Muusikoiden.net
11.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Masterplan
1 2
Basil79
12.11.2004 14:13:21 (muokattu 12.11.2004 14:13:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulenpa, että olen ainoa ystävä tälle bändille koko suomessa ja siksi ilmoitanki suuren uutisen itselleni tänne:) Kopioituna masterplanin sivuilta. Yllätys oli suuri, kun huomasin uuden levyn valmistuneen suomessa.
--------------------
The material has just been mixed by Mikko Karmila and mastered by Mika Jussila in the Finnvox Studios. So studio work is over and on the 24th of January MASTERPLAN invites you to fly with them on "Aeronautics". This flight is not expressed by a concept album, but the record has the fascination of flying as a core theme.

In advance on 29/11/2004 the Masterplan EP Back For My Life will be released, containing the song Back For My Life as a single and album version, the song Crimson Rider taken from the upcoming album and the non album tracks Killing In Time (2 different versions) and Love Is A Rock. Additionally, there will be a multimedia section.

The upcoming tour, which is being planned at the moment, and which is anticipated to start in March 2005, will show if MASTERPLAN is likely to get airsick or if they are still fascinated by flying, as it is presumed. MASTERPLAN will do a short promo tour in December to answer all the journalists’ questions about "Aeronautics". More news to follow…

pekkaharti
12.11.2004 20:31:55

Toivottavasti tulee Suomeenkin heittämään keikkaa sitten...

tsekkaa: http://www.mikseri.net/kalpasaha
gheisari
12.11.2004 20:54:57

Vieläkö Jorn Lande laulaa tässä? Mahtava ääni...

Basil79
15.11.2004 09:43:46

Kyllä laulaa

trent
16.11.2004 09:49:47

Et ole ainoa fani, täällä on kaksi lisää :)

kimmokel
16.11.2004 15:51:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekan levyn oon kuullu ja se ainaki on melko hyvä kaikiltaosin. Pitääpä kattella sitte tuokin levy käsiin kun ilmestyy, vai onko kentied jo ilmestynyt. Pitääpä ottaa selvää.

gheisari
16.11.2004 23:26:02

Mitäs tykkäätte Arkista, eli Landen entisestä bändistä? Rokkaa ihan kympillä! Burn the Sun on huippu albumi!

jcps
02.01.2005 06:22:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulenpa, että olen ainoa ystävä tälle bändille koko suomessa
ei kyllä kaverinikin pitää tästä
heh, itselleni tulee tuosta nimestä aina mieleen lähinnä joku surkuhupaisa kasari hiphop akti tyyliin "mc fresh daddy & the masterplan"
ei sen puoleen esimerkkinä sinKing, hyvä bändi paska nimi

en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
Basil79
03.01.2005 02:50:21

Niin se uusi sinkku (Back for my life) tai siis ep kai se enemmänki on muuten ihan hyvä. Varsinainen sinkkubiisi on todella hyvä ja lupauksia antava. Kyllä tämä mielestäni kaikki suomalaiset poweristit hakkaa. Ei mennä kokoaikaa kovaa ja korkealta, jätetään tilaa myös muunlaiselle tuotannolle ja on se vaan tuo Lande huippuvokalisti.

Cirya
03.01.2005 03:44:27

Eikös Wirmanin Janne soitellu näille synia joskus? Oon vaan muistelevani..

Kuolema teinigooteille..
Gramer
12.04.2005 18:01:57

joo kyllä täällä muitakin faneja on. Toivottavasti kävisivät keikalla täällä pohjoisemmassakin...

Arry
12.04.2005 21:36:12

Mitäs tykkäätte Arkista, eli Landen entisestä bändistä? Rokkaa ihan kympillä! Burn the Sun on huippu albumi!

Juuri tuon Burn The Sun-levyn omistan ja kyllähän perhana vie se rokkaa! Ei kyllä mitenkään perinteistä heviä / hard rockia, rumpali ja basisti vetää välillä hyvinkin jazzahtavasti. Which is nice. Kitaristi meinaa olla bändin heikoin lenkki, sitä tilua tahtoo välillä tulla vähän turhan paljon. Mutta Lande nyt on pieni eläin laulajaksi. Tuohon herran nykyiseen bändiin josta topicissa puhutaan en ole vielä saanut aikaiseksi tutustua, mutta eihän bändi, jossa on Landen kaltainen laulaja voi olla huono. :)

You have to be happy with what you have to be happy with.
Lapis
13.04.2005 11:08:26

Luulenpa, että olen ainoa ystävä tälle bändille koko suomessa ja siksi ilmoitanki suuren uutisen itselleni tänne:) Kopioituna masterplanin sivuilta. Yllätys oli suuri, kun huomasin uuden levyn valmistuneen suomessa.

Jep! Miksattu ja masteroitu Finnvoxilla mutta nauhoitettu (tallennettu) Rolandin omassa Crazy Cat -studiossa Hampurkissa.

Basil79
13.04.2005 15:52:00

Oli muuten tuo uusi levy kokonaisuudessaan pieni pettymys. Ihan kuunneltava, mutta jää debyytin jalkoihin.

PeeKoo
14.04.2005 17:31:19

No mulle Masterplan kolahti ekan levyn hankittuani eikä myöskään Aeronautics pettymystä tuottanut. Soundimaailma kohdillaan ja ennenkaikkea hienot biisit joista esimerkkinä vaikka Crimson Rider.
Ja rumpali Uli Kusch sitten, persoonallinen ote hommaan mikä on tässä genressä tosi vaikeaa. Ja mojova tekniikka miehellä...bassariosasto varsinkin Crimson Riderissä puskee jo hikeä pintaan=)
Jos tänne tulevat niin keikalla ollaan, se on saletti.

Regalis Apertura
05.11.2006 17:24:26

Nyt kun kerran löysin Masterplan-topikin niin kai tähän voisi lisätä Landen soolotuotannonkin, vai mitä mode(t)? Vai pitääkö tehdä uusi topikki Landelle?

Anyway, mitenkäs porukalle uppoaa Jornin soololevyt? Itse arvostan Worldchangeria ja uusinta The Dukea. Out Of Every Nation oli vähän "epätasainen" biisimateriaaliltaan mutta ihan ok kuunneltava...

W-Man
05.11.2006 19:12:08

Itse en ole Landen soolotuotantoa kuullut kuin yhden levyn verran ja se ei oikein iskenyt.

Mutta Masterplan iskee sitäkin kovemmin. Molemmat levyt todella kovia ja kahdesta hyvästä paremmin iskee uutukainen Aeronautics. Hyvät saundit ja Kuschin rumputyöskentely on mahtavaa kuultavaa. Grapowin soitto on myös monipuolisempaa ja maltillisempaa kuin Helloween-aikoihin.

Parhaimpia biisejä: Enlighten me, Kind hearted light, Sail on, Crimson rider, back for my life, I'm not afraid, Dark for the dying, Falling sparrow ja Black in the burn

Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
CountX
21.08.2009 18:06:48

Oho? Tällainenkin keskustelu löytyi, mainiota.
Luin juuri (varmaan 2kk myöhässä) uutisen että Jorn Lande on palannut Masterplaniin! Prkl paras uutinen aikoihin. Ei sillä että Mike DiMeo huono laulaja olisi, mutta kyllä Lande pesee kenet tahansa 10-0. Ja uutta levyä ois vissiin tulossa 2010 alussa.

Akiman
26.05.2010 21:47:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Masterplanin uutukainen kruunattuna tuoreessa arviossa Imperiumissa.

http://www.imperiumi.net/index.php?act=albums&id=10504
CountX
27.05.2010 22:44:42

Loistavan levyn on Roland ja kumppanit saanu taas aikaan.

"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti