Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dark Tranquillity
1 2 3 4 5 6 7 8
Lego
19.01.2005 16:14:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yeah perkele! Komee on digipäkki, harmi vaan kun bonuksena on "vain" jotain videoklippejä, odotin että siellä ois ollu joku bonusbiisi.
 
Mutta, aina ei voi voittaa, mahtava paketti kyseessä on kuitenkin.
 
P = U * I
MrQ
19.01.2005 16:21:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

menee muuten koko ajan huonommaksi.
 
Mind´s I oli vika kova veto niiltä, ja siitäkin alkaa olemaan kymmenen vuotta. Havenin jälkeen en ole viitsinyt edes perehtyä asiaan.
 
Lego
19.01.2005 16:32:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

menee muuten koko ajan huonommaksi.
 
Mind´s I oli vika kova veto niiltä, ja siitäkin alkaa olemaan kymmenen vuotta. Havenin jälkeen en ole viitsinyt edes perehtyä asiaan.

 
En tiedä, mielestäni Dark Tranquillity alkaa olla sitä mitä sen pitääkin olla. En tokikaan kiistä vanhempien levyjen arvoa, mahtavia levyjä kaikki tyynni mutta nykylinja on se mikä puree meikäläiseen.
 
Kaikki Havenin ja Projectorin kokeellisuudet ovat mielestäni onnistuneita kokonaisuuksia. Ja toki The Mind's I oli "se" levy joka kolahti kaikkein eniten, tänäkin päivänä, The Gallerystä nyt puhumattakaan.
 
Kannattaa muuten hommata kuunteluun eka demo, joka siis tehtiin nimellä Septic Broiler, siinä on kyllä semmonen pläjäys että oksat pois. Minua lähinnä nauratti kuunnella tuota..
 
P = U * I
MrQ
19.01.2005 16:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä, mielestäni Dark Tranquillity alkaa olla sitä mitä sen pitääkin olla. En tokikaan kiistä vanhempien levyjen arvoa, mahtavia levyjä kaikki tyynni mutta nykylinja on se mikä puree meikäläiseen.
 
Kaikki Havenin ja Projectorin kokeellisuudet ovat mielestäni onnistuneita kokonaisuuksia. Ja toki The Mind's I oli "se" levy joka kolahti kaikkein eniten, tänäkin päivänä, The Gallerystä nyt puhumattakaan.
 
Kannattaa muuten hommata kuunteluun eka demo, joka siis tehtiin nimellä Septic Broiler, siinä on kyllä semmonen pläjäys että oksat pois. Minua lähinnä nauratti kuunnella tuota..

 
gahhh... mitä DT:n alkupään tuotantoa kuunnellut siis seiskatuumasiako ne oli vai demoja, emmuista, niin ai jai jai... ei hyvää.
 
Siitä vielä yksi askel taaksepäin niin jo pelottaa.
 
Konsuli
19.01.2005 22:40:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan hillitön orkesteri.. Genrensä parhaimmistoa!
 
He cried for night/but the night could not come..
suolintu
20.01.2005 15:32:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jostai syystä tämä bändi on jäänyt mulla vähälle huomiolle, vaikka joitakin kappaleita joskus olen kuullut. Kaveri kyllä kehui kovasti sitä character levyä.
 
Onko tämä jotain trash meinikiä, sellaisesta tykkään..
 
Torniojaws
20.01.2005 15:54:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tämä jotain trash meinikiä, sellaisesta tykkään..
 
Göteborg-metallia, wanhaan cvnnon tyyliin.
 
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Klep
21.01.2005 12:41:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kammottavaa jöötiä.
 
"Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikeaa olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen."
luopio
21.01.2005 16:45:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helevetin hyvää vetoa tää uus. Askel rankempaan suuntaan siihen Damage Doneen verrattuna. Jokaisen euronsa väärti.
 
räppärit vituttaa
Lego
02.02.2005 17:32:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yeah, DT:llä pyyhkii hyvin. Esimerkkinä listasijoitukset. Suomessa top40:ssä kolmaskymmenes, Italian virallisella 57 ja Ruotsin virallisella oli het sijalla 3! Tämän heille kyllä mielellään suokin, niin pitkän linjan raatajia ovat tinkimättömyydellään.
 
Luepa lisää: http://www.darktranquillity.com/realindex.html
 
P = U * I
luopio
02.02.2005 21:23:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yeah, DT:llä pyyhkii hyvin. Esimerkkinä listasijoitukset. Suomessa top40:ssä kolmaskymmenes, Italian virallisella 57 ja Ruotsin virallisella oli het sijalla 3! Tämän heille kyllä mielellään suokin, niin pitkän linjan raatajia ovat tinkimättömyydellään.
 
Luepa lisää: http://www.darktranquillity.com/realindex.html

 
Totta haastelet.
 
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Deathrace King
02.02.2005 22:32:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin sitten tämän Characterin ja odotin paljon enemmän. Tää on niin yllätyksetöntä peruskamaa kuin olla ja voi. Jonkinlainen uudistuminen olisi tässä tapauksessa ollut kyllä paikallaan. Olin melkein varma että kova plätty tulee, mutta ei uppoa ei. Ei tämä missään nimessä huonoa ole, mutta ei kyllä kaikkien kehujen arvoistakaan. Damn!
 
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Woc
02.02.2005 23:07:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dark Tranquillity jatkaa perus turvallisen jöötin vääntämistä. Ei kai siinä mitään ihan kivaa musiikkiahan tuo on. Mailmassa on vaan niin paljon loistavaa musaa, että mun ei tarvi ihan kivaa kuunnella.
 
Bändi on kyllä urautunut todella pahasti, jopa soundit tuntuvat olevan aivan suoraan edelliseltä levyltä. Minne katosi aikaisemmilta levyiltä tuttu uuden kokeilu? Vai tekeekö tällä Havenilla aloitetulla tyylillä niin hyvin rahaa, ettei mitään uutta enää uskalleta kokeilla?
 
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
carnation
03.02.2005 13:29:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse pidän kyllä tuosta Characterista, huippubiisejä löytyy (The New Build, Lost To Apathy, Am I 1?, My Negation...), mutta mielessä tosin kävi että nyt ollaan jämähdetty paikoilleen ja jotain uutta pitäisi seuraavalla levyllä keksiä. Toivotaan parasta!
 
"Maailmassa ei ole mitään, mitä mies ei vaihtaisi säkilliseen pimeyttä tai kouralliseen tuhkaa." (Rauta-aika)
Jokunen
03.02.2005 20:36:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miekii odotin enemmän tuolta levyltä. En välttämättä mitään erityistä uusiutumista, mut hienoja riffejä ja melodioita..Vähän laimeet tunnelmat levystä ainakii tässä vaiheessa. Hyviä biisejähän on monia, mut kylmiä väreitä ei ole saanut aikaan vielä yksikään..Voihan se olla, että avautuu vielä paremmin ajan myötä.
 
HA!
luopio
03.02.2005 22:14:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin sitten tämän Characterin ja odotin paljon enemmän. Tää on niin yllätyksetöntä peruskamaa kuin olla ja voi. Jonkinlainen uudistuminen olisi tässä tapauksessa ollut kyllä paikallaan. Olin melkein varma että kova plätty tulee, mutta ei uppoa ei. Ei tämä missään nimessä huonoa ole, mutta ei kyllä kaikkien kehujen arvoistakaan. Damn!
 
Kyllähän tältä ehkä enemmän odotti, mutta ite oon huomannut ett tää levy paranee vaaan kuuntelemalla. Ei mun mielestä ihan Damage Donen veronen, mutta hyvä kuitenkin. +++ viidestä
 
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Mechanizm
15.02.2005 12:15:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilosaareen ovat tulossa. Olisipa hienoa jos tulisivat samalla Tuskaankin.
 
Kitaristit! Saksalaiset laatu stringit osoitteesta www.string-emil.de
Lego
15.02.2005 12:21:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilosaareen ovat tulossa. Olisipa hienoa jos tulisivat samalla Tuskaankin.
 
Voi saatanan saatana, pitääköhän sitä nyt kesällä sitten suunnistaa Joensuuhun. Viime Tuska meni ohi, Winter wariin ei pääse, kai se on pakko.
 
P = U * I
Deathrace King
15.02.2005 16:54:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilosaareen ovat tulossa. Olisipa hienoa jos tulisivat samalla Tuskaankin.
 
Kyllä se Winter War riittää. Jotain rajaa sentään vaikka hyvä bändi onkin livenä.
 
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Lego
21.02.2005 19:58:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas kerran hilataan aihe ylös. Nyt on saatavilla The Gallerystä sekä The Mind's Ista bonuksilla varustetut versiot. Tänään ollut julkaisupäivä.
 
http://www.osmoseproductions.com/DT/DT1.htm
 
Ja hinnat on todellakin muikean alhaiset:
Gallery:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=136726
 
Mind's I:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=136728
 
Ja huomenna kaupan kautta!
 
P = U * I
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «