Muusikoiden.net
06.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: U.D.O Nosturissa 12.10.
1
fmcruelty
29.09.2004 12:17:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytäny tästä aihetta, joten synnytin sellasen.

Kuka on lähdössä? Meitä o täältä pohojammaan lakeuksilta lähdös ainaki 4 hörhöä.

Mitä itse kukin on mieltä herran tuotannosta? Saa kelata myös ACCEPT aikoja!

Nii ja millanen mesta toi Nosturi on noin yleisesti? Ei o koskaan ennen tullu käytyä..

Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä!
Ben_D
29.09.2004 13:46:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voishan sitä lähtee. Mä olen kerran nähnytkin U.D.O:n -91 Hämeenlinnan Giants Of Rockissa.

fmcruelty
30.09.2004 18:29:42

Meikä ei o koskaa nähny herraa livenä, joten ny o pakko. Matkaahan toki tulee 400km, mutta eipä se ny sit haittaa. :)

Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä!
fmcruelty
14.10.2004 16:50:23

Mahtavat keikat oli ja Majestykin oli varsin kiintoisa uusi tuttavuus. Kannatti matkustaa reilu 400 km. :)

Kuvia voitte tsekata osotteesta: http://www.lastnightmare.net

Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä-
adrianman
26.12.2009 21:31:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja Udo suomessa taas ensi kuussa. Keikoille mars, germaanihevi alistaa. BECAUSE WE LIVE IT 24/7

Mad-Mike
27.12.2009 14:10:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse herran nähny kerran livenä. Olisikohan ollut 2008 muistaakseni ja mahtava show oli kyllä, menisin uudestaan katsomaan jos sattuisi lähistölle tulemaan. UDO näkyy olevan bändi josta huomaa että tykkäävät tosissaan esiintyä koska hymyssä suin koko bändi veti keikkaa silloin kun sen näin ja UDO osaa ottaa yleisönsä "haltuun". Tällaista meininkiä on aina mukava mennä katsomaan.

-Ei se nopeus vaan se taito-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti