Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 5128 129 130 131 132
Lego
22.06.2005 22:31:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätäpä juuri tarkoitin. Kun ei viitsi perustella väitteitään tai ei kykene keskusteluun, niin on käytettävä toisen tunteisiin vetoavaa siirtoa ja syytettävä tätä suuttumisesta, vaikka tietäisikin ettei sellaisesta ole kyse ja kaiken päälle lisätään vielä perään lainaus hänen erillisestä onelinerista, jotta saataisiin suuttumusta vielä suuremmaksi.
 
Mutta voisitko nyt kertoa, minkä takia Slayer on mielestäsi mielenkiinnotonta ja suureksi osaksi keskinkertaista/huonoa peruskauraa? En kysy tätä siksi, että itse pidän Slayerista, vaan syynä on aiemmassa viestissäni mainitsemani asiat.
 
_Keskustelua_ raskaammasta musiikista. :)

 
Nyt sinä vuorostasi sorrut laittamaan sanoja minun suuhuni. Tai sitten yksinkertaisesti käsitit väärin. Slayerilla on kyllä paikkansa ja hetkensä mutta niitä ei ole montaa, ehkä se on se paikallaan polkeminen joka sen tekee. Mutta sehän toki on vain bändistä kiinni, joidenkin oletetaan olevan sitä samaa kun taas joitakin suorastaan vaaditaan uudistumaan.
 
Mulla muuten oli sormi jo backspacella kun kirjoitin tuon peruskauraa, ehkä siinä oli ripaus provosointiakin joukossa, pahoittelut jos kirpaisi.
 
Kaiken kaikkiaan toimii ehkä pieninä annoksina, suurempi lääkitys hoidetaan sitten jollain muulla. Tämä on mun näkökantani tästä legendasta.
 
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
hit
22.06.2005 22:36:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vasta tämän vuoden sisällä olen alkanut kuunnella aktiivisesti. Joskus kauan sitten ostin Dittohead-singlen enkä tykännyt ollenkaan. sitten vuosien päästä kuuntelin South of heavenin läpi ja piti se lopulta livenäkin katsastaa.
 
Akiman
22.06.2005 22:40:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Slayerilla on kyllä paikkansa ja hetkensä mutta niitä ei ole montaa, ehkä se on se paikallaan polkeminen joka sen tekee.
 
No niin, nyt sentään päästään hyväksyttäville urille. Peruskauran kun käsitän hieman eri tavoin ja ymmärsin sinunkin kannanottosi muotoon "Slayer on ihan liian tavanomaista ja keskinkertaista." tms, mitä tosin saatoit hieman tarkoittaakin. Toisaalta, onhan bändi paikallaan polkenut, mutta taas ne harvat liikkeet pois totutuista piireistä eivät ole tuottaneet hyvää jälkeä. Joku voisi sanoa yhtyeen kehittyneen joka levyllä, toiset taas eivät. Itse en edes tiedä mihin suuntaan tässä suhteessa asettuisin.
 
Mulla muuten oli sormi jo backspacella kun kirjoitin tuon peruskauraa, ehkä siinä oli ripaus provosointiakin joukossa, pahoittelut jos kirpaisi.
 
Ihan hyvä että provoaakin, sillä sitä keskustelua syntyy, mutta ei kannata aina olla kuola valuen odottamassa millon pääsee sanomaan "Menit provoon, herne nenässä!" En tarkoittanut tällä juuri sinua, kunhan tällaisena yleisenä heittona totesin.
 
Kaiken kaikkiaan toimii ehkä pieninä annoksina, suurempi lääkitys hoidetaan sitten jollain muulla. Tämä on mun näkökantani tästä legendasta.
 
Ja varsin yleinen näkökanta onkin, sillä Slayerissa on kieltämättä jotain sellaista, joka saa monen pään kääntymään. Mainitsin aiemmin jo, että monet tutut eivät kuuntele bändiä kuin riffien takia ja Araya taas etoo, mutta on taas niitäkin, joille miehen vokalisointi on ylitsepääsemätöntä. Onhan se toki hieman niinkin, että jos ei oikein syvälle riffipyörteisiin ja muihin sukeltele, eikä kiinnostusta löydy niin paljoa, niin Slayerilta saattaa löytyy monilta levyiltä paljon hieman kasvottomampia kappaleita, joille ei ole luomassa erityistarttumapintaa esim. kirkaisut, ukkosenjyrinät tai tietyt melodiat kappaleen introssa. No, eihän se metalli usein olekaan helppoa musiikkia, eikä miellytä joitakin joskus vaikka ei itse edes tajuaisikaan miksi.
 
Meitä on moneen vereen.
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Chimera
22.06.2005 23:24:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä vain kuulkaa God Hates Us All -levy rokkaa niin maan pirusti.
 
Turha surra tänään kun huomenna menee kuitenkin vielä huonommin - K. Viikate :: Varsin oiva #Muusikoiden.net löytyy QuakeNetistä ja kaipaa juurikin sinua vieraaksemme.
aku.miettinen
22.06.2005 23:29:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä vain kuulkaa God Hates Us All -levy rokkaa niin maan pirusti.
 
No muutama hyvä biisi löytyy, mutta muuten aika tylsää jyystöä.
 
Guitaristi
23.06.2005 14:30:46 (muokattu 23.06.2005 14:31:17)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän sleijjeri todella kova bändi on, ei siitä päästä mihinkään. Paras rässibändi minun mielestäni. Saas nähä mitä uudesta levystä tulee, vieläköhän äijät jaksaa kunnon matskua vääntää. Toivotaan.
 
Edit: Jos ette usko, vilkaiskaapa avatariini.
 
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Ben_D
23.06.2005 15:07:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: Jos ette usko, vilkaiskaapa avatariini.
 
No onpas se hiano.
 
la m quina
23.06.2005 15:41:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onpas se hiano.
 
ei mikään erikoinen imo imho
 
elbowski
23.06.2005 15:54:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: Jos ette usko, vilkaiskaapa avatariini.
 
Tais jollain muulla olla samanlainen vielä vähän aikaa sitten ;)
 
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
la m quina
23.06.2005 16:06:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tais jollain muulla olla samanlainen vielä vähän aikaa sitten ;)
 
kenellä?
 
elbowski
23.06.2005 16:08:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kenellä?
 
Mulla.
 
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
aku.miettinen
23.06.2005 16:15:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla.
 
Ei vitussa
 
TVCasualty
23.06.2005 17:00:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Slayer oli yksi ekoista bändeistä, joihin "ihastuin" raskaammassa musiikissa, eka levy oli Undisputed Attitude, joka ei välttämättä se yleisin eka-Slayer-levy ole. Paras thrash-bändi Kreatorin ohella on tässä kyseessä mulle. Pari kertaa livenä todistettu, molemmilla kerroilla potki uskomattoman hyvin. Ei kai siinä sen enempää.
lucbass
23.06.2005 17:18:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slayer on kyl iha törkee kovaa rässiä. semmosta mitä kuuntelee aina mielellää. ainut miinus on et tom arayan laulu kuulostaa aika säälittävältä välillä ku se yrittää laulaa melodisesti (esim. spill the blood) mut muute kaikki on kohillaa siinä bändissä.
 
god hates us all
Sahtimies666
23.06.2005 17:43:39 (muokattu 23.06.2005 17:43:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ainut miinus on et tom arayan laulu kuulostaa aika säälittävältä välillä ku se yrittää laulaa melodisesti (esim. spill the blood) mut muute kaikki on kohillaa siinä bändissä.
 
Etköhä oo jo hiljaa...tota ei ois kannattanu nimittäin sanoa... ;)
 
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
lucbass
23.06.2005 18:34:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etköhä oo jo hiljaa...tota ei ois kannattanu nimittäin sanoa... ;)
 
hei eikö täällä saa lausua enää ees mielipiteitä!?
 
god hates us all
Sahtimies666
23.06.2005 18:41:18 (muokattu 23.06.2005 18:42:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hei eikö täällä saa lausua enää ees mielipiteitä!?
 
Saat toki mutta et tainnu huomata tota ;)-hymiötä....mutta..no joo..
 
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Minushuman
23.06.2005 19:25:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus muinoin tarttui "Show No Mercy" vinyyli kouraan. "Reign in Blood", "Seasons in the Abyss" ja "Diabolus in Musica" ovat iskeneet sen jälkeen koviten. "Hell Awaitsilla" on paljon hyvia kipaleita. "God Hates Us All" ei aukea. Ei sitten millään. Tuntuu ainakin omalla kohdalla olevan niin, että jokatoinen Slayer lätty ei iske. Noin kärjistäen. Hanneman/King ovat kyllä kovimmat metallikitara duot.
 
SDMF
heavy
23.06.2005 21:10:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jokunen vuosi takaperin lainasin sleijerin reignin bloodin ja kuuntelin ei oikeen iskeny mutta latasin kuitenki koneelle.muutama kuukausi vierähti ja päräytin sleijerin soimaan ja johan kolahti sehän oli ihan mahtavaa.ja reigning blood levy on pysynyt suosikki levynä tähän asti diabolus in musica ja god hates us all ovat erittäin hyviä levyjä myöskin.vituttaa ankarasti kun missasin saunan esiintymisen.
 
onhan se tietysti näinki mutta mietippäs tältä kannalta...
Invader
23.06.2005 21:35:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slayer on kyl iha törkee kovaa rässiä. semmosta mitä kuuntelee aina mielellää. ainut miinus on et tom arayan laulu kuulostaa aika säälittävältä välillä ku se yrittää laulaa melodisesti (esim. spill the blood) mut muute kaikki on kohillaa siinä bändissä.
 
Hoho, tuo vähän vinksahtaneelta kuulostava "melodinen" lauluhan tekee esim tuosta Spill The Bloodista juurikin niin loistavan mitä se on.
 
Tai sitten ei..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5128 129 130 131 132

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «