Muusikoiden.net
08.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wingdom
1
Late_
16.10.2004 21:27:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.wingdom.org
Toivoisin että tosta tulis jotain hyvää! :)

www.foorumit.tk
Viceroy
17.10.2004 11:05:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan siellä kyllä aika nimekästä sakkia. Näkyy tuo Laulaja Asp tehneen yhteistyötä isojen nimien kanssa, ja kosketinsoittaja Harkin on tuttu Sonata Arcticasta. Basson varressa nähtävästi vanha Rhapsody-mies Alessandro Lotta!

Musakuvauksen seasta erotin kirosanan "progressive" ;)

Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Coatl
20.10.2004 11:50:32

Näkyy tuo Laulaja Asp tehneen yhteistyötä isojen nimien kanssa, ja kosketinsoittaja Harkin on tuttu Sonata Arcticasta. Basson varressa nähtävästi vanha Rhapsody-mies Alessandro Lotta!

Asp on myös sen häpäsy Heavydance collectionin takana.. Saisi siitä syystä miehen vaikka ampua. Alessandro kävi vaan vierailemassa tuossa sessiossa..

Musakuvauksen seasta erotin kirosanan "progressive" ;)

Tuo ei pidä kyllä sitten yhtään paikkansa.. Jonkun verran bändistä tiedän kun entinen työtoveri on Harkinin ystäviä.

Late_
20.10.2004 14:06:30

Kyllä se Lotta siinä vielä ainakin mukana on! Tunnen kans aika hyvin sisäpiirijuttuja tosta bändistä.
Ja Asp on kyllä kova jätkä! ihmettelen et miks se ei soita kitaraa tossa?

www.foorumit.tk
Epik
20.04.2005 23:13:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä pitää nyt nostaa ylös.

Wingdom (joka kuvaa itseään sanoilla atmospheric, progressive, hard and melodic...) sai parisen kuukautta sitten levytyssopimuksen Timo Kotipellon High&Loud levymerkille ja jo silloin valmis levy on nyt vihdoin julkaistu.

Kotisivuilla www.wingdom.org löytyy biisiklippejä levyltä jota on arvosteltukin hyvin (Imperiumi 9/10, joku saksalainen lehti 9/10, Sue 3/5...). Käy tutustumassa.

Suosittelen tutustumaan jos hienot melodiat, monipuolinen soundimaailma ja perseelle potkivat biisit ovat sinun alaasi. Nämä äijät todella osaavat. Maailmanluokan musiikkia Suomesta.

Pelsi
20.04.2005 23:20:20

Aspilla on loistava lauluääni. Saisi kyllä itse soittaa kitaraakin tuossa, nimittäin senkin mies kyllä hallitsee. Mielestäni kuulosti Dream Theaterilta enemmän kuin vähän. Vähän pisti vituttamaan nuo Harkinin pimputukset tuolla taustalla, mutta muuten kuulosti ihan kelvolliselta.

Kalamies #3 >-)))>
Closure
21.04.2005 00:15:17

Vähän pisti vituttamaan nuo Harkinin pimputukset tuolla taustalla, mutta muuten kuulosti ihan kelvolliselta.

Nehän olivat parhaasta päästä.

Tästä - Kivimetsän Druidin
uusin julkaisu Veljet Hi/fi streamina.
SSilver
21.04.2005 00:27:32

Konemainen rumpusoundi ei kyllä minulle pure noissa pätkissä ollenkaan ja muutenkin se konemainen meno ei jotenkin houkuttele. Voi olla sitten pitkäsoitolla erilainen juttu, kun pääsee sitä soundimaailmaa paremmin käsittelemään kokonaisuutena. Laulaja kuulosti hyvin paljon Kotipellolta itseltään, hyvähän tuo oli.

Plussasi. Kuuntele toki Evertrackia, melodista heviä Helsingistä, just täältä. Bella Italia #4
Ragorn
21.04.2005 20:18:10

Nosturissa on Thunderstonen lämppärinä 4.5, jos jotain kiinnostaa. Itse olen menossa, vaikka en ole yhtäkää biisiä kuullut. Harkin on kiva nähdä livenä(ekaa kertaa).
Tuo 'proge' sana tosin hiukan epäilyttää..

Katsoin Constantinen - tulin uskoon.
Defrayer
21.04.2005 22:06:15

Ei tuo ainakaan minun korvaani kuulostanut mitenkään erikoiselta.

"This is gonna suck for sure, so don't stress over Pastilli?" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16.
Mertsi
22.04.2005 16:51:56

Loistava levy, kaikin puolin... Itse ainakin diggailen rumpusoundeja ihan kybällä, paukkuu tosi maukkaasti. Asp vetää kyllä hyvin ja korkealta :)

Suosittelen lähempää tutustumista

Kiittää pitää! Ps.150 kalamies#21 >-)))>
stratocaster
23.04.2005 14:27:48

Nuo samplet ei todellakaan kerro soundimaailmasta paljon mitään. Soundimaailma tolla levyllä on ihan loistava. Ja muutenki biisit on tosi monipuolisia tykkejä. Suosittelen kaikille ERITTÄIN lämpimästi.

R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Late_
26.04.2005 16:19:15

Ei kyllä noista clipeistä juuri mitään pysty päättelemään, eikä vaikuttanut kovin hyviltä. Mutta levy pitää kyllä hankkia ja luulempa että se aukenee siitä pikkuhiljaa.

"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14
kalamies#28 >-)))>
JereToikka
13.10.2011 21:30:25

Sais Wingdomin kaverit tehä combackin :P Osaaks kukaan muuten sanoo miks kys. bändi alunperin hajos?

miredritr
13.10.2011 21:55:34

Aspin laulantaa kyllä kuuntelisi mielellään jatkossakin. Mikseihän mies perusta omaa bändiä, kun kerran kitarakin pysyy kädessä paremmin kuin kiitettävästi?

JereToikka
13.10.2011 23:23:43 (muokattu 13.10.2011 23:26:27)

Vois vähä vinkata asiasta kaverille ohimennen, jos jollain leirillä näkyy sillai sopivasti :P

1. Kor 10:31 Söittepä siis tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi. - Tätä käskyä yrittäen musiikissa soveltaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti