Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: AMORAL studiossa!
1 2 3 4 549 50 51 52 53
MGI
19.07.2005 14:41:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää palata tohon rumpali-juttuun. Juffista on kehittymässä pienen ajan kuluessa Suomen parhaita rumpaleita. Ja levystä on tulossa kova.
 
Incarnation
19.07.2005 15:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää palata tohon rumpali-juttuun. Juffista on kehittymässä pienen ajan kuluessa Suomen parhaita rumpaleita. Ja levystä on tulossa kova.
 
Luulen myös, että äijä omaa valoisan tulevaisuuden tällä saralla.
 
Rest in peace Dime
MrQ
19.07.2005 17:03:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Älkäähän tinkikö teknisyydestä, vaikka "taidehomokammoiset" muuta toivoisivatkin. ;)

 
Ei teknoilu ole väärin. se on vaan tarpeetonta jo se perustuu pelkkän progeiluun kuten amoralin tapauksessa.
 
Mutta syystä että maailma on pieni ja bändissä soittaa kuitenkin tutuntuttuja ja muita tyyppejä niin minäpä annan yhtyeelle toisen mahdollisuuden.
 
Itse keskittyisin rynkytykseen, tekniikka ei ole esteenä, rakenteet ontuu ja liikaa pelleilyä. SYL-Death meininki liiankin esillä. Mutta eipä tuo mitään, driveä pidin eimachineheadvaanmikäsenyolisetoinensamanikäinenmättöbändijenkeistä-plagiaattina
kunnes tutustuin siihen tarkemmin.
 
Onnea uuden levyn takia, muuten.
 
Incarnation
19.07.2005 17:17:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei teknoilu ole väärin. se on vaan tarpeetonta jo se perustuu pelkkän progeiluun kuten amoralin tapauksessa.
 
Mutta syystä että maailma on pieni ja bändissä soittaa kuitenkin tutuntuttuja ja muita tyyppejä niin minäpä annan yhtyeelle toisen mahdollisuuden.
 
Itse keskittyisin rynkytykseen, tekniikka ei ole esteenä, rakenteet ontuu ja liikaa pelleilyä. SYL-Death meininki liiankin esillä. Mutta eipä tuo mitään, driveä pidin eimachineheadvaanmikäsenyolisetoinensamanikäinenmättöbändijenkeistä-plagiaattina
kunnes tutustuin siihen tarkemmin.
 
Onnea uuden levyn takia, muuten.

 
Uskoisin, että jos Amoral ottaisi tämän joidenkin mielestä "turhan" teknisyyden pois musiikistaan, ei heidän musiikkinsa yhtäkkiä olisikaan juuri kenenkään mielestä kiinnostavaa.
 
Rest in peace Dime
MrQ
19.07.2005 17:19:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uskoisin, että jos Amoral ottaisi tämän joidenkin mielestä "turhan" teknisyyden pois musiikistaan, ei heidän musiikkinsa yhtäkkiä olisikaan juuri kenenkään mielestä kiinnostavaa.
 
Ihan mahdollista. se että toi kikkailu ei oo mun mieleen ei tee siitä paskaa.
 
Hmm. Oikeastaan kyse ei ole turhasta kikkailusta -symphony X uppoaa- vaan enemmänkin siitä, että toteutus kärsii.
 
Kyllä sairasta soittotaitoa on kiva kuunella ja katsoa, mutta jokin kusee. ehkäpä tosiaan tsekkaan vielä tämän.
 
basistivol666
20.07.2005 21:55:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan mahdollista. se että toi kikkailu ei oo mun mieleen ei tee siitä paskaa.
 
Hmm. Oikeastaan kyse ei ole turhasta kikkailusta -symphony X uppoaa- vaan enemmänkin siitä, että toteutus kärsii.
 
Kyllä sairasta soittotaitoa on kiva kuunella ja katsoa, mutta jokin kusee. ehkäpä tosiaan tsekkaan vielä tämän.

 
Ottakaahan nyt taas sekin huomioon että kaikki ei voi tykätä!
 
"Mie en ainakaa ota vaaleanpunast pyyhettä" -J. Hyrkäs-
PeeKoo
20.07.2005 23:00:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää palata tohon rumpali-juttuun. Juffista on kehittymässä pienen ajan kuluessa Suomen parhaita rumpaleita.
 
Komppaan!
 
Tasmaani
21.07.2005 14:07:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan!
 
Komppaan minäkin! Kaveri veti Tuskassa niin varmalla otteella, että huhhuh. Muutenkin koko bändi oli tulessa!
 
toba
21.07.2005 14:18:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin punkkarit. Lomanvieton ohessa väsäämme kakkoslevyä (kakkonen on aina ykkönen) ja suhteellisen täyteläinen studiopäiväkirja pitää tyhmänkin ajan tasalla osoitteessa http://www.amoralweb.com
 
Oon nähnyt teidän yhen keikan Tavastialla tossa keväällä, ja jos saa moittia niin teidän lavaesiintyminen oli aika vaisua. Jos nyt siis saa live-esiintymisestä puhua samaan syssyyn.
 
Mechanizm
21.07.2005 14:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrQ; anna toinen tilaisuus, voi olla että ihastut. Sopassa on kaikki ainekset että näin voi käydä.
 
Oon nähnyt teidän yhen keikan Tavastialla tossa keväällä, ja jos saa moittia niin teidän lavaesiintyminen oli aika vaisua. Jos nyt siis saa live-esiintymisestä puhua samaan syssyyn.
 
Useamman keikan nähneenä en voi itse muuta kuin kehua lavaesiintymistä.
 
Dragged Down by the Stone
MrQ
21.07.2005 17:53:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrQ; anna toinen tilaisuus, voi olla että ihastut. Sopassa on kaikki ainekset että näin voi käydä.
 
Kyllä trkoitus olis. Wound creations löytyy kavgerilta ja netistä joten ei siitä puutetta ainakaan ole.
 
Useamman keikan nähneenä en voi itse muuta kuin kehua lavaesiintymistä.
 
Mä näin yhden vuos sitten. se ei vakuuttanut. Normi norjabläkkiposeerausta. Mutta toisaalta tuommoista kikkailua skulatessa ei moshaaminen taida olla pääosassa.
 
Lönnrot
21.07.2005 23:45:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootte vaan nähneet huonoja vetoja, se toissa tuskan jatkot-tavastialla ja Nosturin levyjulkaisun alla vedetyt keikat olivat joitain ihan muuta.
Ja rumpalin ulkoasusta vielä, että ei häntä turhaan Starvin Marviniksi kutsuta.
 
Hello Kettle, my name is Pot.
StoRBa
22.07.2005 09:25:45 (muokattu 22.07.2005 09:25:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useamman keikan nähneenä en voi itse muuta kuin kehua lavaesiintymistä.
 
Mäkin oon nähny kaks kertaa ja viimeisessä eli Tuskassa oli lavaesiintyminen loistavaa! Kaverit soitti virheettömästi ja silti oli meno päällä. Synkronoitua moshausta ja sen sellasta /,,/
 
Carnal Creation Yet External Exploration -EP myynnissä! Biisejä kuultavissa!
basistivol666
22.07.2005 20:33:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin oon nähny kaks kertaa ja viimeisessä eli Tuskassa oli lavaesiintyminen loistavaa! Kaverit soitti virheettömästi ja silti oli meno päällä. Synkronoitua moshausta ja sen sellasta /,,/
 
Saunan keikka oli mielstäni myös perkeleen hyvä!
 
"Mie en ainakaa ota vaaleanpunast pyyhettä" -J. Hyrkäs-
toba
22.07.2005 22:08:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootte vaan nähneet huonoja vetoja, se toissa tuskan jatkot-tavastialla ja Nosturin levyjulkaisun alla vedetyt keikat olivat joitain ihan muuta.
Ja rumpalin ulkoasusta vielä, että ei häntä turhaan Starvin Marviniksi kutsuta.

 
puhun siitä keikasta ku ne oli Disfearin ja Rotten Soundin kanssa Tavastialla. Ei oikee se meininki vakuuttanu lavalla vaikka soitto sujukin nappiin.
 
iso paha susi
29.08.2005 21:45:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decrowning kuuntelutilaisuus!
 
Levyn on valmis ja pyörähtää soimaan kokonaisuudessaan Helsingin Nightlife Rockissa perjantaina 2.9. klo 21.00!
 
http://www.restaurant-nightlife.com/main.cfm?city=hki
 
Tule kuulemaan levy kuukautta ennen ilmestymistään halvan tuopin ja hyvän meiningin kera!
 
Hanok
03.09.2005 00:25:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko näin tuoreeltaan kommentoida että aivan helvetin tasokas levy. Soitannollisesti ei ole todellakaan senttiäkään hävettävää. Ei Suomen tasolla eikä kansainvälisesti. Biiseistä sen verran että progeilua on hieman riisuttu edelliseen levyyn verrattuna. Loistoriffiä puskee yksi toisensa perään. Pitää perehtyä syvemmin että osaa enemmän sanoa, mutta joka tapauksessa toimii aivan eläimenä. Jos tekninen, tiukka dödö tipahtaa, älä missään nimessä jätä väliin.
 
Tasmaani
03.09.2005 16:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko näin tuoreeltaan kommentoida että aivan helvetin tasokas levy. Soitannollisesti ei ole todellakaan senttiäkään hävettävää. Ei Suomen tasolla eikä kansainvälisesti. Biiseistä sen verran että progeilua on hieman riisuttu edelliseen levyyn verrattuna. Loistoriffiä puskee yksi toisensa perään. Pitää perehtyä syvemmin että osaa enemmän sanoa, mutta joka tapauksessa toimii aivan eläimenä. Jos tekninen, tiukka dödö tipahtaa, älä missään nimessä jätä väliin.
 
Älkää nyt prkl hehkuttako, kun sitä ei missään voi (vielä) kuulla! Hidas on odottavan aika...
 
SuvantoJ-
05.09.2005 20:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://amoralweb.com/download.htm
 
Tuolta saa parista uudesta biisistä maistiaiset. Noin lyhkäsien pätkien perusteella tosin vähän paha sanoa mitään, mutta Tuskassa ja Saunassa soitetut uudet ainakin vakuuttivat vahvasti. Kattellaan, suunnilleen kuukausi pitäisi vielä odotella...
 
Blessed be the cheesemakers
Closure
23.09.2005 01:14:14 (muokattu 23.09.2005 01:21:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomalaisista bändeistä viimeaikojen kovimpia yllättäjiä minulle! Tutustuin hieman ennen tuskaa, mutta lopullisesti ihastuin siellä. Pitin kulmilla oleilin enkä voinut olla pitämättä meiningistä. Paitakin tarttui mukaan.
 
Uutta levyä en jaksa odottaa. Tuo rumpuvideo on hurja. Aivan älytöntä settiä ja lopussa puidaan päät ja isketään "kapulat naulaan" varsin kunnioitettavaa. Perfektionisti? Uudet klipit olivat hyviä, mutta itse tykkäsin enemmän showdownin clipistä. Jumalauta aivan järkyttävän hyvä!
 
Biisi kuulosti korviini tältä:
00.01-00.31 - Edelliseltä lätyltä tuttua meininkiä. Hyvää
00.32-00.50 - Helvetin hieno kohta. Parhautta.
00.51-01.25 - Kaksi sanaa aluksi: Omnium Gatherum. Helvetin paljon paremmilla vokaaleilla. Älytön rumpujen jytke ja pitkään soivia sointuja. Huoh, parhautta.
 
Decrowning:issa helvetin hieno se puhdas kohta. Aika omnium meininkiä, mutta parempi rumpali.
 
Hyvää ehkä jaksaa odottaa, jos jaksaa. Hyvä pojat!
 
"Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 549 50 51 52 53

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «