mua?
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Herrasmiekkoinen
25.11.2014 11:46:16 (muokattu 25.11.2014 11:48:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Onko sallittua? Mun kantakapakasta oli Corona tilapäisesti loppu ja mä ehdotin että hakisivat sitä viereisestä Alepasta mutta väittivät ettei ole luvallista?
 
Pitääkö paikkansa vai bluffasivatko mua?

 
Ei ole sallittua. En enää tarkemmin muista, mutta tietyt säännöt oli siihen, mistä anniskelupaikan pitää juomansa hankkia, eikä lähikaupat ja marketit olleet sallittujen listalla.
 
E: " Laillisesti alkoholijuomat voidaan hankkia luvan saaneilta alkoholijuomien valmistajilta, tukkumyyjiltä tai Alkosta."
 
http://www.valvira.fi/ohjaus_ja_val … /alkoholijuomien_hankinta_anniskelu
 
miffe
25.11.2014 13:42:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herrasmiekkoinen: Ei ole sallittua. En enää tarkemmin muista, mutta tietyt säännöt oli siihen, mistä anniskelupaikan pitää juomansa hankkia, eikä lähikaupat ja marketit olleet sallittujen listalla.
 
E: " Laillisesti alkoholijuomat voidaan hankkia luvan saaneilta alkoholijuomien valmistajilta, tukkumyyjiltä tai Alkosta."
 
http://www.valvira.fi/ohjaus_ja_val … /alkoholijuomien_hankinta_anniskelu

 
Niin... Saako kaikista paikoista kuittiakaan?
 
Kaikki eivät säännöksiä tunnu tietävän, ja osa ei sellaisista välitä. Welcome to the real world. Turussa Kupittaalla oli ns. maahanmuuttajataustaisen henkilön pyörittämä kioski, josta sai tupakkaa ja olutta, mutta niitä ei voinut maksaa kortilla. Muut ostokset kuitenkin pystyi. Joko arvaatte syyn?
 
entinen turkulainen
baron
25.11.2014 15:48:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herrasmiekkoinen: Ei ole sallittua. En enää tarkemmin muista, mutta tietyt säännöt oli siihen, mistä anniskelupaikan pitää juomansa hankkia, eikä lähikaupat ja marketit olleet sallittujen listalla.
E: " Laillisesti alkoholijuomat voidaan hankkia luvan saaneilta alkoholijuomien valmistajilta, tukkumyyjiltä tai Alkosta."

 
Kiitti, jos mun kantakapakka olisi valehdellut mulle niin olisi ollut pahempi juttu:-)
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «