Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rammsteinin tuleva levy
1 2 3
Chrissie
24.06.2004 12:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja herra paratkoon onneksi äijät laulaa saksaksi ja minä en sitä ymmärrä. On sen vertaa kieroutunutta tekstiä.
 
Hah, pitäähän ne tekstit tajuta, jotta ymmärtää sanoman. Ai että, meikäläinen kun sentään jonkin verran saksaa tajuaa ja on siihen samaan syssyyn tekstit suomentanut, joten olen päässyt perille heidän sanomastaan.. Oijoi, aika tiukkaa tavaraa siellä aina välistä on ;D
 
Ja sehän se idea kai onkin; herättää äärimmäisiäkin ajatuksia.
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
k1mm0
25.06.2004 02:14:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

June 24, 2004
Single release
 
The release date has been changed again. Now it is set for July 26, 2004 for Germany, Austria, and Switzerland. A month later, on August 30, 2004 the single will be released internationally. The official site will post a list of which countries in which the single will be released as soon as it is known. It is still possible that these dates will change, so stay tuned.
 
Eli jo kolmatta kertaa siirtyi tuo Mein Teil -sinkun julkaisu. Me suomalaiset saamme odottaa elokuun toiseksi viimeiseen päivään. Vittu, niin kovasti odotin kuulevani tuota jo reilun viikon päästä.
 
Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Salaud
09.07.2004 01:22:04 (muokattu 09.07.2004 01:37:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Do dii...
 
Mein Teil -video, olkaapi hyvät:
 
rtsp://ra.universal-music-group.com/motor/video/rammstein/112233.rm
 
Ei mikään ihan terve video :)
 
The Meek Shall Inherit Nothing
Chrissie
09.07.2004 10:57:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Do dii...
 
Mein Teil -video, olkaapi hyvät:
 
rtsp://ra.universal-music-group.com/motor/video/rammstein/112233.rm
 
Ei mikään ihan terve video :)

 
Linkki ei toimi...
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Salaud
09.07.2004 11:01:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linkki ei toimi...
 
Kyllä se minulla ainakin toimii. Tarvitaan Realplayer katsomiseen.
 
The Meek Shall Inherit Nothing
Chrissie
09.07.2004 11:24:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se minulla ainakin toimii. Tarvitaan Realplayer katsomiseen.
 
Kyllä RP löytyy mutta linkki ei silti toimi... *miettii olisiko työpaikan koneissa joku ihme esto päällä ja alkaa tutkia tilannetta*
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Salaud
09.07.2004 13:44:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoiset valinnat remixin vääntäjiksi tällä kertaa:
 
1. Mein Teil
2. Mein Teil - You are what you eat edit // Remix by Pet Shop Boys
3. Mein Teil - Return to the New York buffet // Remix by Arthur Baker
4. Mein Teil - There are no guitars on this mix // Remix by Pet Shop Boys
+ enhanced part
 
The Meek Shall Inherit Nothing
Chrissie
09.07.2004 22:13:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pet Shop Boys??? Tästä tulee todella mielenkiintoista *hieroo käsiään yhteen*
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
dixi19
11.07.2004 23:05:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Mein Teilin video on kyllä Rammsteinin rankin ja hämärin pätkä tähän saakka. Itse biisikään ei pettänyt odotuksia, aika mielenkiintoista tavaraa tulossa. Etenkin biisin loppupuolella oleva "kitarasoolo" lämmitti mieltä.
 
S.i.r.
11.07.2004 23:20:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan prkln hyvä biisi ja video. Jos nyt yhden biisin perusteella voi mitään sanoa, niin tulossa taitaa olla kova levy!
 
http://www.spiritdisease.net
Chrissie
12.07.2004 09:54:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Mein Teilin video on kyllä Rammsteinin rankin ja hämärin pätkä tähän saakka. Itse biisikään ei pettänyt odotuksia, aika mielenkiintoista tavaraa tulossa. Etenkin biisin loppupuolella oleva "kitarasoolo" lämmitti mieltä.
 
No hitto. Jos te kaikki katsoitte sen videon tuon linkin kautta, niin neuvokaahan mitä teen sitten väärin, koska en saa tuota linkkiä toimiin.
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Julmettu
12.07.2004 12:19:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jännittää niin vietävästi! Tulisi jo!
 
Viceroy
12.07.2004 14:19:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2. Mein Teil - You are what you eat edit // Remix by Pet Shop Boys
 
Heh. Biisihän kertoo siitä saksalaisesta hemmosta, joka etsi ja löysi internetistä kaverin, jonka sitten tämän suostumuksella pilkkoi ja pisti poskeensa.
 
Hitsi, omistan yhtä lukuunottamatta sekä Pet Shop Boysin että Rammsteinin studiojulkaisut...
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Incarnation
12.07.2004 14:37:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiivattu kun oli hyvän kuuloista!
 
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
Akiman
12.07.2004 14:50:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm. Olenkohan kuullut jonkin oudon version biisistä vai miten mielipiteeni eroaa aika rankasti?
 
Kuuntelin tuon Mein Teilin kymmenisen kertaa eilen ja se kuulosti vain "ihan kivalta" tuona aikana. Konehäröilyt olivat ihan hyviä ja laulu tutun brutaalin groteskia vääntöä, mutta eräs Rammsteinin vahvuuksiin kuuluneista seikoista vaivasi.
 
Nimittäin tuo kirskuvan terävä kitarasoundi. Minulla ei ole todellakaan mitään raskautta vastaan, mutta rankka totuus oli omalla kohdallani se, että Mutterin rakastettavan maukas kitarasoundi oli jäänyt johonkin todella kauas.
 
Tämä herätti jo toiveita, että biisi oli joku piraatti raakamiksauksesta, mutta pahaa pelkään että tuo on juuri sitä itseään. :/
 
SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELYT YM. :: WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET
dixi19
12.07.2004 16:26:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm. Olenkohan kuullut jonkin oudon version biisistä vai miten mielipiteeni eroaa aika rankasti?
 
Netissä kyllä liikkuu myös feikki-Mein Teil, eli jos et ole biisiä musiikkivideota katsellessa kuullut, niin voi olla hyvinkin mahdollista että kyse on eri biisistä. Feikki-versiosta jäi mieleen, että Till Lindemanin kuuloinen vokalisti ainakin nauraa biissä ja kertosäkeessä kuuluu "Hei hei"-huutoja.
 
Chrissie
13.07.2004 10:24:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitsi, omistan yhtä lukuunottamatta sekä Pet Shop Boysin että Rammsteinin studiojulkaisut...
 
Ja minä kuvittelin olevani friikki pitäessäni näistä molemmista. Luojan kiitos on olemassa muitakin :)
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Akiman
13.07.2004 23:01:47 (muokattu 13.07.2004 23:02:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Netissä kyllä liikkuu myös feikki-Mein Teil, eli jos et ole biisiä musiikkivideota katsellessa kuullut, niin voi olla hyvinkin mahdollista että kyse on eri biisistä. Feikki-versiosta jäi mieleen, että Till Lindemanin kuuloinen vokalisti ainakin nauraa biissä ja kertosäkeessä kuuluu "Hei hei"-huutoja.
 
Joo näin oli, kuten alusta alkaen vähän epäilinkin. Ihmettelin oikeasti tätä kehujen ja odotusten tulvaa, mutta nyt pitää sitten liittyä itsekin siihen porukkaan.
 
Mein Teil-video tuli ladattua ja biisi kuulosti hyvältä. En tuota sen enempää nyt kuuntele, että edes ehtisi avautumaan tai vastaavaa, vaan odottelen koko levyä, ettei tuosta tule sitten sitä 2kk ennen julkaisua puhki kulunutta vetoa.
 
SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELYT YM. :: WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET
Chrissie
16.07.2004 00:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, viimeinkin sai sen videon nähdyksi Vivan kautta, ja samalla tietty kappalekin kuultua. Ai että miltä kuulosti, tuttua kitarointia ja mahtipontisia sointuja. Odotan todella suurella mielenkiinnolla tulevaa levyä.
 
Itse video. Heh, Schneider oli niin tutussa roolissaan naisena :) Olisinpa kävellyt Saksan katuja silloin, kun tuota videota on kuvattu, ja poikia lieassa kävellytetty.
 
Ihmettelen kyllä, jos joku taho ei tuota bannaa. Eipä olisi tosin mitään uutta.
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
k1mm0
16.07.2004 00:11:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava biisi, loistava video. Voisi melkein sanoa, että molemmat ovat eräällä tavalla pelottavia. Ihanan hämäriä. Itse teen myös kuten Akiman, eli jätän biisin vähemmälle kuuntelulle albumin ilmestymiseen saakka.
 
Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.

Tabiteollisuus takoo laadukkaita tabulatuureja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «