Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Iltasanomat la 19.6
1 2 3 4 5
Risto Mustalisä
22.06.2004 09:40:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus on mukava selata Suomen iltapäivälehdistöä.Ja varsin metka juttu löytyikin lauantain Iltasanomista.Aiheena heavy ja homous.Lähinnä tapetille oli nostettu Judas Priest ja vokalisti Rob Halford.
 
Muutamia yksityiskohtia artikkelista:
 
-Judas Priest nimettiin kaikkien "sukkahousuhevibändien" isäksi.
 
-Queens of the stone ages (?) yhtyeen laulaja Syd Barret
 
Em. kohdat antavat jo käsityksen artikkelin tasosta.Ihmettelyni aihe on lähinnä se minkä ihmeen takia asioita rääpimään pitää ottaa henkilö jolle edes perusasiat eivät ole selviä ja joka ei tiedä kirjoittamastaan asiasta mitään.
 
Sinänsä jonkun bändin jäsenen seksuaalinen suuntautuneisuus on minulle täysin sivuseikka.Musiikki ratkaisee.
 
Pitäisiköhän elokuvamusiikki julistaa gay-musaksi kun sitä on säveltänyt Elton John?
 
Born to be wild! - paitsi kotona..
Kihtiukkeli
22.06.2004 09:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tasosta.Ihmettelyni aihe on lähinnä se minkä ihmeen takia asioita rääpimään pitää ottaa henkilö jolle edes perusasiat eivät ole selviä ja joka ei tiedä kirjoittamastaan asiasta mitään.
 
Repesin kans joskus ennen Airheads -elokuvaa (MTV3), kun Ismo Jokinen oli pukeutunut hevimieheksi, ja sanoi sitten ettei osaisi soittaa kitaraa, mutta "eivätpä taida ne oikeat hevimiehetkään osata". Kukakohan oli Ismolle repliikin kirjoittanut, vai julistiko omia valaistuneita näkemyksiään ;)
 
Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan.
Super-Jari
22.06.2004 10:29:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää vaan muistaa että kaikki kirjoitettu on totta.
 
Toisinaan saa ihan reippaan vitutuksen lukemalla vaikka Sontavuoren tekstejä. Voi jeesus että Suomessakin asuu tyhmiä ihmisiä.
 
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
lxi
22.06.2004 10:47:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko löytää tämä artikkeli jostain. Kuulostaa klassikkomateriaalilta.
 
Dunga
22.06.2004 10:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa etsiä jostakin tämä artikkeli, repeilin itse ainakin niin mahottomasti että huhhuh. Syd Barret, siis mitä helvettiä? Miten helvetissä voi yhdistää Syd Barretin QOTSA:an?
 
Tuli jotenkin mieleen, että kirjoittaja on varmaankin suorahousuinen kauluspaitajamppa, joka ei tiennyt asiasta mitään ja otti lähdemateriaalinsakin kyselemällä jossain tr00 hevimetal palstalla että "Mitä pojat tykkää homoista?"
 
Koittivat heittää mua jollain muusinuijalla... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
salmivaara
22.06.2004 11:22:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Em. kohdat antavat jo käsityksen artikkelin tasosta.Ihmettelyni aihe on lähinnä se minkä ihmeen takia asioita rääpimään pitää ottaa henkilö jolle edes perusasiat eivät ole selviä ja joka ei tiedä kirjoittamastaan asiasta mitään.
 
Eiköhän tuo artikkeli ollut ihan täytematskua.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Risto Mustalisä
22.06.2004 11:30:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jutun otsikko löytyy tuolta:
 
http://www.iltasanomat.fi/plussa/
 
"Hevi onkin homojen hommaa"
 
Eniten ärsyttää ,että otetaan jonkun yksittäisen bändin yksittäinen jäsen ja hänen ominaisuuksiensa perusteella ryhdytään leimaamaan koko genreä.Ei minua haittaa Halfordin seksuaalinen suuntautuminen - mies on hyvä laulaja.Se riittää ja muu on sivuseikka.
 
Born to be wild! - paitsi kotona..
Risto Mustalisä
22.06.2004 11:32:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Repesin kans joskus ennen Airheads -elokuvaa (MTV3), kun Ismo Jokinen oli pukeutunut hevimieheksi, ja sanoi sitten ettei osaisi soittaa kitaraa, mutta "eivätpä taida ne oikeat hevimiehetkään osata". Kukakohan oli Ismolle repliikin kirjoittanut, vai julistiko omia valaistuneita näkemyksiään ;)
 
Just näin.Ja tuollaisille nämä Iltasanomien jutut menee täydestä.
 
Ja se nyt on täyttä paskaa ,että hevissä ei ole hyviä soittajia.Sieltä löytyy hyviä ja huonoja - aivan kuin muualtakin.
 
Born to be wild! - paitsi kotona..
Kihtiukkeli
22.06.2004 12:06:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja se nyt on täyttä paskaa ,että hevissä ei ole hyviä soittajia.Sieltä löytyy hyviä ja huonoja - aivan kuin muualtakin.
 
Naulan kantaan, "aivan kuten muualtakin". Ennen kuin kukaan innostuu ristiretkelle ;)
 
Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan.
kuhta52
22.06.2004 12:52:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisiköhän elokuvamusiikki julistaa gay-musaksi kun sitä on säveltänyt Elton John?
 
Ja Disney Gay-leffa yhtiöksi kun Elton yleensä säveltää niille? Hih hih
 
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
MV
22.06.2004 12:54:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus on mukava selata Suomen iltapäivälehdistöä.Ja varsin metka juttu löytyikin lauantain Iltasanomista.Aiheena heavy ja homous.Lähinnä tapetille oli nostettu Judas Priest ja vokalisti Rob Halford.
 
Muutamia yksityiskohtia artikkelista:
 
-Judas Priest nimettiin kaikkien "sukkahousuhevibändien" isäksi.
 
-Queens of the stone ages (?) yhtyeen laulaja Syd Barret
 
Em. kohdat antavat jo käsityksen artikkelin tasosta.Ihmettelyni aihe on lähinnä se minkä ihmeen takia asioita rääpimään pitää ottaa henkilö jolle edes perusasiat eivät ole selviä ja joka ei tiedä kirjoittamastaan asiasta mitään.
 
Sinänsä jonkun bändin jäsenen seksuaalinen suuntautuneisuus on minulle täysin sivuseikka.Musiikki ratkaisee.
 
Pitäisiköhän elokuvamusiikki julistaa gay-musaksi kun sitä on säveltänyt Elton John?

 
Kyllä mäkin vähän repesin kun oli turun sanomien treffi vai oliko se extra liitteessä juttu waspista turun keikan yhteydessä. Siinä kun oli puhetta että on joskus väitetty waspin nimen tulevan sanoista we are satans people. Sitten ruokapöydässä mutsi kysyi että tiedätkös sä semmosta bändiä kun W.A.S.P. Joo tiedän mä sanoin. Sit mun isosisko sanos näin:"Mun mielest on aika naurettavaa että joku bändi ottaa nimekseen kirjainyhdistelmän joka tarkoittaa we are satans people. Vittu kun repesin. Sit vielä todistelee että lue treffi! Siinähän oli juttua että kirkko oli väittänyt että jonkun bändin esim, kiss, ac/dc nimistä tulee näitä saatanajuttuja esiin. Saman säännön mukaan wasp tarkottaisi we are satans people. Tämä oli isosiskoni todiste siitä että wasp tarkoittaa tuota saatanan ihmiset jutskaa. Kyllä tämmösille jutuille saa jatkuvasti nauraa....
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
EtG
22.06.2004 12:56:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt-liitteessä oli tosta samasta aiheesta aikoinaan mutta se oli ihan asiallinen.
 
Pakkanen karistaa nudistit
leather rebel
22.06.2004 13:11:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä kun oli puhetta että on joskus väitetty waspin nimen tulevan sanoista we are satans people...
 
Oikeasti se on White Anglo-Saxon Protestant.
 
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
salmivaara
22.06.2004 13:13:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeasti se on White Anglo-Saxon Protestant.
 
Eipäku We Are Sexually Pervert.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Varaani
22.06.2004 13:27:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tekisi mieli kirjoittaa: We Are Sucking Penises
mutta enpä kirjoita
 
Kihtiukkeli
22.06.2004 13:48:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeasti se on White Anglo-Saxon Protestant.
 
Loppujen lopuksi se on ihan sama mistä se tulisi, vai olisiko valittu vain visuaalisesti hyvän näköiset neljä kirjainta peräkkäin. Joku pässi keksii kuitenkin aina siitä jonkin mieleisensä lyhenteen, jonka perusteella voi väittää a) tai b).
 
Tampereella ilmestyvässä Aamulehdessä on nyt jonkin aikaa jatkunut keskustelu hevanderista yleisönosastolta. Olen koettanut vältellä sitä, onneksi tulee vain työpaikalle eikä kotiin. "Olen tutkinut paljon hevimusiikin rytmejä, ja voin kokemusteni perusteella sanoa että ne ovat täysin luonnottomia ihmiselle" tai jotain vastaavaa. Tällaisille ei jaksa edes haukotella.
 
Onneksi oma kersa ei joudu kärsimään tuolla tavalla pöljistä vanhemmista ;)
 
Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan.
Super-Jari
22.06.2004 14:02:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Olen tutkinut paljon hevimusiikin rytmejä, ja voin kokemusteni perusteella sanoa että ne ovat täysin luonnottomia ihmiselle"
 
Mitähän tuollakin on sitten tarkoitettu? Ei käsitä.
 
Plussa tuli tekstistäsi.
 
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
lfc
22.06.2004 14:05:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihme kun eivät samalla kirjoittaneet kaiken hevimetelin olevan saatanasta jne. jne. Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee.
 
Life is a game, that's never too lame.
Super-Jari
22.06.2004 14:06:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihme kun eivät samalla kirjoittaneet kaiken hevimetelin olevan saatanasta jne. jne. Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee.
 
Ei vaan nimeenomaan pitää uskoa. Elämä on paljon jäskempää silleen, kato.
 
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
Risto Mustalisä
22.06.2004 14:09:06 (muokattu 22.06.2004 14:09:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitähän tuollakin on sitten tarkoitettu? Ei käsitä.
 
Plussa tuli tekstistäsi.

 
No katsos kun 4/4 -osa on ihan eri kuin hevi-4/4-osa. :-D
 
Plussaa myös minulta.Eihän noista kannattaisi päreitään polttaa ,mutta v-taa kun monesti nimenomaan heviä tuntuu saavan rääpiä kuka tahnsa miten tahansa.Mitähän olisi tapahtunut jos otsikko olisi ollut "Iskelmä onkin homojen hommaa"?
 
Born to be wild! - paitsi kotona..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «