Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä sinulle merkitsee TWISTED SISTER?
1 2 3 4 5 6 7 8
Closure
21.04.2005 00:17:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vai merkitseekö mitään?
 
Eipä juuri.
 
Tästä - Kivimetsän Druidin
uusin julkaisu Veljet Hi/fi streamina.
Teemu Kalo
16.06.2005 23:24:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

I Wanna Rock
 
Henkka Hevimies
16.06.2005 23:30:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

I Wanna Rock
 
Jonka musavideo on taideteos.
 
"Bang your head, kill your soul Let your fucking head explode Cut your veins, rip your brain You'll go insane"
Curry
17.06.2005 01:01:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin tänään Still Hungryn, joka on siis bändin klassikkolevy Stay Hungryn vuonna 2004 äänitetty uusi versio (sama kokoonpano kuin alkuperäisellä). Hyi helvetti. Pilasivat hyvän levyn.
 
Rockbändi haussa
Flash
17.06.2005 12:44:01 (muokattu 17.06.2005 12:44:11)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi helvetti. Pilasivat hyvän levyn.
 
Sanoppa muuta... Olisi saanut tuo raiskaus jäädä tekemättä.
 
There Is A Light That Never Goes Out
...And Justice For All
17.06.2005 13:18:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoppa muuta... Olisi saanut tuo raiskaus jäädä tekemättä.
 
Samat sanat... Miks turhaan yrittää uudestaan jos albumi on jo tehty. Tottahan se on että Stay Hungryn ansioista Twisted Sister ylipäänsä on tunnettu,mutta ei sitä nyt uudestaan olisi pitänyt tehdä.
 
Get Stoned!
overthewall
17.06.2005 15:23:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mitään. Mutta mitäs kysyitte. I wanna rock kuulostaa joltain yksinkertaisesti ajattelevan tekeleeltä.
 
lapio
17.06.2005 16:25:45 (muokattu 17.06.2005 16:25:57)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottahan se on että Stay Hungryn ansioista Twisted Sister ylipäänsä on tunnettu,mutta ei sitä nyt uudestaan olisi pitänyt tehdä.
 
Munsta tuo stay hungry ei ollut edes erityisen kova levy. Pidän itse enemmän tuosta Come out and playsta, jonka vinyylin kansi on kyllä tosi hieno (tästähän voi olla monta mieltä). Ja tähän Twisted sisterin musiikin tuntemukseni loppuukin. Ei se mitenkään huono bändi ole, mutta ei kauheasti säväytäkään. Pidän Dee Snidern äänestä ja videot huvittavat minua.
 
Live fast, die 72 year old.
mega_deth
17.06.2005 19:54:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

matti vanhanen
 
fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!!
ozz3
17.06.2005 20:00:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerkesin tässä tutustumaan enemmän Twistareihin ja tajusin, että tämä on kovempi bändi kuin aluksi tajusinkaan. Karseeta kasaritykitystä, just the way i like it!
 
Come Out And Play....
 
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man
mega_deth
17.06.2005 20:19:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuli täs vaa mielee että tein hienon kirjotelman lukekaa se jos uskallatte xD nii tarina kertoo sitte mitä mieltä oon twisted sisterssistä....
 
Elipä kerran kansansa keskuudessa Arpikasvoksi kutsuttu nuorukainen. Hän ei koskaan ollut yhtä taitava ratsastaja kuin isänsä vanhemmat pojat, ja outojen tapojensa ja ulkonäkönsä vuoksi suurin osa klaanin muusta väestä katsoi häntä kuin hullun ruohoa pure
ozz3
17.06.2005 21:05:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuli täs vaa mielee että tein hienon kirjotelman lukekaa se jos uskallatte xD nii tarina kertoo sitte mitä mieltä oon twisted sisterssistä....
 
Mistä voi lukea?
 
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man
Pantse
17.06.2005 21:50:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otsikon kysymykseen täytyy sanoa, että h..vetin hyvää livebändia. Tuli nimittäin nähtyä täällä Oulussa kyseinen poppoo toukokuun alussa ja todella kova esitys oli kyseessä. En ollut aikoihin kuunnellut minkäänlaista "kasaria" ja ennen keikkaa suoraan sanoen epäilytti, että mitähän sieltä oikein on tulossa, mutta kun alkoivat soittamaan, olin täysin myyty. Alusta loppuun aivan timanttinen keikka, sori jos kuulostan lattealta, mutta näin sen vain oli.
 
Levyistä omistan Come Out and Play:n sekä Love is for Suckers:in. Still Hungrya en ole kuullut, mutta ainakin alkuperäisversio Stay Hungry on loistava. Se pitäisi ostaa. Mainostivat keikalla muuten DVD:tä, jonka pitäisi julkaistaman kesällä.Tiedä mitä se sitten sisältää.
 
"Kun mä en oikein osaa soittaa kitaraa, enkä mä niitä biisejäkään osaa tehdä, niin mä vaan koetan roikkua mukana ja olla hyvä esiintyjä."
Da Make
18.06.2005 00:17:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn in Hell!
 
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
migreeni
19.06.2005 18:52:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oikeestaan mitään.
 
Flash
20.06.2005 08:49:45 (muokattu 20.06.2005 08:51:53)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alusta loppuun aivan timanttinen keikka, sori jos kuulostan lattealta, mutta näin sen vain oli.
 
Samat sanat. Hemmetin hyvä keikka oli. Ja jos otetaan vielä huomioon se, että bändi ei kovin taajaan keikkaile niin etenkin siihen nähden oli todella tiukka esitys.
 
Mainostivat keikalla muuten DVD:tä, jonka pitäisi julkaistaman kesällä.Tiedä mitä se sitten sisältää.
 
Wackenin keikka siiinä ainakin on ja sitten kai lisäksi höpinää reunionin taustoista. Toivottavasti mukana on myös arkistomateriaalia tai ainakin klassisimmat videot. :)
 
There Is A Light That Never Goes Out
Basil79
20.06.2005 12:40:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähdenlentoa, joka osaa kuitenkin laittaa tuon tähden aina uudelle lennolle vanhoilla elementeillä.
 
Voi vähän verrata Crash test dummiesiin siinä mielessä, että osasivat kirjoittaa yhden hyvän levyn, jonka jälkeen kaikki biisinkirjoitustaidot katosivat. Se on vaan jännä, että jtkut osaavat kirjoittaa materiaalia vielä 10 levyn jälkeen ja toisilla lähde on tyhjentynyt yhden hyvän albumin jälkeen.
 
En minä silleen stay hungrystäkään tykkää enää, mutta onhan siinä tarttuvia säkeitä.
 
aikavaikea
15.11.2006 11:25:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää joulua, let's never twist again!
 
Iltalehti:
 
Twisted Sister päättää uransa joululevyyn
14.11.2006 13:37
Päälle kymmenen miljoonan myydyn levyn Twisted Sister lopettaa uransa jouluisissa tunnelmissa.
 
Amerikkalainen raskaan rockin yhtye Twisted Sister päättää uransa julkaisemalla joululevyn. Muun muassa Lordi-pomo Tomi Putaansuun suosikkeihin lukeutuvan bändin joulujäähyväisten nimi on Twisted Christmas.
 
Levyllä kuullaan muun muassa Twisted Sister -versiot kappaleista White Christmas, I Saw Mommy Kissing Santa Claus ja Let It Snow. Albumi ilmestyy Suomessa 17. marraskuuta.
 
Tilaa nuoremmille
 
Yli kymmenen miljoonaa levyä uransa aikana myynyt Twisted Sister oli suosionsa huipulla 1980-luvun alussa. Bändi hajosi vuonna 1987, mutta kasattiin uudestaan vuonna 2003. Viime kesänä Twisted Sister ehti vielä esiintyä Suomessakin. Bändin tunnetuimmiksi kappaleiksi jäivät We're Not Gonna Take It ja I Wanna Rock.
 
- Olen aina inhonnut bändejä, jotka eivät osaa häipyä lavoilta ajoissa. Haluan väistyä ja antaa tilaa nuoremmilleni, kommentoi lopettamispäätöstä Sister-pomo Dee Snider, jota on kuultu Twisted Sisterin lisäksi muun muassa Lordin The Arockalypse -albumin vierailevana tähtenä.
 
STT
 
Vaikka paremmaksi kaikki muuttuu, silti hyväksi ei milloinkaan.
Oan
15.11.2006 15:43:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ Minkä ihmeen takia tuossakin uutisessa pitää Lordi mainita joka toisessa lauseessa..?
 
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
RocknRoll
15.11.2006 15:53:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siksi että lukijat tietävät että kovia jäbiä kyseessä kun Lordin kanssa on ollut tekemisissä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «