Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 599 100 101 102 103
Aerodactev
12.07.2004 21:28:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja raiskasi piru vie Black Sabbathin klassikonkin.
 
Saaden sen groovaamaan. Mikä sai biisin kuulostamaan hieman freesimmältä.
 
Long = progressive = good
Kassu
12.07.2004 21:38:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saaden sen groovaamaan. Mikä sai biisin kuulostamaan hieman freesimmältä.
 
No anteex mut tony iommi kääntyi haudassaan kun kuuli sen vaikkei edes ole vielä kuollu.
 
Sen takia ozzie meni koomaan.
 
Super-Jari
12.07.2004 21:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta toi Mikko1 rupeaa heti taas haastamaan. Mä en pidä SOADista, kai mä saan sanoa sen?
 
Joo, totta, Mikko1 yritti provosoida haukkumalla sinun suosikkiasi, mutta tällaiset threadit on yleensä (yleensä) vähän sellaisia että niissä bändin fanit/kuuntelijat kertovat miksi se bändi on hyvä jne. Siksi ihmiset vetää herneitä neniin ja muihin aukkoihin.
 
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Super-Jari
12.07.2004 21:41:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saaden sen groovaamaan. Mikä sai biisin kuulostamaan hieman freesimmältä.
 
Totta. SOAD sai biisin toimimaan omalla tyylillään. Se tekee kovereista aina parempia. Siis jos ne saadaan kuulostamaan omalle.
 
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kassu
12.07.2004 22:25:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta. SOAD sai biisin toimimaan omalla tyylillään. Se tekee kovereista aina parempia. Siis jos ne saadaan kuulostamaan omalle.
 
Omalta. :D
 
Ookoo, ehkä SOAD on hyvä mutta mä en pidä siitä yhtään.
 
Ja sanon vielä että BLS on tehnyt upean version snowblindista.
 
Super-Jari
12.07.2004 22:33:30 (muokattu 13.07.2004 10:55:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omalta. :D
 
Ookoo, ehkä SOAD on hyvä mutta mä en pidä siitä yhtään.
 
Ja sanon vielä että BLS on tehnyt upean version snowblindista.

 
Kerran kuulin Wylden version jostain Ozzyn biisistä, olikohan Sweet leaf, joka oli aivan järkyttävän huono. Ainoa ero alkuperäiseen oli a-vireiset kitarat.
 
Edit. No vittu. Eihän sweet leaf mitään Ozzya ole. No more tears se taisi olla.
 
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kassu
12.07.2004 22:52:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran kuulin Wylden version jostain Ozzyn biisistä, olikohan Sweet leaf, joka oli aivan järkyttävän huono. Ainoa ero alkuperäiseen oli a-vireiset kitarat.
 
Sweet Leafia mä en ainakaan ole kuullu. On se vetäny No More Tearssit ja mama im coming homet sun muut.
 
Coatl
13.07.2004 08:32:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No anteex mut tony iommi kääntyi haudassaan kun kuuli sen vaikkei edes ole vielä kuollu.
 
Sen takia ozzie meni koomaan.

 
Repesin! Sori, turha viesti
 
Kassu
13.07.2004 11:10:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit. No vittu. Eihän sweet leaf mitään Ozzya ole. No more tears se taisi olla.
 
No ei ole ees huono! Mun mielestä se on ihan loistava.
 
Se on vain paljon raskaampi ja erilainen. Mutta kuunteleppa kaikkia soundeja ja sooloja ja kaikkea.
 
Super-Jari
13.07.2004 11:19:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ole ees huono! Mun mielestä se on ihan loistava.
 
Se on vain paljon raskaampi ja erilainen. Mutta kuunteleppa kaikkia soundeja ja sooloja ja kaikkea.

 
Ei huono mutta ainoa ero alkuperäiseen oli matalat kitarat. Siinä ei mun mielestä ole järkeä. Jos koveri tehdään niin sitten tehdään siitä oma biisi.
 
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kassu
13.07.2004 11:26:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei huono mutta ainoa ero alkuperäiseen oli matalat kitarat. Siinä ei mun mielestä ole järkeä. Jos koveri tehdään niin sitten tehdään siitä oma biisi.
 
Olihan se huomattavasti erilainen. Sitäpaitsi sehän on Zakkin biisi?
 
Phobophile
13.07.2004 13:42:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit. No vittu. Eihän sweet leaf mitään Ozzya ole. No more tears se taisi olla.
 
Kuuntelin tuon kerran läpi, toista kertaa en kuuntele. Aika karsean kuuloinen versio.
 
Love Subverted, Lust Perverted
dictatorsh*t
13.07.2004 14:12:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja Snowblind on yksi hienoimmista covereista ikinä.
 
Niin on. Asia vain on niin.
 
Myrikles!
meekz
13.07.2004 20:04:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paras 2 tuhatta luvun rokki bandi
 
in Gold Oil Drugs i dont trust
Pedroz
15.07.2004 19:40:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulisi että täältä löytyy jo sen verran kiinnostuneita, jotta keikka voitaisiin järjestää.
 
Onhan esim. Machine Head vetänyt Nosturissa, eikä SoaD välttämättä hirveän paljon isompi bändi ole. Itse haluaisin nähdä Systemin juuri jossain Nosturin kokoisessa pikkupaikassa.
 
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
juici
18.07.2004 21:13:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toxicity on muuten hyvä levy, tulin siskon luona kuunneötua sitä ja sitten olikin jo pakko mennä levykauppaan ostoksille. Vaan nytpähän saa kotonakin kuunnella. Koko levy kyllä potkii ankaralla jalalla. Täytyy tutustua lisää bändiin.
 
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
dictatorsh*t
19.07.2004 15:56:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kuuntelin tänään ihan piruuttani putkeen ensin Toxicityn ja sitten Steal This Album!:in. Että voikin olla hyvän kuuloista menoa. Ei voi muuta sanoa.
 
Myrikles!
Reddie
21.07.2004 14:22:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulajan ääni ja laulutaito on mun mielestä hiukan kyseenalaista.
 
Tosta saundista en nyt sano, koska se on mielipideasia. Mutta sen verran täytyy kyllä sanoa ettei täydy paljoa bändiä kuunnella niin voi sanoa että Tankian OSAA laulaa ja osaa laulaa erittäin hyvin. Mainioita esimerkkejä on mun mielestä Innervision, Prison Song (missä pääsee myös Malakianin ääni oikeuksiinsa), Chop Suey, Psycho ja vaikka I-E-A-I-E-O-U. Tossa on esimerkkejä mistä löytyy äijän erittäin laaja repertuaari missä se pystyy sitä ääntään käyttää.
 
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
tthei
23.07.2004 13:16:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosta saundista en nyt sano, koska se on mielipideasia. Mutta sen verran täytyy kyllä sanoa ettei täydy paljoa bändiä kuunnella niin voi sanoa että Tankian OSAA laulaa ja osaa laulaa erittäin hyvin. Mainioita esimerkkejä on mun mielestä Innervision, Prison Song (missä pääsee myös Malakianin ääni oikeuksiinsa), Chop Suey, Psycho ja vaikka I-E-A-I-E-O-U. Tossa on esimerkkejä mistä löytyy äijän erittäin laaja repertuaari missä se pystyy sitä ääntään käyttää.
 
Myöskin Needlesissä Malakian laulaa sen pätkän sieltä C-osasta. Mutta kyllä aivan tajuttoman loistava bändi. En ole kuin pari huonoa biisiä niiltä kuullut. Ja hyvä puoli on myös se että eivät liiaksi pysy missään tietyssä genressä vaan tekevät erilaisia biisejä. Esim: Roulette on lähes kokonaan akustinen biisi, kun taas DDevil biisi on vähän jazz-tyylinen, ja Peepholessa on pieni humpan/valssin säväys siinä taustalla, jne. Tyypit yhdistelee eri genrejä taidokkaasti. Huumoriakin osaavat biiseihin lisätä ja kuitenkin ovat tehneet ihan vakavamielisiäkin biisejä. Tyypeillä on hyvä sodanvastanen asenne ja useat kappaleet on protestibiisejä, kuten P.L.U.C.K.
 
Ja nuo keikatkin on minusta koko musamaailman energisimpiä ja viihdyttävämpiä. Olis tosi mahtavaa päästä kattoo livenä. Ja Daronin sähellys ja pelleily lavalla on todella viihdyttävää katsottavaa, kuten myös Odadjianin ja Tankianin. Eikä rumpalinkaan taitoihinkaan tarvitse puuttua. Tuosta Malakianin live-esiintymisestä vielä että jossain haastattelussa tai jossain kertoi että tykkää istuskella rauhassa jossain keikkabussissa tai jossain ennen keikkaa ja poltella pilveä. Tyypeillähän on jotain pongeja studiossa vaikka kuinka, kun olen kuvia nähnyt.
 
Ja ulkonäkökään ei oo mikään aivan tavallinen SOADin tyypeil. Hienot parrat jätkillä kyllä ;)
 
Eli hyvä säveltäjä tuo Malakian ja todella monipuolinen ja asiansa osaava bändi on. Tossa on vielä todella hyvä fanisivu: http://www.systemofadown.it/eng/
 
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
Ziggy Bubba
23.07.2004 13:46:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, kyllä SOAD rokkaa :)
 
Daron Malakian saa meikäläiseltä ihan erillisen maininnan. Kaverilla on aivan mainio tyyli (siis soittaa kitaraa), ja varsin terävä sävelkynä :) Herra voisi muuten mun puolesta laulella enemmänkin, miten ois soololevy?
Olipahan hehkutusta :D
 
Jos bändi joskus Suomeen asti saadaan, niin keikkapaikka on salettiin Hartwall-areena... Toivottavasti tietenkin ei.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 599 100 101 102 103

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «