Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pub Port Arthur Turku
1
sticky fingers
13.03.2014 17:39:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turussa on tällainen mesta nimeltään Pub Port Athur. Onkohan minkälainen paikka soittaa? Tuleeko musadiggareita keikalle noin ylipäätään (Turussa kuulemma paikat aika vähissä ylipäätään), vai onko pelkkiä kantapeikkoja, joita musiikin soittaminen lähinnä häiritsee?
 
"On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa
miffe
16.03.2014 23:22:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Turussa on tällainen mesta nimeltään Pub Port Athur. Onkohan minkälainen paikka soittaa? Tuleeko musadiggareita keikalle noin ylipäätään (Turussa kuulemma paikat aika vähissä ylipäätään), vai onko pelkkiä kantapeikkoja, joita musiikin soittaminen lähinnä häiritsee?
 
Paikalliset ovat sinne saaneet tapahtumiinsa muitakin kuin kantapeikkoja. Ja ne pari kertaa, kun minä siellä olen tekniikkaa tehnyt, on myös oikeasti siitä keikasta kiinnostuneita ollut paikalla. Tosin nämä mun tekemät ovat olleet nimekkäitä artisteja (Dumari / Tuomari Nurmio; Maarit ja Sami Hurmerinta).
 
entinen turkulainen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «