Muusikoiden.net
02.08.2021
Musamaailma.fi - Soittimia rock-asenteella 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: W.A.S.P. -Sirkkeleistä ikuisuuteen
1 2 3 4 513 14 15 16 17
StJerky
06.09.2016 12:22:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: WASPin Lauttakylän keikka lokakuulta 1984 löytyi kokonaisuudessaan Youtubesta.

https://www.youtube.com/watch?v=6R7pL9JBx8c

Vau! Pitää katsoa. Olin itse Kaavin Iloharjun keikalla samalla kiertueella.

Deeku
09.07.2017 14:49:44 (muokattu 14.07.2017 09:47:24)

The Crimson Idolilla synttärit. http://kaaoszine.fi/the-crimson-ido … 5-vuotta-w-a-s-p-in-rockoopperasta/

Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Welho-77
28.09.2017 17:34:50

Onkos kettään tänään tulossa Pakkikselle todistaa Crimson idolin 25 anniversaryä?
Yllätyin iloisesti ku viime crimson-keikan paita mahtui päälle. Nyt kaljaa koneeseen ja ukko metsoon.
Megalomania
29.09.2017 07:03:50

Welho-77: Onkos kettään tänään tulossa Pakkikselle todistaa Crimson idolin 25 anniversaryä?
Yllätyin iloisesti ku viime crimson-keikan paita mahtui päälle. Nyt kaljaa koneeseen ja ukko metsoon.

Enpä Pakkahuoneella ollut, mutta lauantaina olen menossa Circukseen todistamaan. Koko viikon on jo soinut päässä Crimson Idolin biisit. Huomenna sitten viikon kliimaksi, kun kuulee ks. biisit livenä.

ossip
29.09.2017 12:33:41

Kovasti kiinnostaisi Circuksen keikka, mutta loppuunmyytyä näyttää nyt kun oma aikataulu huomiselle selvisi. Eli täällä yksi halukas ostamaan lippu Circukseen, jos jollain pyörii ylimääräinen! Saa toki myös vinkata muita mahdollisuuksia.

Deeku
03.10.2017 20:45:37

Yksi näkemys Circuksen keikasta: http://kaaoszine.fi/w-a-s-p-helsing … aa-rockoopperaa-ja-villia-sirkusta/

Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
HaloOfFlies
12.11.2019 22:20:43 (muokattu 12.11.2019 22:21:06)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

W.A.S.P. tulee ensi vuonna Suomeen 1984 to Headless-maailmankiertueella. Kuten kiertueen nimikin kertoo, teemana on bändin neljä ensimmäistä levyä.

23.9. Tampere, Pakkahuone
24.9. Helsinki, Kulttuuritalo
25.9. Oulu, Teatria

https://www.rumba.fi/uutiset/w-a-s- … i-vuonna-kolmelle-keikalle-suomeen/

Kitaristi Douglas Blair kävi tänään Raahen Irish Pubissa pitämässä Rock Academy-klinikan aiheesta "Määrätietoisuus musiikissa". Samalla mies veti kuuden biisin setin, johon kuului niin W.A.S.P.-tuotantoa kuin vähän muutakin mitä herra on uransa aikana tehnyt. Yksi soitetuista biiseistä oli The Idol. Onhan siinä aivan huikea kitarasoolo, ei voi muuta sanoa. Kylmät väreet meni selässä. Viimeisenä biisinä kuultiin Wild Child. Blackie oli myös paikalla, ei tosin livenä vaan läppärin välityksellä. Biisien taustat kun tulivat suoraan levyltä GarageBandin avulla ja Doug soitti omat juttunsa siihen päälle. Ihan huikeaa settiä kerrassaan.

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Icy-Sun
14.11.2019 00:13:25

HaloOfFlies: W.A.S.P. tulee ensi vuonna Suomeen 1984 to Headless-maailmankiertueella. Kuten kiertueen nimikin kertoo, teemana on bändin neljä ensimmäistä levyä.

Kolmesti olen WASPin nähnyt, sillä yhtye oli suosikkejani teininä. Pitää vähän vakoilla setlist.äfämmää kiertueen alettua, josko olisi harvinaisempaa materiaalia kerrankin mukana. WASPkun valitettavasti noita teemakeikkoja lukuunottamatta on livenä vuodesta toiseen samaa settiä tarjoileva best of-yhtye.

ectman
14.11.2019 05:16:08

Icy-Sun: Kolmesti olen WASPin nähnyt, sillä yhtye oli suosikkejani teininä. Pitää vähän vakoilla setlist.äfämmää kiertueen alettua, josko olisi harvinaisempaa materiaalia kerrankin mukana. WASPkun valitettavasti noita teemakeikkoja lukuunottamatta on livenä vuodesta toiseen samaa settiä tarjoileva best of-yhtye.

Juurikin näin. Sit on kans se että soitetaan puol biisiä tai medleynä noita klassikoita tai harvemmin soitettuja et saadaan ne nopeesti hoideltua pois alta..

slowdive
14.11.2019 09:07:57

Onhan nuo alkupään levyt kovia ja iskee ns. aina, mutta vähän ristiriitaisin fiiliksin jaksaako keikalle kuitenkaan. Muutama vuosi sitten näin ja onhan se nyt parin oluen kanssa hyvää musaa, mutta mistään live-elämyksestä ei kyllä voi oikeen puhua. Videoscreenit oli visuaalisesti pääosissa ja laulut niin selkeää playbackiä, että vähän jäi koko bändin ja Blackien paikallaolokin tarpeettomaksi.

Knobs to the southeast.
yellow
14.11.2019 10:15:12

slowdive: laulut niin selkeää playbackiä, että vähän jäi koko bändin ja Blackien paikallaolokin tarpeettomaksi.

Mikäs tässä on taustalla? Miksei Blackien ääni kestä vai mikä on?

santa
14.11.2019 13:35:36

yellow: Mikäs tässä on taustalla? Miksei Blackien ääni kestä vai mikä on?

ikä tekee tehtävänsä. tausta köörit tulee pääosin nauhalta. osa blackien voksuista myös. pääosin taustat huipentuu kertseihin.

Welho-77
18.11.2019 12:51:33

Hauskan myyvä nimi keksitty kiertueelle. Ihan kuin keikoilla kuultaisiin Headlessin jälkeistä kamaa paljonkin :D Chainsaw Charlie ja uusimmalta albumilta aina 1-2. Loput onkin sitten itse asiassa kolmelta ekalta.

Juu Idol ja Arena of pleasure yms voi tulla mutta eniveis.

Itse olen kuullut livenä Headless Childrenin ja Widowmakerin. Se oli siistiä.

Tarvii kattoo millasta settiä tolla kiertueella tulee, että tuleeko mentyä vai ei.

Long live the King of Mercy.
yellow
18.11.2019 19:05:30

Soittais nyt vielä kerran Animal fuck like a beastin. Vaikka sit sanoilla Animal love like a bee.

JohnJ
19.11.2019 09:54:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yellow: Soittais nyt vielä kerran Animal fuck like a beastin. Vaikka sit sanoilla Animal love like a bee.

Animal - Duck like a beast?
https://media.makeameme.org/created/beast-mode-hd3x6g.jpg

Metal meets the bone!
TTV
30.08.2020 17:38:48

Chrisistä kertova dokumenttielokuva:

https://youtu.be/4uYbqCtLZok

"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
caution2
13.10.2020 09:12:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vallan erinomaisia nämä WASPin tuoreemmatkin levyt: Dominator, Babylon, ja Golgotha. Vinyylipainokset ovat myös ulkoasultaan erittäin komeita.

Muutaman sanan kirjoitin blogiini näistä:
https://levyhyllyntakaa.blogspot.com/2020/10/wasp-dominator-2007.html

Welho-77
13.10.2020 12:00:58

caution2: Vallan erinomaisia nämä WASPin tuoreemmatkin levyt: Dominator, Babylon, ja Golgotha. Vinyylipainokset ovat myös ulkoasultaan erittäin komeita.

Muutaman sanan kirjoitin blogiini näistä:
https://levyhyllyntakaa.blogspot.com/2020/10/wasp-dominator-2007.html

Mä tykkään kaikista Waspin levyistä, ja nuo uusimmat eivät tee poikkeusta. Mutta ei sitä helvetin kolinasoundia pysty kuuntelee. Kumpa bändi(Blackie) olisi vaan jokun tuottajan palkannut eikä olisi itse nappeja vääntämässä. Neon God:t ovat pahimpia.

Niin sitä mietin, että miksi laittaa vinyylille sellaista paskaa sitten. Koska tässä tapauksessa tuskin on mitään eriversiota masteroitu/mixattu sille.

Tuosta sun artikkelista, niin Waspihan sai ekat kultalevynsä suomesta. Eli kahdesta ekasta levystään ja molemmista vuonna 1986. Jenkeissä noi myi kultaa vasta 1998.

Itse en osaa pitää Helldoradoa mitenkään vanhaa tavoittelevana levynä vaan, että koitetaan tehdä "perinteisempi" rokkilevy.

Tympee Huttunen
13.10.2020 12:19:38

Welho-77: Mä tykkään kaikista Waspin levyistä, ja nuo uusimmat eivät tee poikkeusta. Mutta ei sitä helvetin kolinasoundia pysty kuuntelee. Kumpa bändi(Blackie) olisi vaan jokun tuottajan palkannut eikä olisi itse nappeja vääntämässä. Neon God:t ovat pahimpia.

Onhan toi uusin kolmikko varsin hyväsoundinen rypäs. Dominator masteroitu paikoitellen ruvelle ja ikävä kyllä vinyylille käytettiin (ainakin ekassa painoksessa) samaa masteria.

Welho-77
13.10.2020 12:44:14

Tympee Huttunen: Onhan toi uusin kolmikko varsin hyväsoundinen rypäs. Dominator masteroitu paikoitellen ruvelle ja ikävä kyllä vinyylille käytettiin (ainakin ekassa painoksessa) samaa masteria.

Joo no parempaan suuntaan kyllä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti