Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Between The Buried And Me
1 2 3 4 5 6 7 8
winger
11.04.2011 12:05:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonii! http://www.tiketti.fi/uutiset/6210
 
TTV
11.04.2011 13:06:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

winger: Nonii! http://www.tiketti.fi/uutiset/6210
 
Voi vittu sentään mikä keikka; Animal as Leadrs ja BtBaM :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
haunted
11.04.2011 14:06:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

winger: Nonii! http://www.tiketti.fi/uutiset/6210
 
Jumanji!! Tonne.
 
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
SiwamieS
11.04.2011 14:13:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavaa, johan tätä on odoteltukin. Paikalla.
 
I wanna see movies of my dreams
Exhausted
11.04.2011 14:17:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees boks! Lämppäritkin kelpaa!
Prog Man
17.04.2011 22:25:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks tuo EP ei näy spotifyssä?
 
Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista.
A.V
18.04.2011 08:50:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks tuo EP ei näy spotifyssä?
 
Siksi että sä voisit käydä ostamassa sen 12,95 euron hintaan ja saada siitä nautintoa loppuelämäksesi, tarjoillaan nätissä digipack pakkauksessa!
 
Keikkalippu ostettu, tätä onkin venailtu jo Colorsin ilmestymisestä!
 
ramionparas
18.04.2011 13:07:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

liput löytyy, nam :)
 
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Prog Man
19.04.2011 07:21:14 (muokattu 19.04.2011 07:22:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

A.V: Siksi että sä voisit käydä ostamassa sen 12,95 euron hintaan ja saada siitä nautintoa loppuelämäksesi, tarjoillaan nätissä digipack pakkauksessa!
 
Aion ostaa sen joka tapauksessa, ihmettelin vaan.
 
Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista.
Exhausted
26.09.2011 08:13:18 (muokattu 26.09.2011 08:13:27)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskos joku kulkemassa keskiviikkona keikalle Tampereelta? Kyyti kiinnostaisi, erityisesti takaisinpäin.
Mebrick
27.09.2011 17:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään ex tempore -lähtijällä tarvetta lipulle? Täältä irtoaa halvalla, jos vain saan huomenna kaverin lipun ennen keikkaa. Voin ottaa mukaan Nosturille.
 
Mebrick
28.09.2011 17:06:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeps, eli yksi ylimääräinen lippu on! Vielä ehtii.
 
SiwamieS
29.09.2011 03:53:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nooh, pyöritelkääs vähän veistä haavassa, oliko mistään kotoisin? ;P
 
I wanna see movies of my dreams
Ronttimus
29.09.2011 07:57:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SiwamieS: Nooh, pyöritelkääs vähän veistä haavassa, oliko mistään kotoisin? ;P
 
Olihan se. BtBaM oli kyllä mun mielestä melkonen rumpalishow, semmonen epeli oli kyllä. Jätän BtBaM kommentoinnin muille koska kyllähän sinne animals as leadersiä mentiin katsomaan ja oli muuten jäätävä esitys! Vois raapia kasaan myöhemmin enemmän keikasta, nyt rapulassa töihin!
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Rakoni
29.09.2011 09:02:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän se BTBAM veti käytännössä niin hyvin kuin tolla biisimateriaalilla on mahdollista. Elikkä hyvää settiä oli.
 
Exhausted
29.09.2011 10:44:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Settilista oli tällainen
 
Specular Reflection
Augment of Rebirth
Mirrors
Obfuscation
Disease, Injury, Madness
Prequel to the Sequel
Viridian
White Walls
---
Selkies: The Endless Obsession
 
Olihan se kova, vaikka BTBAMia vaivaava tietty monotonisuus heviriffeissä pisti vähän puuduttamaan. Uudemmat, vähemmän tutut biisit etenkin vähän tylsistytti, mutta loppu Prequelista Selkiesiin olikin sitten yhtä juhlaa.
 
Animals as Leaders tuli nyt nähtyä toiseen kertaan kuukauden sisään, soittahan ne tiukasti mutta biisit on vähän samanlaisia keskenään.
 
Medeia taas kärsi vähän huonoista saundeista.
AnonHero
04.01.2012 16:48:58 (muokattu 04.01.2012 16:52:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen vähän pakottanut itseäni tutustumaan tähän bändiin kun kavepiirissä hehkutetaan niin paljon mutta jotenkin ei vaan nappaa.
Colorsin olen kuunnellut muutamaan otteeseen läpi ja ei vaan toimi muutamaa kohtaa lukuunottamatta ja sama homma Alaskan kanssa.
Kaikesta huolimatta tuo Selkies: The Endless Obsession on aivan helvetin nätti biisi, vaikka siinäkin on vähän tuota ylipitkää riffipuuroa. Jos tekisivät levyllisen tuollaista nättiä himmailua niin voisin jopa ostaa.
Oli kyllä pakko opetella tuo lopun soolo, helvetin kiva.
E: siinä taitaa kyllä yksi melodia olla lainattu Opethin Deliverancesta mutta joka tapauksessa nätti kohta.
 
Pedroz
04.01.2012 17:07:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnonHero: Colorsin olen kuunnellut muutamaan otteeseen läpi ja ei vaan toimi muutamaa kohtaa lukuunottamatta ja sama homma Alaskan kanssa.
 
En oikein itse ole tajunnut, miksi juuri Colors on se bändin suuri mestariteos. The Great Misdirect on itselleni ehdottomasti kovempi. Ehkä kannattaa kokeilla vielä sitä, ja jos ei lähde, niin sitten bändi ei varmaan vaan ole sinulle.
 
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
haunted
04.01.2012 18:41:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pedroz: En oikein itse ole tajunnut, miksi juuri Colors on se bändin suuri mestariteos. The Great Misdirect on itselleni ehdottomasti kovempi. Ehkä kannattaa kokeilla vielä sitä, ja jos ei lähde, niin sitten bändi ei varmaan vaan ole sinulle.
 
Samaa mieltä, paitsi että molemmat on törkyläisen hyviä. Se on parempi kumpaa on viimeksi kuunnellu :) (se live versio colorsista on jopa parempi kuin studio malli, paremmat saundit omasta mielestä ja soitto on hämmentävän kovaa, joka osa-alueella) Mulle putos se ep:kin ihan täysillä, varsinki 1. piisi on timanttia.
 
btw Tulin heti tattisumu pääs kattoon tänne topikkiin, että onko jotain uutta tulevista julkaisuista. Oliko ny.
 
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Exhausted
04.01.2012 20:03:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle Colors on se mestariteos. Alaska on liian monotonista ja The Great Misdirectilla on jotenkin punainen lanka hukassa. En tiiä, ehkä ehdin kyllästyä koko bändiin ennenkö ehdin kuunnella riittävästi TGM:a
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «