Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: King Diamond
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Valterr
05.12.2004 03:58:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monet näyttää pitävän tuota Themiä King Diamondin parhaimpana. Itse en siitä pidä yhtä paljon kuin esim Abigail, ja abigail 2 levyistä.
 
Nuo kaksi ovat mielestäni parhaat.
 
There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg
Deeku
05.12.2004 10:55:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turhan synkkä levy. Muilla levyillä on sentään huumoriakin, mutta noitavainot ovat varmaan olleet joskus todellisuutta ja se tekee tuosta levystä aika karmean.
 
Juu, huumoria löytyy. Varsinkin esim. The Graveyard - levyn lasten hyväksikäyttö tarinasta. Sekin voi olla joskus todellisuutta.
 
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Krice
05.12.2004 12:37:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, huumoria löytyy. Varsinkin esim. The Graveyard - levyn lasten hyväksikäyttö tarinasta. Sekin voi olla joskus todellisuutta.
 
"I am" on hauska kappale.
 
Kitaravirtuaali
05.12.2004 13:50:27 (muokattu 05.12.2004 13:50:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"I am" on hauska kappale.
 
"He is such a sick little man
so much sicker than me,
and I am"
 
Myöskin kipaleen lopussa olevat "Die!"-huudot nostattavat karvat pystyyn. Miehessähän olisi ainesta vaikka näyttelijäksi.
 
Tarvittava onkin jo kirjoitettu, loistavia riffejä ja pienen totuttelun jälkeen Kingin ääneen tottuu ja nykyään se sitten kuulostaakin vallan mahtavalta.
 
E: Typotitypoti.
 
Pelsi
06.12.2004 21:28:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oh hoh, kuuntelin tänään vuosi sitten ostamaani Abigal II-levyä, ja The Storm-biisi potkikin vallan perkeleesti. Täytyykin lisätä ykkösosa ostoslistalle että heilahtaa.
 
"Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!" -Markus Kajo
bedlam
07.12.2004 11:48:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä ole kuullut kuin Them- ja Conspiracy-levyt, ja jälkimmäisestä pidin huomattavasti enemmän. Varisinkin LaRocquen kitarajutut ovat välillä käsittämättömän hienoja. (Esim. A Visit from the Deadin akustinen alku).
 
http://www.mikseri.net/kiasma
Eddie
07.12.2004 12:06:52 (muokattu 07.12.2004 12:07:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varisinkin LaRocquen kitarajutut ovat välillä käsittämättömän hienoja. (Esim. A Visit from the Deadin akustinen alku).
 
Kyllähän se Andy on mahtava kitaristi. Ei taida kuitenkaan olla hirveän arvostettu/tunnettu, mikä on sinänsä sääli.
 
Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke!
reaper666
07.12.2004 14:52:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ite ostin kesällä piruuttani ton abigailin ja nyt vieny mukanaan.. ärsyttää tossa uudella livellä ku siinä puppet masteril on muutama tosi hyvä biisi mut tossa livel olevat ei kuulu parhaimmiston joukkoon..
 
reino
07.12.2004 19:04:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

At the Graves on helvetin hyvä biisi.
 
W00t?
aku.miettinen
08.08.2005 22:03:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostanpa vanhan ketjun ylös. Miten on kumpi toimii teille paremmin Mercyful Fate vai Kinkun soolotuotanto? Itse kallistun Mercyful Fateen. Uskomatonta riffittelyä noilla kahdella ensimmäisellä levyllä. Mutta ei Kinkun sooloakaan voi haukkua. Abigail on yksi maailman parhaista levyistä. Ja itse Herra Diamondin ääni on ihan uskomaton.
 
The Nakkisormi
08.08.2005 22:27:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostanpa vanhan ketjun ylös. Miten on kumpi toimii teille paremmin Mercyful Fate vai Kinkun soolotuotanto? Itse kallistun Mercyful Fateen. Uskomatonta riffittelyä noilla kahdella ensimmäisellä levyllä. Mutta ei Kinkun sooloakaan voi haukkua. Abigail on yksi maailman parhaista levyistä. Ja itse Herra Diamondin ääni on ihan uskomaton.
 
Mercyful Fate vie tämän. Kaksi ekaa (yllätys yllätys) suosikkeja. Äijällä on ihmeellinen ääni. Ekalla kertaa nauraa keuhkot paskaksi, kuukauden päästä laulaa täysillä mukana.
 
Rabb-it
08.08.2005 22:28:38 (muokattu 08.08.2005 22:36:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se MF iskee kovemmin kuin sooloprojekti.
Omalta osalta iskee Mercyful Faten tuotanto In The Shadowsista tohon uusimpaan paljon paremmin kuin 2 ekaa mitkä on noita hehkutettuja ''klassikkolevyjä''. Kyllähän ne 2 ekaa on hyviä, mutta porukka on dissannut täysin loput MF albumit?
Täytyy kyllä nostaa pojille hattua riffeistä, jotka ovat parhaimpia mitä löytyy metallin saralta.
 
Dr. Rock
09.08.2005 00:22:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten on kumpi toimii teille paremmin Mercyful Fate vai Kinkun soolotuotanto? Itse kallistun Mercyful Fateen... ...Mutta ei Kinkun sooloakaan voi haukkua.
 
Olen aikalailla samaa mieltä.
 
"I've got the medicine you need / I've got the power, I've got the speed."
Wk
09.08.2005 10:49:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin kun olin löytämässä hevimusiikin (siitä on nyt jo vuosia), muistan kun kuuntelin King Diamondin Voodoo-levyä ja seurasin levynkansia aivan samalla jännityksellä kuin katsoisin jotain kauhu-leffaa :)
 
Muihin King-levyihin en sitten olekkaan niin syvällisesti tutustunut vaikka kuullut olenkin, mutta Voodoo on kyllä ainakin prkl hieno teos.
 
WK
Umpihullu
09.08.2005 11:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostanpa vanhan ketjun ylös. Miten on kumpi toimii teille paremmin Mercyful Fate vai Kinkun soolotuotanto? Itse kallistun Mercyful Fateen. Uskomatonta riffittelyä noilla kahdella ensimmäisellä levyllä. Mutta ei Kinkun sooloakaan voi haukkua. Abigail on yksi maailman parhaista levyistä. Ja itse Herra Diamondin ääni on ihan uskomaton.
 
Mercyful Fate on omaan korvaani paljon mukavampaa kuuneltavaa kuin herran timanttilevytykset (toki tykkään niistäkin). Nyt kun ei ole uutta Mercyfulia tullut olen tyytynyt kuuntelemaan Force Of Eviliä, jossa kyseiset herrat vetävät täyttä häkää riffiä pinoon, sillä erotuksella että laulajana on eri mies. King on joko B.B, Kerry tai Diamond.
 
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Kasu-_-
09.08.2005 14:08:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kingin soolouraa on tullut kuunneltua aivan mielettömästi enemmän, kuin Mercyful Fatea, eli kai se tykkääminen Kingin puolelle kallistuu.
Ja tykkään hirveästi Andy LaRocquen soitosta, joten senkin takia King on kuningas.
Jos uusi levy tulee tällä kertaa Fatelle niin pitäähän se tsekata. (Näin kuulin kaveriltani, joka on täysfanaattinen King/MF - fani.)
Tällä hetkellä mulla on vieläpä Mercyful Fatea allekirjotuksessa. Pointsit sille joka tunnistaa. :)
 
Nämä bändit kun näkis vielä livenä, niin sen jälkeen vois vaikka kuolla pois :P
 
You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! Turtles FanClub #1
Rabb-it
09.08.2005 16:58:48 (muokattu 09.08.2005 16:59:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Tällä hetkellä mulla on vieläpä Mercyful Fatea allekirjotuksessa. Pointsit sille joka tunnistaa. :)

 
Evilhän tuo
 
sekotin buried aliveen eka :/
 
Akiman
12.08.2005 19:22:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KING DIAMOND are currently in talks about embarking on a possible European tour in April/May 2006. "No shows have been booked so far," reads a posting on the group's web site. "There is no reliable information available untill posted here."
 
Vocalist King Diamond and guitarist Andy LaRocque are expected to begin writing songs later in the year for the next KING DIAMOND album for a tentative 2006 release.

 
Tarvitseeko edes kommentoida? Ei. Suomeen. Nyt.
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Eddie
12.08.2005 19:51:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvitseeko edes kommentoida? Ei. Suomeen. Nyt.
 
Hemmetti, tänne sitten ja heti. King Diamond ja Mercyful Fatekin on mulle yksi niitä bändejä, jotka livenä nähtyään voisi kuolla onnellisina.
 
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
ozz3
13.08.2005 02:13:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvitseeko edes kommentoida? Ei. Suomeen. Nyt.
 
Aivan, tänne sieltä!
 
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «