Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yngwie J. Malmsteen
1 2 3 4 525 26 27 28 29
Hohhoijaa
26.06.2005 16:19:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin tuon You Don't Remember, I'll Forget-biisin ja se oli ihan menevä, tekisi mieli vähän paremmin herran tuotantoon tutustua (se olisi varmaan jo aiemmin pitänyt tehdä, sen verran klisee tiluttaja).
 
Eli suositelkaa nyt jotain hyviä albumeita kyseiseltä artistilta.
 
P.S. Jätetään tällä kertaa ne ala-arvoiset ynkkä-kommentit pois.
 
THV-klubi #13
Kärpäsruoska
26.06.2005 16:55:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeile vaika ekaa levyä, eli Rising Forcea. Se on mainio.
 
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Rapido
26.06.2005 18:05:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin tuon You Don't Remember, I'll Forget-biisin ja se oli ihan menevä, tekisi mieli vähän paremmin herran tuotantoon tutustua (se olisi varmaan jo aiemmin pitänyt tehdä, sen verran klisee tiluttaja).
 
Eli suositelkaa nyt jotain hyviä albumeita kyseiseltä artistilta.
 
P.S. Jätetään tällä kertaa ne ala-arvoiset ynkkä-kommentit pois.

 
Kolme ekaa on mun mielestä parhaat.
 
Rising Force - Yksinkertaisesti paras. Neo-klassisen heavyn ykköslevy. Joka muuta väittää on väärässä.
Marching Out
Trilogy
 
E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse
JS
26.06.2005 19:30:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odyssey on kanssa ihan ok lätty, hyviä biisejä vaikka ei Ynkän parasta kitarointia olekaan
 
kalamies#20 >-)))>
arppah8
26.06.2005 20:03:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdyn edellisiin. Neljä ekaa ovat minustakin ne oleelliset Ynkkälätyt, sen jälkeen alkaa olla jo enenevässä määrin vanhan toistoa. Kyllähän toki senkin jälkeen levyiltä on löytynyt hyviä irtobiisejä.
 
Nudge nudge wink wink... say no MORE!
Henkkiz
26.06.2005 21:21:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolme ekaa on mun mielestä parhaat.
 
Rising Force - Yksinkertaisesti paras. Neo-klassisen heavyn ykköslevy. Joka muuta väittää on väärässä.
Marching Out
Trilogy

 
Omistan ite ton "Rising-Force" levyn ja se on todella hyvä.
Jos tykkää neo-klassista metallista kannattaa myös katsastaa Theodore Ziraksen "Trained To Play".. Huippu tilua :D
 
Jonttu
26.06.2005 23:00:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nooh... Eclipse on varsin menevä levy.Ja concerto suite on varsin vinkeätä matskua kanssa.... Tosin itsellä kiinnostus lopahti Facing The Animal levyyn..
Ja mitä tuohon Theodore Zirakseen tulee,kaveri on kyllä aika paha Ynkkä klooni,tekniikka tosin kohdallaan.(Ja nyt en halua aloittaa mitään Muusikoiden.net Of War xxx Kuka on nopein/paras tiluttaja)
ROCK!
 
Vaikeat biisit on treenin puutetta...
Jackson Dinky
27.06.2005 00:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin tuon You Don't Remember, I'll Forget-biisin ja se oli ihan menevä, tekisi mieli vähän paremmin herran tuotantoon tutustua (se olisi varmaan jo aiemmin pitänyt tehdä, sen verran klisee tiluttaja).
 
Eli suositelkaa nyt jotain hyviä albumeita kyseiseltä artistilta.
 
P.S. Jätetään tällä kertaa ne ala-arvoiset ynkkä-kommentit pois.

 
Joo siis, siis, siis, (siis). Totta, Hohhoijaa.
 
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
musatuukka
27.06.2005 01:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JOs kiinnostaa nähdä herra kovassa iskussa niinku kuvina niin hommaa Live At Budokan DVD!!
 
Jazz se on saatanan musiikkia!
THE RIPPER
27.06.2005 11:09:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kukaan vielä mainninnut seventh sign levyä :O sehän on ynkän parhain veto
 
svidulla päähän!
lukeman
27.06.2005 11:45:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kukaan vielä mainninnut seventh sign levyä :O sehän on ynkän parhain veto
 
Se vähä mitä olen herran tuotantoa jaksanut kuunnella, olen samaa mieltä tästä.
 
Rapido
27.06.2005 12:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistetäänpä muutama biisi Yngwieltä, vaikka levyt ei kokonaisuudessaan ole kolmen ekan tasolla, niin seuraaviin biiseihin suosittelisin tutustumaan(eivät kolmelta ekalta levyltä):
Rising Force(Odyssey)
Forever is a Long Time, How Many Miles to Babylon, Perpetual(Fire and Ice, jolla on soundit kohdallaan, aliarvostettu levy IMO)
Like an Angel-For April(Facing the Animal)
 
Uus levy, Unleash the Fury on mielestäni ihan eri tasoa kun Attack. Ilmeisesti kolme biisiä vähemmän ku japsijulkasulla tää euroopan versio. Parhaat biisit on silti levyllä, mikäli on cdonia uskominen. Näytteitä on ainakin VirtuosityOne:ssa ja Guitar9:ssa http://www.guitar9.com/guitarmusic9/unleashthefury.html
 
Ziraksesta sen verran, että mulla on virtual virtuosity. Todella teknisesti puhdasta ja soljuvaa soittoa, erityisesti sweepit menee ihan yliluonnollisella sulavuudella, ne ovat nuottien jatkuvaa ja sulavaa virtaa. Vähän enemmän sais olla niitä kreikkalaisvivahteita ja omaperäisyyttä muutenkin enemmän.
 
E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse
Jonttu
27.06.2005 12:45:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uus levy, Unleash the Fury on mielestäni ihan eri tasoa kun Attack.
 
Totta,mutta kun kuuntelee tuota levyä,kuullostaa vain
ettei mies enää keksi mitään uutta,esim "let the good times roll"
Alkuriffistä tulee "I'll see light tonight" mieleen..
Mutta kenties se ei ole synti kopioida omaa musiikkiaan?
Unleash the fury... jos on yhtään enempiä perehtynyt Mölmsteenin musaan,ei UTF kyllä tarjoa mitään uutta.Sitä perus Ynkkää.
Instrumental biisit on kyllä ihan mukavia kuunneltavia.
Niin ja Magnum Opus on mielestäni tutustumisen arvoinen levy.
 
Ziraksesta sen verran, että mulla on virtual virtuosity. Todella
teknisesti puhdasta ja soljuvaa soittoa, erityisesti sweepit menee ihan yliluonnollisella sulavuudella, ne ovat nuottien jatkuvaa ja sulavaa virtaa. Vähän enemmän sais olla niitä kreikkalaisvivahteita ja omaperäisyyttä muutenkin enemmän.

 
Totta tämäkin,jaksoin kuunnella kaksi biisiä kokonaan,
hienoa soittoa,mutta liika on jo liikaa.Överiksi menee tilut jo...
 
Vaikeat biisit on treenin puutetta...
Rapido
27.06.2005 12:55:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta,mutta kun kuuntelee tuota levyä,kuullostaa vain
ettei mies enää keksi mitään uutta,esim "let the good times roll"
Alkuriffistä tulee "I'll see light tonight" mieleen...

 
Joo, eikä se interludikaan mikään hirveen erilainen oo :)
 
E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse
Hohhoijaa
27.06.2005 15:54:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo siis, siis, siis, (siis). Totta, Hohhoijaa.
 
.."siis"
 
THV-klubi #13
JS
29.06.2005 17:46:19 (muokattu 29.06.2005 17:51:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja mitä tuohon Theodore Zirakseen tulee,kaveri on kyllä aika paha Ynkkä klooni,tekniikka tosin kohdallaan.(Ja nyt en halua aloittaa mitään Muusikoiden.net Of War xxx Kuka on nopein/paras tiluttaja)
ROCK!

 
Zirashan ei kuulostaa Ynkältä edes kaukaisesti... Hirveä puuromössösaundi, jonka takia multa ei ainakaan miehen tekniikalle liikene mitään kunnioitusta, koska silla voi peittää _paljon_. biisit mun kuuleman perusteella tylsiä ja asenteettomia (kuten siis saundikin), säälittävä vibraatto.
 
Edit: The First Attemptin alkujutska kuulostaa hieman Ynkältä
 
kalamies#20 >-)))>
R2
29.06.2005 20:58:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos YJM:n kitarointi miellyttaa, voin suositella George Bellasta ja Mark Boalsin Ring of Firea. Bellas ei kuitenkaan mielestani mikaan maailman paras saveltaja, mutta tekniikaltaan aivan ilmiomainen virtuoosi.
 
Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi
Black Star
01.07.2005 15:11:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totuus "Unleash the fucking fury"-pätkästä
 
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … .aspx?mode=Article&newsitemID=38671
 
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" - Klunssila
kid ego
01.07.2005 22:55:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eclipse on ainoa hyllystäni löytyvä Ynkkä-levytys. Oikein hyvä lätty on se.
 
Just kid-ding.
Disparil
04.07.2005 05:56:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselleni Ynkän tuotannosta on parhaiten kolisseet Odyssey, Seventh Sign, Magnum Opus ja Facing The Animal. Inspirationkin on ihan hyvä, vaikka onkin cover-levy.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 525 26 27 28 29

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «