Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lamb Of God, metallin uusi suunta?
1 2 3 4 540 41 42 43 44
strophe
04.09.2004 00:19:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainasin kaverilta juurin tuon As the Palaces Burnin ja täytyy sanoa, että kyseinen levy oli kyllä aika mitäänsanomaton. Ei siinä ollut oikeastaan mitään, minkä takia sitä olisi jaksanut kuunnella. Riffit olivat aika tylsiä, rumpusoundi paska ja kliininen, laulaja tylsä ja sovitukset aika... no... hiljaiseksi jättäviä. Nimen Killswitch Engage lausuminen tässä yhteydessä on siis anteeksiantamatonta, sillä uuden The End of Heartachen perusteella kyseessä on aivan upea bändi aivan upealla laulajalla varustettuna. Älkää sekoittako salmiakkia nougat'han, toinen on hyvää, toinen ei.
 
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
gheisari
04.09.2004 04:43:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Devin Townsend on ihan huono tuottaja.
 
aleksi
04.09.2004 20:04:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimen Killswitch Engage lausuminen tässä yhteydessä on siis anteeksiantamatonta, sillä uuden The End of Heartachen perusteella kyseessä on aivan upea bändi aivan upealla laulajalla varustettuna.
 
Uusi KsE on mielestäni sontaa LoG:iin verrattuna. KsE:n keskimmäinen levy taas on mahtava.
 
"open hands to the wind"
strophe
07.09.2004 12:05:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toiset tykkäävät enemmän äidistä ja toiset tyttärestä. Täytynee tutustua tuohon KsE:hen vähän enemmän.
 
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
aleksi
07.09.2004 20:05:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toiset tykkäävät enemmän äidistä ja toiset tyttärestä.
 
Näinhän se mennee.
 
Täytynee tutustua tuohon KsE:hen vähän enemmän.
 
Aloita siitä keskimmäisestä;)
 
"open hands to the wind"
helmihillo
08.09.2004 12:32:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi KsE on mielestäni sontaa LoG:iin verrattuna. KsE:n keskimmäinen levy taas on mahtava.
 
Tää sun kommenttis on aivan sontaa helvetti :)
No ei mutta jos todella tykkäät Aojb levystä niin Teoh on kyllä vähintäänkin oivallinen jatko tälle. Eteenpäin on menty selkeesti mutta mitään hyvii elementtei ei ole kusettu....
 
.....mielipiteitä...On kuitenkin itsellä vieläkin tutustumatta tähän LoG:iin paremmin.
 
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Ziggy Bubba
08.09.2004 16:44:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

End Of Heartache on ihan ok levy, mutta hiukan enemmän olisi KsE voinut mun mielestä uusiutua.. Oikeastaan levyssä ei ole muuta uutta kuin laulaja ja rumpali.
 
Bändi taisi itekkin jossain lehdessä mainita että levy on tehty varsin nopeaan tahtiin..
 
stratocaster
12.09.2004 12:44:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin tutustua bändiin ja aloitin sen New American Gospel levystä. Onko tää Lambilta hyvä levy? Iha hyvältä kuullostaa näin ekan kuuntelukerran jälkeen. Kannattaa muutes tämän musatyylin kuuntelijoiden tsekata living sacrifice. Hakkaa jopa ehkä Lamb Of Godin.
 
Voimaa!! Nopeutta!!
Metallityöläinen
13.09.2004 11:35:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin tutustua bändiin ja aloitin sen New American Gospel levystä. Onko tää Lambilta hyvä levy?
 
Vokalisointi on siinä lähempänä deathiä ku uudessa. Itte tykkään enemmän As The Palaces Burnista, mut on se NAG hyvä myös.
 
Näytät adoptoidulta
Santica
13.09.2004 12:05:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkä aikasena megadeth fanina voin kyllä sanoa että tässä on snadisti samanlaisia riffejä
 
örörö
aleksi
13.09.2004 17:29:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa muutes tämän musatyylin kuuntelijoiden tsekata living sacrifice. Hakkaa jopa ehkä Lamb Of Godin.
 
Living Sacrifise:lla on niin paskat soundit - ainakin sillä levyllä, mitä olen kuullut -, että on jäänyt ostamatta. Muutama ihan kelpo biisi mahtui toki joukkoon.
 
"open hands to the wind"
Majesty
13.09.2004 18:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, onkos joku jo ehtinyt hommata Ashes Of The Waken ?
Tuli tänään Anttilassa vastaan, mutta ei tarttunut vielä mukaan. Pakko sekin on hommata, kun saa vaan näitä muita hankintoja alta pois...
 
"But it's quiet now, quiet now"
"Cause it's the end of the world !!!"
stratocaster
13.09.2004 21:46:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Living Sacrifise:lla on niin paskat soundit - ainakin sillä levyllä, mitä olen kuullut -, että on jäänyt ostamatta. Muutama ihan kelpo biisi mahtui toki joukkoon.
 
Ei ainakaan the hammering process levyllä mun mielestä. Eikä myöskään sillä niiden ekalla.. mikä sen nimi olikaan..
 
Voimaa!! Nopeutta!!
aleksi
13.09.2004 23:08:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, onkos joku jo ehtinyt hommata Ashes Of The Waken ?
 
En ole minäkään vielä ehtinyt. Olen pari kertaa käynyt kaupassa kuuntelemassa sen läpi. Ostetaan sitten, kun saan sen verran ylimääräistä rahaa.
 
"open hands to the wind"
aleksi
13.09.2004 23:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ainakaan the hammering process levyllä mun mielestä. Eikä myöskään sillä niiden ekalla.. mikä sen nimi olikaan..
 
Minä en pitänyt. Demosoundit olivat hyvä, mutta sitten kun bongasin levyn noin vuosi tai kaksi sitten Swampista ja yritin siellä kuunnella, niin en oikein tykännyt. Kaipa sitä voisi muutaman biisin maistiaiseksi latailla ja pohtia sitten, että pitäsikö niiltäkin joku levy hommata.
 
"open hands to the wind"
Ben_D
14.10.2004 12:28:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vitun hyvä bändi. Nyt vasta hommasin bändin kaksi viimeisintä levyä kun vinyylinä sai tilattua. Tiukkaa menoo. Positiivinen poikkeus ottaen huomioon, että nykyisestä metallimusiikista iso osa on omasta mielestäni paskaa tai todella paskaa. En tarkoita soitannollisesti, vaan itse musiikkia.
 
HPK
Metallityöläinen
14.10.2004 12:56:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, onkos joku jo ehtinyt hommata Ashes Of The Waken ?
 
Kyllä ja aivan saatanasti potkii! Erityisesti nimibiisi on jäätävää tykitystä vaikka onkin melkein puhdas instrumentaali.
 
"On ihmisii jotka uskoo Jumalaan, uskoo Jeesukseen ja siihen et se kuoli ristillä meidän syntien takii, mut on kans ihmisii jotka uskoo siihen et suomirap on hyvää musaa ni miten pitkälle noihin uskomuksiin voi oikeen perustaa" -Laveerre | IMIK #24
MrFunk
08.03.2005 19:19:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä nyt joitakin kuukausia kuunnellut LoGia ja täytyy sanoa että menee Killswitch engagen ohi tuhatta ja sataa.
 
Kill on hyvä, mutta lambin teknisyys ja vokaalit, sekä tarttuva päännytkytysfiilis ovat omaa luokkaansa.
 
Kumpihan tässä nyt sitten on enää parempi: Mastodon vai LoG? en tiedä vielä.
 
"Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä"
Dropped C
08.03.2005 21:07:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös nämä mainitut bändit Mastodon:ia lukuunottamatta ole vähän niinkuin rässiä ostoskeskusvivahtein? Ainakin sen verran mitä olen itse kuullut.
 
No vähän tulee The Haunted mieleen tuosta Lamb of God:sta.
Ei tämä täyttä paskaa ole ja jos tämä on metallin uusi suunta, niin olkoon. Itse taidan kuitenkin jättää väliin...
 
Ben_D
08.03.2005 21:11:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras näistä ns. uusista bändeistä. Todella asiallista pommitusta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 540 41 42 43 44

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «