Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä ärsyttää lempibändeissäsi
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Naama-amis
24.11.2004 18:29:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Megadethilla on aika liuta aivan surkeita kappaleita. Metallica on tätänykyä liian tunnettu musiikin ulkopuolisista tekijöistä. Stone on liian hyvä.
 
"It's like making love to a gorilla. You don't stop until the gorilla's done." - Dave Mustaine on using drugs
suolintu
24.11.2004 18:46:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stone ei tee enää keikan keikkaa, vaikka olisi nyky päivänäkin taatusti kovassa suosiossa.
 
Mechanizm
24.11.2004 19:20:21 (muokattu 24.11.2004 19:21:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- Liian usein lapsellisia sanoituksia.
- Tietyt genret alkavat olemaan jäätävän tasapaksua tuubaa,
uusia ideoita todela vähän.
 
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
juici
24.11.2004 20:10:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Barathrum: näköjään lopettivat, Infernal -levystä ei vieläkään uusintapainosta ja uuden levynkin ilmestyminen senkun venyy
-Finntroll: reissaavat ympäri maailmaa vaan ei Suomea
-Impaled Nazarene: sama pätee tähän
-Metallica: hyvä soundi katosi jo MOP:n jälkeen
 
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
elbowski
24.11.2004 20:35:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pantera: Menivät perkele hajoomaan!
The Darkness: Niin uus bändi ettei oo ku yks levy :(
Iron Maiden: Dickinsonin otsatukka kasareilla
Black Sabbath: Eivät oo tehneet uutta levyä ku nyt kerran ovat taas yhdessä
Guns N' Roses: Axl Rose
Metallica: Kirk Hammetin ja Rob Trujillon lauluäänet
Ramones: Ei siitä bändistä oikeen tuolla yläkerranpuolella hyötyä oo
 
Katos juippi, Tää on nykyaikaa! | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Deathrace King
24.11.2004 20:38:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metallica: hyvä soundi katosi jo MOP:n jälkeen
 
? Blackillä on kyllä niin hyvät soundit, kuin kuvitella saattaa, kun ottaa huomioon että milloin se on tehty.
 
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
KTR
24.11.2004 20:40:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iron Maiden: Dickinsonin otsatukka kasareilla
 
Hei! Nyt on vika ihan sinussa, nimittäin Dickinsonin otsatukka oli 80-luvulla ihan helvetin siisti. Mä haluisin itselleni samanlaisen.
 
Twist
24.11.2004 20:53:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Coal Chamber - Lopettanut
 
"I didn't see the show, but i know it was good!"
elbowski
24.11.2004 21:01:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Nyt on vika ihan sinussa, nimittäin Dickinsonin otsatukka oli 80-luvulla ihan helvetin siisti. Mä haluisin itselleni samanlaisen.
 
(Hessunaurua) :D
 
Katos juippi, Tää on nykyaikaa! | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Ozzman
24.11.2004 21:09:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevi? Suurin osa lyriikoista 15-vuotiaan uhoamista tai teinitytön itsemurha-angstausta. Eipä siitä sen enempää.

 
Paljos tuo "suurin osa" mielestäsi on? Ainakin bändeissä mitä kuuntelen on yleensä loistavat lyyrikat. Metallica,Megadeth, Pantera,Testament,Black Sabbath, Ozzy näin esimerkeiksi.
Enemmän sitä lapsellista paskaa löytyy popin puolelta.
 
Ice Cold Fucking Beer You Know! - James Hetfield "I was playing music to get free drinks and free women, and it worked."-Dave Mustaine
tjw
24.11.2004 21:43:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Judas Priest: ennen ärsytti Ripper, ei enää. Nykyisin ärsyttää hieman, että Halfordilta ei voi odottaa ihan heti uutta sooloalbumia.
 
Lähes sama paitsi ettei Ripper pahemmin ärsyttänyt.
 
Rölli on. Musiikkinäytteeni ilmentää absoluuttista osaamistani.
kattila
24.11.2004 21:48:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Immortal - lopettanut.
 
Dust to dust
Torniojaws
24.11.2004 21:49:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

? Blackillä on kyllä niin hyvät soundit, kuin kuvitella saattaa, kun ottaa huomioon että milloin se on tehty.
 
Turhan kliiniset soundit.
 
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Von Härskiburg
24.11.2004 21:59:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Devin Townsend: masentavan aikaansaava ja ylilahjakas äijä, käy itsetunnon päälle.
 
Kiitos. Sanoit sen, mitä en itse kehdannut. Hail, Devin!
 
Minä olen posteljooni Jobin. Profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
ps3t
24.11.2004 22:41:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko St. Angerilla jotain erityisen huonosti soitettua? (Ja Lars/kurkkupurkki/jne.-vitsien välttämiseksi rajoitetaan kysymys koskemaan kielisoittimia...)
 
En tarkoittanut että kitarat on huonosti soitettuja mutta mun mielestä riffit on ylipäänsä vaa huonoja ja aika mitäänsanomattomia.
 
Life is shit and then you fucking die.
sub zero
24.11.2004 23:04:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljos tuo "suurin osa" mielestäsi on? Ainakin bändeissä mitä kuuntelen on yleensä loistavat lyyrikat. Metallica,Megadeth, Pantera,Testament,Black Sabbath, Ozzy näin esimerkeiksi. Enemmän sitä lapsellista paskaa löytyy popin puolelta.
 
Suurin tuommoinen "tää on lapsellista" -elämys mulle uli jostain syystä Megadethin "Rust in Peace"n ekalta raidalta.
 
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Ben_D
24.11.2004 23:39:06 (muokattu 24.11.2004 23:40:27)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atheist: levyjä ei tahdo saada juuri mistään (myykää minulle Unquestionable Presence!)
 
Täh? Kyllä ainakin Piece Of Timea pitäis löytyä helposti. Mulla on toi ko. levy vinyylinä.
 
HPK
Krice
24.11.2004 23:58:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eniten harmittaa se jos hyvä yhtye pettää odotukset. Viimeinen Manowarin hyvä levy oli Kings Of Metal, sen jälkeen tyypit alkoi tekemään tusinaviisuja. Ja CMX sitten.. miten joku yhtye, joka tekee Auran tasoisen mestariteoksen voi taantua DS:n myötä Isohaaran tapaiseen diibadaabaan? Keski-iän tylsyys iski?
 
Pelsi
25.11.2004 00:03:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iron Maiden: Hmm... jaa-a. Ei paljoa mikään? Ehkä ainoastaan se, että Blaze Bayley lauloi kahdella levyllä. Ei todellakaan mikään huono laulaja, mutta ei mielestäni sopinut Maideniin. Ainiin, ja se saatanan Number of the Beast joka ikisellä keikalla.
 
Metallica: Öööh... Jotkut uudemmat biisit ovat mielestäni liian pitkiä. Varsinkin Angerilla.
 
Judas Priest: Levykokonaisuudet. Todella paljon hyviä biisejä, mutta joillakin levyillä näistä ei ole kuin muutama.
 
YUP: Martikaisen kynän tylsistyminen uudemmilla levyillä. Leppymättömillä ei ole mielestäni niinkään hyviä lyriikoita kuin vaikkapa Yövieraissa tai Normaalien Maihinnousussa. Lauluja Metsästä-levyllä on muutama ihan kuningasveto, mutta hutejakin löytyy.
 
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
lxi
25.11.2004 00:23:37 (muokattu 25.11.2004 00:34:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täh? Kyllä ainakin Piece Of Timea pitäis löytyä helposti. Mulla on toi ko. levy vinyylinä.
 
Helposti niistä ei kyllä löydy yhtäkään.
 
Piece of Timen saatavuus voi tuntua muita paremmalta, koska se julkaistiin CD:llä uudestaan jokunen vuosi sitten. Mutta kaupoissa noita ei silti ole ollut aikoihin, eikä niitä tosiaan helposti saa, paitsi ehkä jos suostuu maksamaan mansikoita eBayssa. Itse sain Piece of Timen sekä CD:nä että LP:nä ja Elementsin CD:nä hirmuisella tuurilla huuto.nettiä seuraten, ihan kohtuulliseen hintaan. Harva noista haluaa luopua kun ovat ns. keräilykamaa.
 
Unquestionable Presencestä on maksettu eBayssa toistuvasti $40 ja enemmänkin. Tällä hetkellä on yksi CD menossa juuri $40:llä ja kolme päivää vielä aikaa korottaa... jopa kasettiversiosta maksetaan toistakymmentä taalaa.
 
EDIT: Piece of Timea ei näköjään edes ole myynnissä eBayssa tällä hetkellä...
 
EDIT 2: Kun sanoit "ko. levy", tarkoititko Piece of Timea vai Unquestionable Presenceä?
 
EDIT 3: No levylistastahan se löytyi. Molemmat! V***u, s*****a.
 
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «