Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: East Club, Hki
1 2
Borlag
13.03.2007 09:19:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin, paikan ikäraja oli muuttunut K18. Ja taitaa olla enemmän hevimesta, en ite uskaltais yksin omalla bändillä mennä sinne.
 
EDIT: ja päivä oli viime lauantai, eli 10.3

 
Itse asun kävelymatkan päässä East Clubista ja kyllä toi sellanen teinidisco enemmän on kuin hevimesta. Bändi iltoina eri juttu sitten
 
ronkainen_ron
04.09.2007 17:54:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kertoi että Elvikselläkin oli pienempi roadcrew kuin meillä.
Meillähän oli jopa 2kpl ihmisiä bändin lisäksi roudaamassa/kuljettamassa.
 
Hah, toi sama lause kuultiin kans, hieman eri muodos tosin. Tais mennä et: maailmanluokan bändeilläki on pienemmät kokoonpanot ku teillä.
Ja meinas viel laskuttaa meiltä narikkamaksun ellei oltais jaksettu jankkaa sille et ollaa täällä soittamas.
Nahkatukka
13.09.2007 21:43:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka paljon tuonne mahtuu yleisöä, ja kuinka iso tuo paikka on? Löytyykö jostain kuvia
 
-Jape-
Nelikielipiru
14.09.2007 08:40:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka paljon tuonne mahtuu yleisöä, ja kuinka iso tuo paikka on? Löytyykö jostain kuvia
 
Kyllä sinne joku n. 150 henkilöä menee. Kuvia ei mulla ainakaan ole, soitto paikkana toimii joko baarin "tanssilattia" tai sitten loossi. Rumpalille teipit pelteihin ja jotain demppiä virvelin päälle niin hyvän menon siellä saa. Jotain valoja siellä oli mutta en menis juhlimaan niillä..
 
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
Nahkatukka
14.09.2007 12:31:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä sinne joku n. 150 henkilöä menee. Kuvia ei mulla ainakaan ole, soitto paikkana toimii joko baarin "tanssilattia" tai sitten loossi. Rumpalille teipit pelteihin ja jotain demppiä virvelin päälle niin hyvän menon siellä saa. Jotain valoja siellä oli mutta en menis juhlimaan niillä..
 
Ok Kiitos tiedoista.
 
-Jape-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «