Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nicole
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lancelot
23.12.2006 17:09:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tosi hyviltä kuulosti eilen vartissa uudet biisit. yks biisi olis ihan hyvin voinut olla vaikka lamb of godin biisi.
 
Kovia LOG faneja ainakin rumpali, rekkamiehet kerto essolla..
 
k1mm0
31.01.2007 12:21:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes, posti toi Sivun syyttömistä sekä Tasavallan. Ensitunnelmat levystä: helevetin tiukkaa settiä.
 
Aha, penis, esine paha!
Käyttäjätunnus
31.01.2007 14:06:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes, posti toi Sivun syyttömistä sekä Tasavallan. Ensitunnelmat levystä: helevetin tiukkaa settiä.
 
Veit jalat suusta
 
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
Exhausted
31.01.2007 22:27:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jälleen kovaa settiä. Sekä levy että DVD.
Werde
02.02.2007 17:45:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella kovaa settiä, kehitys edelliseen levyyn on näemmä aikamoinen joka sektorilla.
 
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
lord of this world
02.02.2007 18:53:21 (muokattu 02.02.2007 18:55:17)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onkohan tällä uutukaisella kuinka paljon puhdasta laulantaa, tai minkä tasoista se on läpi levyn? edellinen kun jäi kaupan hyllylle toistaiseksi ihan vaan siksi että se sisälsi liikaa ns. "kersa ääniä" =D
 
E: DVD on silti aivan loisto menoa kokonaisuudessaan, täytyy myöntää.
 
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
Sampo64700
02.02.2007 19:47:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä ole kliinejä kuin yhessä biisissä ja siinäkin ne on miksattu edellisiä tuotoksia alemmas. Kyseinen biisi on kyllä varsin hyvä. Murinaa on muuten koko levyn läpi, joten kyllä suosittelen lämpimästi niillekin joille ei aiemmat oo pudonnu, vaikkapa sitten tuon laulun vuoksi.
 
JOO100
07.02.2007 13:24:37 (muokattu 07.02.2007 13:24:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten loistava tää uus levy. Tyhjän taulun alkuriffi on tosi tuttu jostain.
 
Jöö
Exhausted
07.02.2007 14:13:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä ole kliinejä kuin yhessä biisissä ja siinäkin ne on miksattu edellisiä tuotoksia alemmas. Kyseinen biisi on kyllä varsin hyvä. Murinaa on muuten koko levyn läpi, joten kyllä suosittelen lämpimästi niillekin joille ei aiemmat oo pudonnu, vaikkapa sitten tuon laulun vuoksi.
 
Tuossakin biisissä ne cleanit on enemmän taustalauluna. Karjuntakin on taas kehittynyt matalammaksi ja paikoitellen vaihtelevammaksi. Levy on kaikinpuolin teknisesti asiallinen, mutta kaipaisi ehkä vähän hengähdystaukoja. Näin painostavaa kokonaisuutta ei helposti jaksa kuunnella kokonaan.
Werde
07.02.2007 17:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko vielä hehkuttaa kun on enemmän kuuntelua takana, sillä on niin kovaa materiaalia. Biisimateriaali on rankempaa, teknisempää, nopeampaa ja varmasti paljon enemmän kuuntelua kestävää kuin edellisellä. Siinä missä Suljetut Ajatukset sisälsi useita "pillunrasvausbiisejä", ei tämän levyn tahdissa tee mieli kaivaa vaseliinipurkkia esiin. Plussaa erityisesti puhtaiden laulujen puutteesta, ja siitä että on pokkaa tehdä (paljon) edeltäjää rankempi levy näinä päivinä kun kaikki herkästi löysäävät kaasua maineen karttuessa.
 
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Exhausted
07.02.2007 17:23:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tällä hetkellä Suljetut ajatukset tuntuu vielä paremmalta levyltä, mutta eipä tämä paljoa jää taakse.
k1mm0
07.02.2007 17:53:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyl tää vaan on mainio levy. Vetää turpaan ihan täysiä ja häikäilemättä. Koko levyn kun on kuunnellut niin olo on kuin päähänpotkitulla. Nyt tiedän, mitä on Tyly musiikki.
 
Aha, penis, esine paha!
Sampo64700
07.02.2007 21:10:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Listasijoitus 11! Aikamoista.
 
Jööhannes
07.02.2007 21:18:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin Viimeisin sanoin -viisun Myspacesta. Sietää kuunnella vähän paremmin kuin vanhempaa matskua, mutta levyä en edelleenkään ostaisi.
 
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Werde
08.02.2007 09:36:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuleeko kukaan muu kohtalaisen vahvoja Meshuggah-vaikutteita, vai olenko se vain minä?
 
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
JivE
08.02.2007 10:00:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuleeko kukaan muu kohtalaisen vahvoja Meshuggah-vaikutteita, vai olenko se vain minä?
 
Kyllä se meikäläisenkin mielestä nykii vähän Meshuggahmaisesti paikoitellen, mutta siitä vaan plussaa. Hieno levy jokatapauksessa.
 
Exhausted
08.02.2007 11:42:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuleeko kukaan muu kohtalaisen vahvoja Meshuggah-vaikutteita, vai olenko se vain minä?
 
Kyllähän Meshuggah on ollut kova vaikuttaja bändille debyyttilevystä lähtien. TJEU Lähde sydän devootio ja Piirteiden suojasta.
JohnJ
09.02.2007 11:44:26 (muokattu 09.02.2007 11:44:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä iski kyllä, ja pakkohan se 'Sivu syyttömistä' on kohta tilata. Hassua että nyt vasta sain aikaiseksi tutustua bändiin, vaikka nimen olen kuullut aikaisemmin monesti. Oli muuten mulla melko väärä ennakkomielikuva bändin musiikista. En tiedä miksi.
 
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Exhausted
09.02.2007 12:21:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten mulla melko väärä ennakkomielikuva bändin musiikista. En tiedä miksi.
 
Nicole on tehnyt aika monentyylistä juttua uransa aikana, ihan mielenkiinnosta haluaisin kysyä millainen sinun väärä ennakkomielikuva oli
carnation
09.02.2007 14:29:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuleeko kukaan muu kohtalaisen vahvoja Meshuggah-vaikutteita, vai olenko se vain minä?
 
No sehän tässä Nicolessa juuri tökkiikin. Ihan mallikasta jyräystä, mutta esikuvat ja vaikutteet tunkevat läpi sen verran vahvasti, etten oikein jaksa innostua. Jos laulukieli olisi englanti, niin Nicole hetkauttaisi vielä vähemmän. Ihan hyvä kuitenkin, että Suomessa tehdään tällaista metallia aina välillä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «