Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Entinen Bepop - nykyinen Rodeo - Tampere
1
Nuuska
10.01.2012 11:51:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys
 
Tietääkö kukaan minkälaiset pa-kamat otsikon paikassa on?
Ravintolapäällikkö ei suostu kertomaan !!
Pitäisi mennä keikalle ja olisi hyvä tietää kuinka paljon rojua tarvitsee ottaa mukaan..
 
Muutenkin k.o. paikan sopivuudesta live-esitykseen saa kommentoida.
Tilat - roudaus - etc
 
Kiitos
 
Nuuska
 
Jeszse
10.01.2012 13:46:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mihinköhän siellä keikan pystyttää? Ainut järkevä paikka tuntuis olevan tanssilattia joka on keskellä baaria.
 
Henkilökohtaisesti jättäisin väliin, toivottavasti teille edes luvataan hyvä liksa.
 
AKWM: Hoho, ehkä parasta raivoamista ikinä! :D | OSTA LEVY!
Nuuska
10.01.2012 14:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Kiitos vastauksesta.
 
Paikan kotisivuiltra ei saa minkäänlaista käsitystä tilasta - on vain kuvia koristekrääsästä...
 
Kyseessä on erään tuttuni järkkäämät bileet, joihin on tulossa 3-4 bändiä ja mun pitäis hoitaa äänentoisto. Aiemmin niitä kemuja on järjestetty kunnon tiloissa, joihin olen vienyt oman pa:n.
 
Vaikuttaa uhkaavalta - toivottavasti tuttuni tulee järkiinsä...
 
Nuuska
 
Jeszse
10.01.2012 14:07:40 (muokattu 10.01.2012 14:19:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuuska: Terve
 
Kiitos vastauksesta.
 
Paikan kotisivuiltra ei saa minkäänlaista käsitystä tilasta - on vain kuvia koristekrääsästä...
 
Kyseessä on erään tuttuni järkkäämät bileet, joihin on tulossa 3-4 bändiä ja mun pitäis hoitaa äänentoisto. Aiemmin niitä kemuja on järjestetty kunnon tiloissa, joihin olen vienyt oman pa:n.
 
Vaikuttaa uhkaavalta - toivottavasti tuttuni tulee järkiinsä...
 
Nuuska

 
Joo, ei siellä oikein muuta ookkaan ku koristekrääsää. Sitä on oikeasti aivan helvetisti siellä. Pari kertaa oon käyny, ja yökerho ainakin on sellanen, että keskellä on tanssilattia, ja molemmissa päädyissä tiski, toisia reunoja kiertää pöytiä, samoin kun perimmäisen tiskin toisella puolella.
 
Mikäli siellä ei oo esimerkiks yläkertaa jota en oo huomannu, ni en keksi mitenkään päin järkevää asettelua bändeille.
 
e: Kaveri sano, että siellä on jonkun sortin parvityylinen yläkerta. Ei kuitenkaan osaa sanoa soveltuuko sekään bändille.
 
AKWM: Hoho, ehkä parasta raivoamista ikinä! :D | OSTA LEVY!
Funkånaut
10.01.2012 14:30:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: e: Kaveri sano, että siellä on jonkun sortin parvityylinen yläkerta. Ei kuitenkaan osaa sanoa soveltuuko sekään bändille.
 
Henkilökohtaisesti en usko, ku ainoo järkevämpikin paikka (eli keskellä parvea) on vallattu baaritiskin ja DJ:n mestan toimesta.
 
Ainakin kuuntelen musiikkia. Sä vaan keskityt mnetissä ulisemiseen ja jonkun middle beerin ryystämiseen. - M4ss3 m/ Kuuntelen tälläistä
Jeszse
10.01.2012 14:32:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Henkilökohtaisesti en usko, ku ainoo järkevämpikin paikka (eli keskellä parvea) on vallattu baaritiskin ja DJ:n mestan toimesta.
 
Okei. En oo koskaan ite ees huomannu et siel on sellanen, ni en tienny tollastakaan. Toisaalta, enpä sillä tiedolla varsinaisesti mitään tee ku en ajatellu sinne toiste enää mennä.
 
AKWM: Hoho, ehkä parasta raivoamista ikinä! :D | OSTA LEVY!
Jeszse
16.01.2012 08:45:40 (muokattu 16.01.2012 08:46:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Facebookin kuva-albumeista löyty tämmönen, ilmeisesti sinne sit pykätään bändille tilaa erikseen...
 
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne … 32548633454566_189333_6506238_n.jpg
 
Hyhhelvetti tota koristekrääsän kakofoniaa...
 
Funkonaut: Hevi paskan uliulia | The Jasser Arafats | Alternaty
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «