Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cradle of filth - Nymphetamine
1 2 3 4 5
bodkin
19.02.2005 16:52:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös niiltä tuu Nymphetaminesta uus versio kohta puoliin?
 
Kyllähän Nymphetaminesta tulee uusi versio. Pari extra biisiä ja joku Ozzy Osbourne koveri. Filthin koveribiisit on juuri loistavia. Varsinkin Sleepless on hyvä koveri Filthiltä. En hirveesti pidä siitä Anatheman alkuperäisestä biisistä, mutta filthin versio on aivan loistava.
 
Heathen
19.02.2005 16:56:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Filthin koveribiisit on juuri loistavia. Varsinkin Sleepless on hyvä koveri Filthiltä. En hirveesti pidä siitä Anatheman alkuperäisestä biisistä, mutta filthin versio on aivan loistava.
 
Toinen hyvä on myös toi Sister Mercyn No time to cry Filthin soittamana, se uppoo ihan hyvin.
Noista iron maiden covereista en sitte tiiä... Fear of the dark on ainaki ihan raiskaus sanan varsinaisessa merkityksessä; ei se sovinnolla asetu filthin käsittelyyn.
 
Se, joka menettää järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa.
bodkin
19.02.2005 17:03:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fear of the dark on ainaki ihan raiskaus sanan varsinaisessa merkityksessä; ei se sovinnolla asetu filthin käsittelyyn.
 
Ei taida asettua filthin käsittelyyn, koska Cradle of filth ei ole edes tehnyt Coveria fear of the darkista. Tai en ole ainakaan tietoinen siitä. Olen tosin kuullut Gravewormin version fear of the darkista. Ettet vaan sekoittanut nyt kahta eri bändiä. Ite pidän siitä Gravewormin Fear of the Darkista. Mahtavat jousisoittemet siinä alussa.
 
Heathen
19.02.2005 17:10:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, no en kyllä ihan varma oo...
Jousisoittimet siinä versiossa on alussa kyllä, että varman puhutaan samasta biisistä. Ei iske.
 
Se, joka menettää järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa.
Peoplez
19.02.2005 17:55:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ette satu puhumaan Hallowed Be Thy Namesta josta Filthi on tehnyt coverin joka löytyy Cruelty And The Beastin erikoisversiosta?
 
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Heathen
19.02.2005 18:43:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kyl mä tiiän sen cradlen coverin siitä hallowed be thy namesta, se on ihan jees, mut toi Gravewormin Fear of the dark, jota siis luulin filthin tekemäks, on eri juttu, ja paljon huonompi omasta mielestäni. Onhan ne jouset aika hienot kyllä...
 
Se, joka menettää järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa.
Blasphemer
19.02.2005 19:10:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cradle of Filth on tehnyt mitä mainioimman coverin Twisted Sistersin The Fire Still Burns-biisistä(Löytyy Live Bait for the Dead-tuplan jälkimmäiseltä levyltä, viimeinen raita, muistelisin). Siinä on niin loistava veto, että...
 
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
A Fiend
24.02.2005 15:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako kukaan selvää mitä Gilded Cuntin ihan lopussa sanotaan? ennen kuin biisi vaihtuu seuraavaan..
 
"Then this I screamed: "Come back to Me for I was born in love with thee So why should fate stand inbetween?" "
Heathen
26.02.2005 15:15:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako kukaan selvää mitä Gilded Cuntin ihan lopussa sanotaan? ennen kuin biisi vaihtuu seuraavaan..
 
En mä nyt ihan varma oo, mut oisko jotain "No, I dont need your god tai cunt" tai jotai... :D Aika sama.
 
Se, joka menettää järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa.
A Fiend
08.03.2005 18:20:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä nyt ihan varma oo, mut oisko jotain "No, I dont need your god tai cunt" tai jotai... :D Aika sama.
 
Sanoko Dani tollee siellä keikalla eilen?
 
"Then this I screamed: "Come back to Me for I was born in love with thee So why should fate stand inbetween?" "
A Fiend
08.03.2005 18:23:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoko Dani tollee siellä keikalla eilen?
 
EDIT: siis tarkoitan sitä kohtaa biisistä kohdasta 03:25 ->(suunnilleen) lähtevää laulua, jonka Dani laulaa sillee kuiskaten, kun se samalla hokee "Gilded cunt":ia päälle.
 
"Then this I screamed: "Come back to Me for I was born in love with thee So why should fate stand inbetween?" "
zoom708
29.07.2005 22:46:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sen kyllä vaan sanon että dani on ihan sairaan hyvä laulaja sillä on tyyliä ja taitoa.todella monipuolista
 
Henkka Hevimies
29.07.2005 22:56:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sen kyllä vaan sanon että dani on ihan sairaan ärsyttävän kuuloinen laulaja
 
"Floikka on ihan turha vehje ja nauhojen määrä on aika vitun yhdentekevä." -Leather Rebel
Rabb-it
30.07.2005 00:09:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

todella monipuolista efektipelleilyä
 
klaasson
30.07.2005 02:20:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cradle of Filth on tehnyt mitä mainioimman coverin Twisted Sistersin The Fire Still Burns-biisistä(Löytyy Live Bait for the Dead-tuplan jälkimmäiseltä levyltä, viimeinen raita, muistelisin). Siinä on niin loistava veto, että...
 
Pakko kompata. Yksi onnistuneimpia covereita ever.
 
The fire, the fire still burns...
 
Bilharzia
01.08.2005 02:36:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon aina pitäny Filthin ilmaisutaidetta rasittavana. Mutta tää levy on jotenkin helpommin lähestyttävä. Kitara ja basso kuulostaa just hyvän pontevalta eikä jää pelkäks kähiseväksi meluksi synan ja rumpujen väliin. Biisien pohjalla tuntuu olevan jokin tietty idea ja levy rytmittyy hyvin.
 
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
Thule
05.10.2008 13:16:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1161 päivää vanhaan ketjuun!
 
Aha? Ei löytynyt tuoreempia.
 
Olisiko pitänyt avata uusi vai jatkaa tähän? Jatkan tähän.
 
Dani & Co.:lta on tulossa uusi lätty tämän kuun lopussa - Godspeed On The Devil's Thunder. Myspacesta löytyy uusi biisi, nyt saattaa olla jo useampikin. Hetki tuosta on kun poikkesin. Levy on kokonaisuudessaan jo vertaisverkossa, mikä ei liene kenellekään yllätys.
 
Vieläkö joku jaksaa kiinnostua koko bändistä? Mä olen edelleen sitä mieltä, että bändin varhainen tuotanto, eritoten Dusk And Her Embrace ja Cruelty And The Beast, on todella hyvää matskua. Siitä eteenpäin taso ja mielenkiinto-aste laskenut kuin lehmän häntä. Näin muutaman biisin tältä tulevalta kuulleena on tuntemukset hiukan ristiriitaisia; jotain uutta ja kiinnostavaa, ehkä, mutta ei kyllä sen paremmin säväytä.
 
Katsellaan.
 
Señorita mas fina, who's that girl?
Punisher
05.10.2008 13:35:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkö joku jaksaa kiinnostua koko bändistä? Mä olen edelleen sitä mieltä, että bändin varhainen tuotanto, eritoten Dusk And Her Embrace ja Cruelty And The Beast, on todella hyvää matskua. Siitä eteenpäin taso ja mielenkiinto-aste laskenut kuin lehmän häntä. Näin muutaman biisin tältä tulevalta kuulleena on tuntemukset hiukan ristiriitaisia; jotain uutta ja kiinnostavaa, ehkä, mutta ei kyllä sen paremmin säväytä.
 
Kylläkin olen samaa mieltä. "V Empire", "Dusk ... and Her Embrace" ovat minusta yhtyeen ehdottomasti parasta, tämän jälkeen bändi rupesi tekemään todella epätasaisia levyjä ja jopa todella huonoja kokonaisuuksia, josta osoituksena viimeisin läpeensä sysipaska "Thornography". Mielestäni "Cruelty and the Beast" ja "Midian" -levyillä on vielä muutamia todella maittavia kohtia ja kappaleita, "Nymphetamine" sai pumpattua vanhaan jäärään vielä paljon positiivista henkeä muutamalla yhtyeen kärkikastiin nousevalla rallilla. Kyllä tämä tuleva levy täytyy vielä tarkastaa, mutta en tiedä viitsisikö tuota levyhyllyynsä kuitenkaan hankkia.
 
Abysmalia - täyspitkä "Portals to Psychotic Inertia" saatavilla The Groundista hintaan 8e!
Tohtori Tonus
05.10.2008 18:50:20 (muokattu 05.10.2008 18:51:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylläkin olen samaa mieltä. "V Empire", "Dusk ... and Her Embrace" ovat minusta yhtyeen ehdottomasti parasta, tämän jälkeen bändi rupesi tekemään todella epätasaisia levyjä ja jopa todella huonoja kokonaisuuksia, josta osoituksena viimeisin läpeensä sysipaska "Thornography". Mielestäni "Cruelty and the Beast" ja "Midian" -levyillä on vielä muutamia todella maittavia kohtia ja kappaleita, "Nymphetamine" sai pumpattua vanhaan jäärään vielä paljon positiivista henkeä muutamalla yhtyeen kärkikastiin nousevalla rallilla. Kyllä tämä tuleva levy täytyy vielä tarkastaa, mutta en tiedä viitsisikö tuota levyhyllyynsä kuitenkaan hankkia.
 
Hoho, itsellenihän taas nuo alkupään levytykset ovat ihan yhdentekevää kolinaa ja rähinää, ja bändi onkin vain parantunut ajan myötä Thornographyn ollessa selvästi bändin paras levy dynaamisempaan (hyi vittu mikä sana btw) ja rytmikkäämpään riffittelyyn perustuvalla saundillaan, useita hyviä melodioita unohtamatta.
 
Uutta levyä odotan mielenkiinnolla, varsinkin tyyli jatkuu samansuuntaisena. Kaverillahan tuo waretettu versio jo olisi, pitäisi varmaan "lainata" se.
 
E: Tulipas aika Korroosio-henkinen virke.
 
Pitti pystyyn!
Peoplez
07.10.2008 18:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diggaakos kukaan tuosta Damnation And Daysta? Tuntuu olevan melko unohdettu ja aliarvostettu levy. Ainakin kunnianhimoinen kokonaisuus on kyseessä. Oon kuunnellu sitä aina silloin tällöin ja avautunu aina vähän lisää. Mulla on mun synkästä yläastenuoruudesta jäänyt jäljelle oikeastaan vain tämä Filthin poppoo jota kuuntelen edelleen silloin tällöin koska bändi on parhaimmillaan aivan helvetin hyvä. Viimeisin levy vaikutti kyllä tosi heikolta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «