Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Testament
1 2 3 4 557 58 59 60 61
joku muu sikko
07.09.2016 13:02:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Powerslave coverista kuulee miten se biisi pitäisi soittaa. Noin se laukkakomppi soitetaan kun on ranne ja demppitekniikka.
 
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
Huurteisen ystävä
07.09.2016 18:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lifelover: 0000-00000-00000-00000
 
Tuli lähinnä mieleen metalcore -bändien breakdownit... Ja loput oli tyypillistä Testament -kierrätystä. Samaltahan noi kaikki Petersonin riffit kuulostaa. Himmailuosiota en jaksanut kuunnella. Aika väsynyttä mummiälest.

 
Meikämies ei paa pahakseen metalcore-vaikutteista. Vanhat bändit kaipaa välillä jotain uutta mausteseosta keittoonsa, varsinkin kun kyseessä ovat nämäkin iänikuiset miljonäärirässärit ison veden toiselta puolen. Oli se sitten Vanha Testamentti tai Uusi Testamentti, tukka pyörii tässä postinumerossa erittäin tiuhaan tahtiin!
 
To Live is To Die.
Lifelover
10.09.2016 14:01:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huurteisen ystävä: Meikämies ei paa pahakseen metalcore-vaikutteista. Vanhat bändit kaipaa välillä jotain uutta mausteseosta keittoonsa, varsinkin kun kyseessä ovat nämäkin iänikuiset miljonäärirässärit ison veden toiselta puolen. Oli se sitten Vanha Testamentti tai Uusi Testamentti, tukka pyörii tässä postinumerossa erittäin tiuhaan tahtiin!
 
Noh, minä olenkin jämähtänyt tyylillisesti 80-luvulle.
 
One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented.
joku muu sikko
20.09.2016 09:55:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos perustaisin Testament coverbändin niin sen nimeksi tulisi ehdottomasti Uusi Testamentti.
 
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
Arkka
12.10.2016 17:23:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TESTAMENT - "Stronghold" (360 VISUALIZER)
https://www.youtube.com/watch?v=zvUcLcqwSzw
 
Burn
13.10.2016 10:18:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arkka: TESTAMENT - "Stronghold" (360 VISUALIZER)
https://www.youtube.com/watch?v=zvUcLcqwSzw

 
Kyllä se vain on niin, että Metallica nauhottaa läjän riffejä, Testament kokonaisia biisejä. Ihailtavaa on miesten meno yhä vain.
 
Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista.
Oan
13.10.2016 12:15:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arkka: TESTAMENT - "Stronghold" (360 VISUALIZER)
https://www.youtube.com/watch?v=zvUcLcqwSzw

 
No nyt sitten voi jumalauta.
 
Jotkut ne vaan osaa.
 
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ.
TTV
13.10.2016 21:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Kyllä se vain on niin, että Metallica nauhottaa läjän riffejä, Testament kokonaisia biisejä. Ihailtavaa on miesten meno yhä vain.
 
Öbaut just noin! Kova levy on jälleen kerran tulossa (Testamentilta siis) :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
haunted
14.10.2016 08:22:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältä vaikuttaa. Mulla on tähän luottoa! Pariin edelliseenkin oli (ihan ok levyjä kuitenni) mutta nyt on keijolla vahva tunne! Skolnick on kyllä edelleen tyylitajuinen ja musikaalinen kitaristi. Parhaita rässimetallisoolokitaristeja ehkä jopa, jos miettii millaista jälkeä edelleen pukkaa.
 
Gene on gene. Tossa uudessa biisissä on taas sellaset rumput että sääliks käy 99% metallirumpaleita :) Ei nyt noinkaan, mutta on tuolla herralla vaan jukolauta kultanen tatsi. Ihan käsittämättömän tarkkaa mutta groovaavaa soittoa. Ja mielenkiintosta ja erimoista.
 
Toivottavasti Peterssonillakin taas on soloja/leadejä levyllä, koska nekin on hyviä lähes poikkeuksetta. Saundimaailma saisi olla luomumpaa edelleen, mutta suunta on ihan hyvä esim edelliseen verrattuna.
 
Tulipas fanipoikamaista tekstiä, mutta kai mä vähä sellanen olenkin.
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
darcade
15.10.2016 15:39:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä nyt tullu kuunneltua pitkin nettiä tulevaa lättyä niin vaikuttaa todella vahvalta tekemiseltä. Vissiin kova albumi tulossa..
 
Totta kai jotkut ei tykkää ja vittuileevat, mutta ihan se ja sama mulle.
 
Testament ei mun mielestä koskaan oo tehny huonoa levyä.
 
fadetoblack_
25.10.2016 19:14:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neptunes spear, siinä on niin kova thrash kappale että ei oo enää mitään järkee missään.
 
PsychedelicWarlord
26.10.2016 15:27:37 (muokattu 26.10.2016 15:28:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arkka: TESTAMENT - "Stronghold" (360 VISUALIZER)
https://www.youtube.com/watch?v=zvUcLcqwSzw

 
Tasapaksu pökäle. Antanen levylle mahdollisuuden josko sieltä edes yksi melodia löytyisi.
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Burn
28.10.2016 08:08:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyy Spotifysta. Petersonin kynä on yhä vitummoisessa iskussa. Se on helppoa kun sen osaa. Ehkä vähitellen silti toivoisi jotain snadia irtiottoa tähän Andy Sneapin äänimaailmaan, mitä on jatkunut jo neljä levyä.
 
Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista.
Ochmo
28.10.2016 08:57:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tämä uusi Testamentti ihan perkeleellistä laittoa! Äkkiseltään kisaa vuoden 2016 paras levy tittelistä Vektorin kanssa. Minä taasen pidän soundimaailmasta kovasti, kuitenniin sen verran melodista ja koukkupitoista rässiä että selkeä tuotanto on eduksi.
 
Nyt vaan postilaatikon eteen parkkiin pojottamaan ja odottelemaan, että Kusti polkasee vinyylin Itävalloista.
 
haunted
28.10.2016 09:36:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ochmo: Onhan tämä uusi Testamentti ihan perkeleellistä laittoa! Äkkiseltään kisaa vuoden 2016 paras levy tittelistä Vektorin kanssa. Minä taasen pidän soundimaailmasta kovasti, kuitenniin sen verran melodista ja koukkupitoista rässiä että selkeä tuotanto on eduksi.
 
Nyt vaan postilaatikon eteen parkkiin pojottamaan ja odottelemaan, että Kusti polkasee
CDn Enklannista. Allekirjotan, vähän voisi olla saundit luomumpaa, mutta menee näinkin!
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
phiit
28.10.2016 09:39:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäätävän kova lätty!
 
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
audioAXS
28.10.2016 21:17:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lihis kolmella nakilla ja kaikilla mausteilla. Toimii helvetin hyvin.
 
Särö korvaa puuttuvat virheet
Kiksaus
30.10.2016 00:26:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tää ny kova! Eipä kovin moni kasaribändi suolla näin kovaa matskua nykypäivänä. Kolme kovaa levyä putkeen, huh.
 
Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.youtube.com/watch?v=0u4ebGIewTc
teukka
30.10.2016 08:54:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää settiä on. Kuunnellut nyt muutaman kerran läpi. Ja toimii!! Biiseistä kuulee että on niitä mietitty eikä vaan läiskitty kasaan. Niinku monella muulla orkesterilla on tapana. Testament ei petä.
 
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Vihapiirakka
30.10.2016 15:36:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyl kova lätty. Nautin kuunteluhetkestä täysin rinnoin
 
"Mä oon niin kännissä jo etten nää yhtä kahtena" - Kaveri kännissä, 2016
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 557 58 59 60 61

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «