Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockhouse (Tampere)
1
Mase
02.07.2006 21:00:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimi
Rockhouse
Sijanti
Tampereen keskustassa, Otavalankatu 9(2. krs).Samassa paikassa ollut ennen Räpärällää.
Aukioloajat
ks. kotisivu
Koko
~200-400 henkeä?
Arvioita keikansaantimahdollisuksista ja esiintyjätyypistä (demobändit/nimibändit)
Ottavat bändejä demojen perusteella, ainakin webbisivun mukaan ;) Nyt listalla näyttää olevan nimibändejä & cover-pumppuja..
Tekniikka (pa & sähkö, etenkin voimavirta yms.)
Talon puolesta hyvänoloinen PA & miksaaja, omalla backlinellä siis pärjää.. Miksauspöytänä joku Midaksen tiski, mikit sennheiseria ja shurea, lavalla 3x monitorikulma.. Voimavirtaa näytti olevan tarjolla lavan takaseinässä pari töpseliä + valovirtaa muutama töpseli.
Valot
On riittävästi, takaseinällä pari kolme liikkuvaa ja lavan etupuolella parissa trussissa kannuja. Jos haluaa lappuja lukea lavalla, niin kannattaa ottaa nuottiständiin klipsautettava valo mukaan, muuten valot kyllä piisaa.
Lava & backstage -kuvaukset
Olimme 7-henkisellä rokkipumpulla ja hyvin sovittiin lavalle. Bändin koostumus: drs, b, 2xgtr, 2xfoni, 3xvoc. Rockhouse avattiin edellisenä päivänä ennen meidän vetoa ja backstage oli vielä vaiheessa. Semmoinen kuitenkin on työn alla ja pitäisi valmistua pikapuoliin.
Ruokailumahdollisuus
Ruokailu on järjestetty alakerran ravintolan (Zarillo, taco&burger-mesta) kanssa.
Roudaus (miten)
Pääovesta portaita (leveät) pitkin toiseen kerrokseen. Autoa ei saa ihan oven eteen (pääovi porttikongissa, kadulle ~10m) ja yläkerrassa joutuu vähän kantamaan. Laatikoiden pohjissa rullat on kova sana ;)
Yleisökuvaus (opiskelijoita/juoppoja kantapeikkoja/mitä?)
Ainakin meidän keikalla oli melko sekalaista porukkaa, ikähaarukka 18-45v. Hyvin tuntuivat olevan mukana menossa, saattoi johtua toki bändistäkin ;)
WWW-sivut
http://rockhouse.fi/
Hyvää
Mukava henkilökunta ja _hyvin_ toiveita kuunteleva talon miksaaja. Ravintolapäällikkö omaa itsekin muusikkotaustan, joten ymmärtänee muusikon mielenlaadun ;)
 
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845...), tarjoa!
Exhausted
09.02.2007 10:14:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FS Booking Rock Night
Perjantai 09.02.
 
Perjantaina vedetään viimeiset LIVE ROCKIT Rock Housessa. Lavalle astelee rokkaamaan: Masterstroke, Vala, Smokesuit. Liput 3e sis. narikan.
 
Lauantaina vietämme Rock Housen hautajaisia ja loput hanat myydään pois tieltä hintaan 2 eur /kpl koko illan. Tule kantamaan kortesi kekoon!
 
If it isnt Rock - its crap!

 
- www.rockhouse.fi
 
Rock House siis ilmeisesti lopettaa. Ei ole vielä tullut käytyä, mutta tarkoitus oli mennä tänään katsastamaan Vala.
cruel_destiny
09.02.2007 16:49:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- www.rockhouse.fi
 
Rock House siis ilmeisesti lopettaa. Ei ole vielä tullut käytyä, mutta tarkoitus oli mennä tänään katsastamaan Vala.

 
voi paska, just kun olin miettimässä demon lähettämistä...
 
Guitar Hero
09.02.2007 19:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

voi paska, just kun olin miettimässä demon lähettämistä...
 
Haha mä olin jo askeleen sua edellä.. Sieltä löytyy varmaan lehtiroskiksesta lähiaikoina meidän promo ;)
 
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
cruel_destiny
09.02.2007 20:59:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haha mä olin jo askeleen sua edellä.. Sieltä löytyy varmaan lehtiroskiksesta lähiaikoina meidän promo ;)
 
hajoile sä vaan, mä en ees ehtiny lähettää... :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «