Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Venom
1 2 3 4 5 6
sellisti
23.02.2010 17:44:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

crane: Ensin jos haukutte jotain bändiä? Sanon et vetäkää paremmin.
 
Ei näin. Jos haukutaan bändiä, esitetään perustelut. Ei tarvi osata itse paremmin. Nää on mielipiteitä kaikki.
 
"Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." -Kari Suomalainen
Sahtimies666
24.02.2010 10:22:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanon et vetäkää paremmin.
 
Tää on paras kortti mitä pakasta löytyy.
 
Heiskanen
01.12.2011 21:10:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 645 päivää vanhaan ketjuun!
 
Mitä mieltä olette Venomin uudesta levystä Fallen Angels? Aika roiman kuulosta heviä. Papoissa on vielä potkua.
 
Oikeata Ränttätänttää! www.mikseri.net/croowed
S.i.r.
05.12.2011 20:51:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uudesta Venom-kiekosta olen sitä mieltä, että levy on pilattu aivan liian pitkällä kestolla. Hyviä biisejähän tuo uutukainen sisältää, mutta toisaalta huomattavasti pienempikin määrä biisejä riittäisi. Vanhan pieruna kun olen sitä mieltä, että vanhan LP-levyn kesto 35-45-minuuttia olisi edelleenkin ihan hyvä levyn mitta oikeastaan bändille kuin bändille. No, nyt on taas uutta Venomia kaupoissa, joten onpahan ryhmällä taas hyvä tekosyy lähteä heittämään muutama keikka... toivottavasti ilmestyvät Suomeenkin asti.
mpekkanen
17.12.2012 22:41:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vaikka ne kolme ensimmäistä venom levyä ovatkin hyviä,niin mulle kyllä kolisee kaikkein koviten possessed.sitä tulee kuunneltua venom levyistä edelleen aina silloin tällöin. se oli myös mun eka koko pitkä venom levy joskus silloin kuin se ilmestyi.oikeastaan se onkin viimeinen levy josta mun mielestä edes kannattaa puhua tän bändin kohdalla.venomin alkupään tuotanto on kuitenkin täynnä loistavia biisejä.venom on myös ollut musiikillisesti esikuvana tosi usealle bändille ja soittajalle.
hieman harmittaa että se on saanut sellaisen huumorimaineen.
 
kaljataiteilija
18.12.2012 06:55:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: vaikka ne kolme ensimmäistä venom levyä ovatkin hyviä,niin mulle kyllä kolisee kaikkein koviten possessed.sitä tulee kuunneltua venom levyistä edelleen aina silloin tällöin. se oli myös mun eka koko pitkä venom levy joskus silloin kuin se ilmestyi.oikeastaan se onkin viimeinen levy josta mun mielestä edes kannattaa puhua tän bändin kohdalla.venomin alkupään tuotanto on kuitenkin täynnä loistavia biisejä.venom on myös ollut musiikillisesti esikuvana tosi usealle bändille ja soittajalle.
hieman harmittaa että se on saanut sellaisen huumorimaineen.

 
http://muusikoiden.net/keskustelu/rules.php#rules
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Metall1n JuudaS
18.12.2012 10:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tutustuin bändiin kun selailin youtubea ja satuin löytämään Black Metal-kappaleen,
ekan kuuntelukerran jälkeen totesin että tämä bändi on täyttä metallia.
Silloin en edes tiennyt mitä Black Metal on, nyt iskevät myös Bathoryn kaltaisetkin bänditkin. Venom on ja tulee olemaan Black Metallin kunkku.
"Lay down your souls to the Gods of Rock N Roll", Venom, albumilta Black Metal.
 
"Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow
minidriver
16.05.2015 10:56:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 878 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Venom ei vanhene! Keski-ikäinen nuhjaaja tuli hankkineeksi tuon uuden levyn - kyseessä on kovinta Venomia koskaan. Suositukset täältä. Heiny.
 
Isi
Tympee Huttunen
16.05.2015 12:22:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minidriver: Venom ei vanhene! Keski-ikäinen nuhjaaja tuli hankkineeksi tuon uuden levyn - kyseessä on kovinta Venomia koskaan. Suositukset täältä. Heiny.
 
Nyt on myös Venom Inc. Kova Prime Evil-kokoonpano! Hyvät ajat käsillä.
 
Metal Black biisinä pesee musta Black Metalin.
 
minidriver
16.05.2015 12:45:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lastinen: Nyt on myös Venom Inc. Kova Prime Evil-kokoonpano! Hyvät ajat käsillä.
 
Metal Black biisinä pesee musta Black Metalin.

 
M:pire of evil -nimellä ei ilmeisesti kovin montaa katsojaa keikoille saatu =D
Mut Prime Evil on kyl kova levy!
 
Isi
Modnar
16.05.2015 17:56:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole koskaan jaksanut perehtyä 90-luvun jälkeiseen Venomiin. Mutta ne vanhat kunnon levyt on ihan mukavaa kuunneltavaa. Joskus omistin yhtyeen Singles 80-86-kokoelman ja siinä oli aika hyvä kattaus ja katsaus yhtyeen vanhaan materiaaliin. Bursting Out ja Seven Gates of Hell esimerkiksi on mainioita biisejä.
 
Uusi levy sen sijaan oli ihan ja ja jopa yllättävän hyvä. Ei mitenkään erikoinen, mutta kuitenkin toimi ja kuulosti aika paljon vanhalta Venomilta. Päällisin puolin thrashin ja heavy metalin sekoitusta, mutta oli siinä vähän sellaista ensimmäisen aallon black metalin esiasteen soundiakin. Mielellään sen kuunteli.
 
http://murska-arviot.blogspot.com/2 … 05/venom-from-very-depths-2015.html
 
http://murska-arviot.blogspot.com www.somnam.tk
Påskägg
18.05.2015 17:58:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Resurrection on "uudemmista" ihan hyvä, mutta onkoha senki julkaisusta jo jotain 15 vuotta
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Swayne
25.05.2015 09:04:36 (muokattu 25.05.2015 09:05:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Venom on ihan kuninkaallinen bändi. Cronos on Kate Middletonin setä. Onkohan OBE tulossa Cronosille? Seuraavassa jubileessa vetävät Black Metalin?
 
Paluun Poika
04.08.2018 23:36:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko ketään kattoo Venom Incciä Porisperessä, oliko paha?
 
Henri Henri Olavi
26.10.2022 17:15:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Metal 40-vee!
 
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009157622.html
 
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
ttpp44
27.10.2022 09:00:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Black Metal 40-vee!
 
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009157622.html

 
Kiitos vinkistä! Oli varsin hyvin ja asiantuntevasti kirjoitettu juttu vaikka jotain pieniä yksityiskohtia taisikin olla väärin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «