Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sepultura..
1 2 3 4 527 28 29 30 31 32
Burn
20.02.2017 09:03:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haunted: Word. Enemmän (ja ennenkaikkea paremmalta) tämä sepulturalta kuulostaa, kun maksin ja iikorin vimeisimmät väkinäiset pakkopierut.
 
Maxin lähdön jälkeen bändi sentään kokeili rohkeasti uusia juttuja. Olisikohan bändi edes säilynyt hengissä näin pitkään, jos Cavalera ei olisi lähtenyt bändistä? Musiikillisesti oltaisiin saletisti jatkettu Roots-linjalla ja kun yksikään Soulfly-levy ei kiinnosta itseä pätkääkään, niin olisiko sekään sitten ollut yhtään sen parempi asia.
 
Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista.
Oan
20.02.2017 12:30:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kontiak: GUITAR WORLD MARCH 2017 Kisser haastattelussa:
 
We were very, very drunk.

 
Hoho, Rowley Birkin QC.
 
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ.
Panzer Syrjä
20.02.2017 13:26:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haunted: Word. Enemmän (ja ennenkaikkea paremmalta) tämä sepulturalta kuulostaa, kun maksin ja iikorin vimeisimmät väkinäiset pakkopierut.
 
Niin erittäin paljon tämä.
 
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Panzer Syrjä
21.02.2017 15:37:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://hornsuprocks.blogspot.fi/201 … inkade-responds-to-allegations.html Menee ehkä vähän kuolleen hepan puolelle nyt, mutta jos noi kommentit tuolla on oikeasti Richie Cavaleralta ja Soulflyn kitarateknikolta, niin ei jumalauta mitä touhua. Kertoo aika paljon "heimosta." Tän jutun valossa + mitä oon niitä Glorian epämääräisiä rustailuja lukenut tekivät kyllä Andreas ja muut aivan oikeen päätöksen, kun antoivat sille kenkää aikoinaan.
 
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Fantasmic
21.02.2017 21:37:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HulluNieminen: http://hornsuprocks.blogspot.fi/201 … inkade-responds-to-allegations.html Menee ehkä vähän kuolleen hepan puolelle nyt, mutta jos noi kommentit tuolla on oikeasti Richie Cavaleralta ja Soulflyn kitarateknikolta, niin ei jumalauta mitä touhua. Kertoo aika paljon "heimosta." Tän jutun valossa + mitä oon niitä Glorian epämääräisiä rustailuja lukenut tekivät kyllä Andreas ja muut aivan oikeen päätöksen, kun antoivat sille kenkää aikoinaan.
 
Enpä ihmettelisi yhtään... Itselle Sepultura kuopattiin Maxin lähdön jälkeen eikä kumpikaan rykmentti ole saanut mitään mielenkiintoista aikaan Infliktedin lisäksi).
Ehkä oma mielipide alkaa pikkuhiljaa taittua siihen että Gloria koitti tehdä Maxista staran ja hemmo luuli olevansa yhtä kuin Sepultura.
 
Max on kuitenkin jäsenistä yksi ainoita jolla tuntuu olevan tarve puhua muista paskaa vuodesta toiseen ja on aika paksua väittää ettei Kinkade hanskaa vanhoja biisejä
kun katsoo viime vuoden Soulflyn livevetoja. Hyvä että tuo läski enää saa nostettua omaa jalkaansa monitorille, saati sitten että koittaisi edes soittaa tai laulaa.
Säälittää katsoa mihin kuntoon oma nuoruudenidoli on itsensä päästänyt.
 
Kontiak
21.02.2017 23:44:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: Sepultura ollu jo yli 20v ilman Maxia, aika käydä jo nukkumaan? Sepultura on edelleen Sepultura sama se ketä siellä soittaa
 
Niinhän minä juuri sanoin. Sehän vain tulisi entistä paremmin selville, kun jokainen kokoonpano tekisi materiaalinsa ja pr-työnsä itse. Kauhea työ muutenkin nousta sieltä jäännösten alta.
 
:)
 
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
saha
01.03.2017 22:01:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sepultura ei oo tehny mitään mielenkiintosta matskua pariinkytä vuoteen, mutta tämä uus levy yllättäen onkin hyvä. Siis aivan järjettömän hyvä. Oisko kolmatta päivää kun kuuntelen lättyä läpi kerta toisen perään. Phantom Selfin läpi ei voi ku ihmetellä, että MISTÄ NYT TUULEE.
 
Ei oo voinu moneen päivään sanoa muuta ku hattuu nostaa.
 
Siis mitä vittua. Miten näin kova. Hattua nostaa.
 
Varmaan sitä että Kuntosalilla(TM) on täysin mahdotonta tehdä mitään mikä vahingossakaan liippaisi aerobista. Sydän se sanoo poks kun pelkkää rautaa könttää ja jo kahden kävelyaskeleen jälkeen hengitys vinkuu jos luuhaa vaan Salilla. - Oan
haunted
02.03.2017 09:29:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saha: Sepultura ei oo tehny mitään mielenkiintosta matskua pariinkytä vuoteen, mutta tämä uus levy yllättäen onkin hyvä. Siis aivan järjettömän hyvä. Oisko kolmatta päivää kun kuuntelen lättyä läpi kerta toisen perään. Phantom Selfin läpi ei voi ku ihmetellä, että MISTÄ NYT TUULEE.
 
Ei oo voinu moneen päivään sanoa muuta ku hattuu nostaa.
 
Siis mitä vittua. Miten näin kova. Hattua nostaa.

 
Mä yllätyn edelleen joka kerta kans kun uuden pyöräyttää. Mitähän patoutumia Kisserillä on ollu, kun nyt pukkaa tällasta? Piti oikeen lukea kansilehti läpi että onko esim icabergin nylonihommat soittanut joku vieras. Ei ole! Hullua, I tells you!
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
Tympee Huttunen
03.03.2017 07:06:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haunted: Mä yllätyn edelleen joka kerta kans kun uuden pyöräyttää. Mitähän patoutumia Kisserillä on ollu, kun nyt pukkaa tällasta? Piti oikeen lukea kansilehti läpi että onko esim icabergin nylonihommat soittanut joku vieras. Ei ole! Hullua, I tells you!
 
Tulisipa Max takaisin bändiin ja vetäisivät tuon livenä. :P
 
haunted
03.03.2017 14:53:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Tulisipa Max takaisin bändiin ja vetäisivät tuon livenä. :P
 
Maksin rooli: syödä makkaraperunoita plugi irti kitarasta.
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
Apple tree
03.03.2017 20:45:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haunted: Maksin rooli: syödä makkaraperunoita plugi irti kitarasta.
 
Ja sitten myhäillä että tour is going really well ja show was fucking killer.
 
Panzer Syrjä
04.03.2017 19:28:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apple tree: Ja sitten myhäillä että tour is going really well ja show was fucking killer.
 
Ja läpihän toi faneilleen menis.
 
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Panzer Syrjä
05.10.2019 13:25:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=mpstpQjKRpg Uutta Seppoa. Lupaa hyvää.
 
"You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Käsittääkseni hän ei oikein tajunnut miksi hänelle naurettiin." -Presidentti // goo.gl/v9KRXz
TTV
06.10.2019 11:49:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HulluNieminen: https://www.youtube.com/watch?v=mpstpQjKRpg Uutta Seppoa. Lupaa hyvää.
 
Kyllä, ollaan taas brassirässin hyvässä ytimessä :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
haunted
06.10.2019 15:56:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkaa Kisserilläki riffikynä tylsistyyn ja pickaus hidastuun. Käänteismaailmassa.
Toi Eloy on ihan elukka kans.
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
Apple tree
11.10.2019 13:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levyä mielenkiinnolla odotellessa. Sepulturan keikkakuvaa kattoessa tulee aina vaan paha mieli hyvän bändin puolesta. Homma ei yksinkertasesti toimi yhellä kitaralla ja monet biisit kuulostaa eri kohdissa tosi laihalta. Ja vaikka tykkäänkin Greenin äänestä, niin jätkän lavapreesens on ollu aina ihan helevetin tylsä. Tuommosta pönötystä mitä näkee yleensä karaokessa.
 
Henri Henri Olavi
11.10.2019 13:30:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh miten onneton tuo laulaja! Ei tämä ole mitään ilman Maxia.
 
It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus!
ramionparas
11.10.2019 14:04:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä kyl toi nyky Max mikään kummoinen ole. Kitara pois päältä tai tosi hiljasella ja laulu aika onnetonta.
 
"Jees. Hyvä muistaa... En oo käynyt täällä niin pitkään aikaan ettei oikein muista miten homma toimii..."
Panzer Syrjä
11.10.2019 14:22:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Huh miten onneton tuo laulaja! Ei tämä ole mitään ilman Maxia.
 
https://youtu.be/YYE62DW_jvs?t=851
 
"You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Käsittääkseni hän ei oikein tajunnut miksi hänelle naurettiin." -Presidentti // goo.gl/v9KRXz
Henri Henri Olavi
11.10.2019 15:43:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ramionparas: Eipä kyl toi nyky Max mikään kummoinen ole. Kitara pois päältä tai tosi hiljasella ja laulu aika onnetonta.
 
Surkeeta katsottavaa sekin.
 
It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 527 28 29 30 31 32

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «