Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ENTOMBED "To Ride, Shoot Straight.."
1 2
bedlam
24.01.2005 10:17:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan nätti paketti.
 
Joo, paitti omani olen onnistunut naarmuttamaan piloille, tuosta kansien mattapinnasta johtuen. Tai ehkä tuo naarmuisuus toisaalta sopiikin musiikkityyliin.
 
http://www.mikseri.net/kiasma
Torniojaws
24.01.2005 11:00:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.cdon.com on paras!!!
 
Onhan se, mutta siellä ei ole tuota levyä.
 
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Leprosy
20.11.2016 05:34:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää levy saattaa kuulua meikän nykyiseen top vitoseen hevilevyistä.
 
Ja se top vitonen saattaa sisältää myös Left Hand Pathin, Clandestinen ja Wolverine Bluesin. :D
 
Berzerkowitz
23.11.2016 17:26:11 (muokattu 23.11.2016 17:26:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entombed on hypellyt hain yli melkein yhtä paljon kuin Metallica. Kaikkee balettia ja nim/kokoonpano-vääntämisiä.
 
No oon mä joskus Left Hand pathia tai Clandestinea kuunnellut. Uudemmasta tuotannosta Morningstar taisi olla jostain kotoisin.
 
zeta
24.11.2016 00:53:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Berzerkowitz: Entombed on hypellyt hain yli melkein yhtä paljon kuin Metallica. Kaikkee balettia ja nim/kokoonpano-vääntämisiä.
 
No oon mä joskus Left Hand pathia tai Clandestinea kuunnellut. Uudemmasta tuotannosta Morningstar taisi olla jostain kotoisin.

 
Saatan kuulua vähemmistöön tässä asiassa, mutta mielestäni Inferno oli ihan onnistunutta kieli poskessa väännettyä Entombed-setitystä myös. That's When I Became a Satanist!
 
Itse topikin mukaiseen aiheeseen palatakseni onhan esim. Theyllä kuultava riffittely aivan vitun heviä kamaa. Oman spessu-digipack-painoksen löysin käytettynä kotikaupunkini Hyvinkään levymessuilta.
 
Oikeastaan ainoa bändiin kohdistuva mielenkiinto nykyään kulminoituu siihen, mitä Cederlund/Hellid/Andersson-trio meinaa tehdä. Jääkö keikkapohjaiseksi uudelleenlämmittelyksi vai meinaako trio saada jotain uutta matskua pihalle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «