Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ravintola Kantis (Helsinki)
1 2
Simo78
06.09.2009 23:09:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tai sitten keikalle pyrkii m.net allstars band. Yksi paska akustinen riittänee(välttyy turhalta roudaukselta), vitusti jengiä jotka koko illan ajan vittuilee paikan pitäjille kuinka ne kusettaa bändejä. Takuut täyttyy jengi saa vittuilla ja paikkaa vituttaa ihan armottomasti:-DDD
 
puusormi
07.09.2009 21:31:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi vetäisi vain paranoidia ja yleisö huutaisi biisien välissä "soittakaa paranoid".
 
Saapiko lähettää terveisiä?
sientenystävä.
29.05.2010 12:08:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 263 päivää vanhaan ketjuun!
 
Jep. Eilen tuli testattua.
 
+ "Rumpumatto"
+ Varastotila soittokamoille
+ Kahvia saatiin ilmaiseksi
 
- Bändien pitää saada myytyä alkoholijuomia 500€ edestä
- Alakerrassa (soittotila) ei käy maksuvälineinä kortit - jengi ostaa juomat yläkerrasta
- Kaikki PA:sta ja mikseristä lähtien pitää tuoda itse
- Ikävät ja jyrkät portaat alakertaan
- Matkakuluja ei korvata
- Ruokaa tai juomaa ei ole odotettavissa
- Lipunmyynti pitää hoitaa itse
- Varastotilassa ei ollut toimivaa lamppua
- Alakerta on L-muotoinen
- Miesten vessassa ei ole lukkoa
 
Ihan hyvä ilta oli periaatteessa - saatiin kulut katettua ja jäätiin muutama kymppi per bändi voitolle. Keikkaa sovittaessa ei ollut oikein hajua minne ollaan menossa eli kyseessä oli ihan oma moka. Miksaus saatiin toimimaan hyvin ja kaikki kuului paikkaan nähden todella hyvin. Henkilökunta oli ok - lähinnä tuntui, etteivät edes huomanneet, että siellä bändejä soittamassa, mikä sopi kyllä ihan hyvin meille.
 
Tuommoisella riistodiilillä ei olla ennen kyllä oltu keikalla, eikä enää ikinä mennäkään. Vaikka paikka ja henkilökunta oli ihan ok, en suosittele kenellekään tätä paikkaa.
 
midnight rose
01.06.2010 13:53:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kauan kun bändit suostuvat tuollaisiin diileihin, tuollaisia diilejä on olemassa.
 
Simo78
01.06.2010 23:47:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs mnettiläinen hyvin totesi jossain ketjussa jotakuinkin näin--> että kyseinen systeemi vois olla ihan hyvä, jos paikka ois jotain muuta kuin lähiräkälän alakerta, minne bändin pitää kuskata kaikki kamat ja missä ei ilman bändejä käy ketään. Siis sellainen mesta, missä ois pa:t ja vermeet omasta takaa...
 
JCM
02.06.2010 04:44:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo kaljatakuu on kyllä niin vitun naurettava ehto, että en ikinä edes harkitsisi moiseen kusilaan keikalle menemistä.
 
Hyi vittu.
 
Jos on laatupaikka ja enemmänkin ns. tilauspohjaista toimintaa, tuon ymmärtää, mutta muussa tapauksessa kusilan isäntä-idiootille pitäis laittaa nappi kalloon.
 
Ei saatana. Pitäköön Kantis kantiksensa, minä en tule koskaan lukeutumaan niihin.
Simo78
02.06.2010 14:47:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Tuo kaljatakuu on kyllä niin vitun naurettava ehto, että en ikinä edes harkitsisi moiseen kusilaan keikalle menemistä.
 
Hyi vittu.
 
Jos on laatupaikka ja enemmänkin ns. tilauspohjaista toimintaa, tuon ymmärtää, mutta muussa tapauksessa kusilan isäntä-idiootille pitäis laittaa nappi kalloon.
 
Ei saatana. Pitäköön Kantis kantiksensa, minä en tule koskaan lukeutumaan niihin.

 
Mä lukeudun siihen sakkiin, että mä en menis kyseiseen kusilaan ees pienestä hinnasta:-). Sen verran surkea tapaus, meillä oli tuolla ollessa äänimies(ei mikään harrastelija edes) matkassa ja siltikin soundit oli ihan kuraa, lavalla ei saanu mistään mitään tolkkua jne.jne. Voisin ottaa syyt omille niskoilleni, jos ei oltais soiteltu jo jokusta kertaa about samankokoisissa tiloissa ilman tuollaisia ongelmia. Oon nää jorinat tainnut kyllä ennenkin jorista, mutta menköön nyt samaan rahaan...
 
ukko idänmies
31.08.2010 08:29:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaljatakuusta oli hyvä kommentti, saattoi olla jopa tässä ketjussa.
Eli jos bändi joutuu maksamaan sen takuun, niin saako se sillä takuurahalla ne myymättä jääneet kaljat? Pitäisi saada.
 
Ei elämästä enää edes juovu.
Simo78
31.08.2010 20:20:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toihan riippuu siitä miten ne on sen sopimuksen kirjoittanut, tod.näk ei kuulu saada, koska kassahan lasketaan pilkun jälkeen ja sitten tiedetään paljon takuusta uupuu. Jos on lupautunut maksamaan erotuksen, eikä papereissa lue, että saa tulla seuraavana päivänä kittaamaan kaljaa, niin silloin ei kuulu saada kaljoja. Samana päivänä niitä ei pilkun jälkeen voi jäädä kittaamaan. En siis puolustele takuita, kuhan mietin miten ne sopimukset on saatettu baarin puolella ajatella.
 
Väinämöinen
30.01.2011 15:14:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen keikalla käydessä tuli sitten huhuille vahvistus, eli paikka lakkaa olemasta. Paikan ovessa on ilmoitus Kantiksen hautajaisista ensi kuussa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «