Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ajattara hajonnut
1 2 3 4 5
Akiman
19.05.2005 14:11:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.dexviihde.fi
Suomenkielisen black metallin ykkösnimi Ajattara on hajonnut. Kesälle sovitut festivaalikeikat on peruttu.
 
Näin sitten tällä kertaa. Bändiltä kuultiin yksi kohtalainen, yksi huono ja yksi keskinkertainen albumi, joten ei haittaa minua lainkaan. Tuolla tyylillä olisi kuitenkin voinut päästä vielä paljon paremmille tasoille ajan kanssa ja bändillä oli paljon faneja, joten voihan tämä kirpaista aika monin paikoin.
 
Sen sijaan esim. Tuskaan ja Nummeen voinee odotella uusia kiinnityksiä Ajattaran tilalle. Sepä siitä sitten.
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Aegis
19.05.2005 14:18:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perkele, yksi niitä harvoja mustaan metalliin kallellaan olleita bändejä mitkä todella jyräsivät. Itse levyä on kyllä nautinnollista kuunnella kun se kitara murahtaa miehekkäästi eikä sahaa jotain pilikuvioita. Harmi että jää tuskassa näkemättä, toivottavasti tilalle tulee jotain asiallista, vaikka Urn!
 
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
la m quina
19.05.2005 14:20:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oh, wow, Cum!
 
Kuolema keskinkertaiselle musiikille!
 
Silvio Dante
19.05.2005 14:26:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös P.Koskinen käynyt hiljattain tuuraamassa Mannhain euroopan rundilla...
 
Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma.
JOO100
19.05.2005 14:48:26 (muokattu 19.05.2005 14:48:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi paskanmarjat.
 
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Phobophile
19.05.2005 15:13:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tulipas yllätyksenä tämä tieto. Nyt vaan innolla odottamaan kuka tulee Kuopiorockiin poikain tilalle.
 
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
MV
19.05.2005 15:14:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli kyllä ihan takavasemmalta tämä paukku...Tosin ei tuo minua mitenkään erityisemmin haittaa...
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Juuleppi
19.05.2005 15:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahas. Nyt saa sit tosiaan pohtia et mitä ne ottaa esim. Tuskaan Ajattaran tilalle
 
Mutta kumpi voittasi tappelussa? Macgyver vai Matlock?
Zpochen
19.05.2005 15:44:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aargh, perin ikävää. Pidin Ajattarasta kovinkin. Mukavan raakaa synkistelyä jossa suomen kieli toimi helvetin hyvin.
 
Ikiyössä hevonvitussa! Hornan tuutissa karsinassa! Serenity's End
Keppis
19.05.2005 15:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei saatana! Miksi ehkä parhaiten tällä hetkellä kolahtava suomimetallibändi hajoaa näin yllättäen!!!! Olen järkyttynyt! Voi Ruoja!
 
Virsissä on munaa!
cldron
19.05.2005 15:56:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vittu.. niin kovasti jo odotin tuskaa.. en ehtiny kertaakaa nähdä livenä :P
 
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä -The Mentally Retarded Fuck-
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Keppis
19.05.2005 16:06:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vittu.. niin kovasti jo odotin tuskaa.. en ehtiny kertaakaa nähdä livenä :P
 
Sama vituttaa minuakin. Ei varmaan uusilla levyillä olis mitään mullistavaa..
 
Virsissä on munaa!
Jamzku
19.05.2005 17:13:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikävä uutinenhan tuo on jos pitää paikkansa (varmaan pitää kun aika virallisilla sivuillakin asiasta mainitaan). Ajattaran 2 ensimmäistä levyä ovat nimittäin mielestäni hyviä. Tuo uusin ei enää niin paljon iskenyt, mutta ei sekään varsinaisesti huono levy ole. Oli vain liian samankaltainen mitä vanhemmat levyt. Olisikohan sittenkin käynyt niin, että Koskiselle olisi tiedossa vakituinen paikka Mannhain riveissä.
 
"Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix
MV
19.05.2005 17:39:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikävä uutinenhan tuo on jos pitää paikkansa (varmaan pitää kun aika virallisilla sivuillakin asiasta mainitaan). Ajattaran 2 ensimmäistä levyä ovat nimittäin mielestäni hyviä. Tuo uusin ei enää niin paljon iskenyt, mutta ei sekään varsinaisesti huono levy ole. Oli vain liian samankaltainen mitä vanhemmat levyt. Olisikohan sittenkin käynyt niin, että Koskiselle olisi tiedossa vakituinen paikka Mannhain riveissä.
 
Mahtaiskohan niinkään olla kun käsittääkseni mieshän oli suht innoissaan tästä täysipäiväisestä ajattaran jäsenyydestä?
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Jamzku
19.05.2005 18:30:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtaiskohan niinkään olla kun käsittääkseni mieshän oli suht innoissaan tästä täysipäiväisestä ajattaran jäsenyydestä?
 
Siltä kieltämättä ainakin näytti ja taisi kiinnostus Ajattarassa toimimiseen olla myös osasyy Amorphiksesta jättäytymiseen, mutta missään ei kuitenkaan ole kerrottu mitään virallista syytä hajoamiseen. Toivottavasti Pasi K kommentoi itse asiaa lähiaikoina.
 
"Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix
luopio
19.05.2005 19:12:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei saatana! Miksi ehkä parhaiten tällä hetkellä kolahtava suomimetallibändi hajoaa näin yllättäen!!!! Olen järkyttynyt! Voi Ruoja!
 
Todellakin näin ja varsinkin kun Sentencedkin lopettaa niin kaksi eniten kolahtavaa suomimetallibändiä on poissa. Siis miksi?!?! Ei saatanan saatana, vähän aikaa kestää toipua tästä järkytyksestä... Ja kun tää oli yksi Tuskan odotetuimmista esiintyjistä mun kohalla, Perkele!!!!
 
I'll throw the first rock.
Akiman
19.05.2005 19:25:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kun tää oli yksi Tuskan odotetuimmista esiintyjistä mun kohalla, Perkele!!!!
 
Huonosti ovat asiasi, jos Ajattara oli Tuskan esiintyjäkaartista yksi odotetuimmista. Kyllä tuohon tapahtumaan mennään katsomaan hieman eri kaliiberin bändejä, perkele.
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
luopio
19.05.2005 19:43:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huonosti ovat asiasi, jos Ajattara oli Tuskan esiintyjäkaartista yksi odotetuimmista. Kyllä tuohon tapahtumaan mennään katsomaan hieman eri kaliiberin bändejä, perkele.
 
No olkoon sitten näin, vahinkohan se on kai jos tämmöinen bändi sattuu nappaamaan enemmän kuin esim. Accept.:) Noh, mutta eipä ne Tuskan hyvät bändit siihen onneks lopu kuitenkaan.
 
I'll throw the first rock.
aku.miettinen
19.05.2005 20:07:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki paska hajoaa aikanaan.
 
Super-Jari
19.05.2005 20:13:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huonosti ovat asiasi, jos Ajattara oli Tuskan esiintyjäkaartista yksi odotetuimmista. Kyllä tuohon tapahtumaan mennään katsomaan hieman eri kaliiberin bändejä, perkele.
 
"Minusta sinun musiikkimakusi on paska."
 
Lock'n'Lol
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «