Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Morbid Angel
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Lebowski
07.07.2011 15:25:54 (muokattu 07.07.2011 15:27:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, miksipä pitäs tehdä uusi Altars of Madness tai mikä vain edellisistä levyistä? Ne on siellä olemassa ja toki omaavat klassikkostatuksen ja niitä voi pyöräyttää aina kun siltä tuntuu. Oikeastaan aika hienoa että uusi levy jakaa näin paljon mielipiteitä bändin fanien keskuudessakin. Ja siitä varmasti bändikin pitää, pitäähän aina pientä kapinaa olla, tasaisuus ja turvallinen on tylsää.
 
"Is this darkness in you too" -TM
Super-Jari
07.07.2011 15:51:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua on jäänyt hieman vaivaamaan että pitääkö nimimerkki Jirppi Morbin Angelin levystä Illud Divinum Insanus.
 
JIRPPI
07.07.2011 16:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä tarkottanut, että niiden olis pitäny uus AoM tehdä eikä mulla oo mitään sitä vastaan, että bändi muuttaa tyyliänsä ja kokeilee, mutta ei noin, saatana. Tässä ei edes kokeiltu mitään varsinaisesti uutta, sillä onhan tämmöstäkin paskaa tehty jo aika kauan.
 
http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y
Terry Pantheras
11.07.2011 15:35:28 (muokattu 11.07.2011 15:53:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa... Hyvältähän tämä vallan kuulostaa ja toki hieman yllättävältä - jopa piristävältä. Kritiikin ymmärtäis paremmin jos oisvat alkaneet vääntämään jotain kaupallisemman kuuloista melodeathia, mut kyllä tää mun korvaan uskottavalta kuulostaa.
 
e: Tästähän tulee välillä mieleen Fantomas...
ee: mut joo, just näin se pitääkin tehdä; vittuako sitä liikoja kumartelemaan vanhoja ikoneja.
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
nosleep
05.09.2011 00:01:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämmentävää, nämä vetivät niin hyvän keikan viime Tuskassa, että ihan tykkäsin ja nyt tykkään Illud Divinum Insanuksesta. Enkä yleensä niin deathia kovasti intoile.
 
vvaltsu
05.11.2011 12:33:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … aspx?mode=Article&newsitemID=165373
 
MORBID ANGEL Remix Album Due Next Year - Oct. 29, 2011
 
Onkohan sieltä tulossa jotain Maze of Torment industrial mixiä? :DDD
 
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin
JIRPPI
05.11.2011 12:57:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maze of RADIKVLT
 
mskazer
19.01.2012 14:02:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pettymyshän tuo Illud-levy oli mutta onneks osas varautua ihan hyvin kuulemaansa, eikä mitään megaodotuksia ollu. Aika sontaahan tuli mutta eipä nyt paina mieltä. Parasta death metallia ikinä voi aina kuunnella Altars of madnessin muodossa, ja bändi kun on vieläkin aika hyvässä livekondiksessa niin meikä on ihan tyytyväinen. ABC kolmikko ja Formulas-levy, ne ovat itelle se Morbid Angel.
 
www.maliciousfin.bandcamp.com www.mikseri.net/malicious
EvilDead
04.06.2012 08:47:09 (muokattu 04.06.2012 08:50:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eeesh... Iha sama.
Tekee niin kovasti mieli nyt kertoilla fiiliksiä tuosta viimeisemmästä levytyksestä. Huvittuneena luin mun vuoden takaisia mielipiteitä. Nyt kun tuota levyä kuuntelee, nii onha siel muutama menevä ralli ja 10 more deadin groove, sekä kitarasoolo jaksaa viehättää. Muuteha toi oli melkonen pettymys ja levyltä löytyy melkoisesti biisejä mitä ei tee yhtää mieli kuunnella.
 
Ps. Olin vissii viime kesällä "vähän" sekavassa mielentilassa menny piilottamaan tuon levyn. Eikä ole vieläkää löytynyt, vaikka oon muuttanut toiseen asuntoon... Heh. Tulee uudelle asukille melkone yllätys jostai vessapöntön kannen alta tai muualta likaisesta paikasta.
 
There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark.
TTV
08.12.2012 10:56:57 (muokattu 08.12.2012 13:34:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, olipahan timanttinen keikka eilen Nosturissa. Settilista, fiilis ja miksaus hipoivat täydellisyyttä ja saivat flunssan katoamaan hetkeksi. Kyllä on pojilla todella tiukka soittotatsi tällä hetkellä, kannattaisi alkaa tekemään sitä J-levyä nyt kun meininkin on hyvä.
 
Lieköhän Peten selkä tulossa kuntoon asti, kun Tim edelleen hoitelee livet? Trey oli taas oma itsensä; ei kuullu eikä nähny mitään muuta kuin kitaransa ja sitä mies todella käsittelee taidolla. Destructhorin hiusraja oli vetäytyny jo valitettavan taakse :-)
 
...Ai niin, hukkasin eilen Nosturin tupakkipaikalle tai sen vieressä olevaan ravintola-alueeseen Morbid Angelin Covenant rinnuksella olevan 2012 kietue-T-paidan. Jos joku löysi sen, eikä itse halua pitää sitä, niin saa palauttaa mulle :-) Ostin kyllä toisen samanlaisen heti kämmini huomattuani, joten "osta kaksi, pidä yksi" :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Kersu
08.12.2012 14:18:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Jees, olipahan timanttinen keikka eilen Nosturissa. Settilista, fiilis ja miksaus hipoivat täydellisyyttä ja saivat flunssan katoamaan hetkeksi. Kyllä on pojilla todella tiukka soittotatsi tällä hetkellä, kannattaisi alkaa tekemään sitä J-levyä nyt kun meininkin on hyvä.
 
Minkäsmoisen setin herrat tempas? Tahtosin tietää hiukan etukäteen, ku tännään pitäs lähtä Teatrialle ryskäämään. Housun etumus on jo nyt märkänä kiimatipoista, ku oon niin innoissaan!
 
"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
TTV
08.12.2012 14:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kersu: Minkäsmoisen setin herrat tempas? Tahtosin tietää hiukan etukäteen, ku tännään pitäs lähtä Teatrialle ryskäämään. Housun etumus on jo nyt märkänä kiimatipoista, ku oon niin innoissaan!
 
Aikalailla näillä mentiin:
 
http://www.setlist.fm/setlist/morbi … ogresja-warsaw-poland-43da3343.html
 
Illalla kalsaris tulevat taatusti entisestään tuhriintumaan :-) Hyvää keikkaa Ouluun!
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
santakasa
16.06.2015 00:34:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.ultimate-guitar.com/news … cent_reunite_with_steve_tucker.html
 
Morbid Angelissa tapahtuu. David Vincent ei jatka bändissä eikä myöskään Tim Yeung. Tilalle tulee Steve Tucker ja Pete Sandoval. Samalla kerrotaan Azagthothin ja Tuckerin tekevän uutta matskua. Tämähän on mielenkiintoinen ja odotuksia herättävä uutinen.
 
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
TTV
16.06.2015 06:45:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

santakasa: http://www.ultimate-guitar.com/news … cent_reunite_with_steve_tucker.html
 
Morbid Angelissa tapahtuu. David Vincent ei jatka bändissä eikä myöskään Tim Yeung. Tilalle tulee Steve Tucker ja Pete Sandoval. Samalla kerrotaan Azagthothin ja Tuckerin tekevän uutta matskua. Tämähän on mielenkiintoinen ja odotuksia herättävä uutinen.

 
Päivityksen mukaan Vincent on asiasta eri mieltä :-)
 
Hienoa, että Pete on saanu ittensä taas soittokuntoon, uutta matskua odottelen innolla. Ei välttämättä yhtä laaja-alaista kokeilua ja biisirepertuaaria, kuin Illudilla oli....
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
santakasa
16.06.2015 10:04:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Päivityksen mukaan Vincent on asiasta eri mieltä :-)
 
Hienoa, että Pete on saanu ittensä taas soittokuntoon, uutta matskua odottelen innolla. Ei välttämättä yhtä laaja-alaista kokeilua ja biisirepertuaaria, kuin Illudilla oli....

 
Aa... katsos. Mitähän tosta seuraa? Aikas temppu Vincentille. Vincentillä menny varmaan plörähtäny aamukahvit suusta ulos, kun tuon lukenu. : D
 
Mutta joka tapauksessa toivotaan ainakin Sandovalin paluun laittavan nuo industrialkonemikäliemusakappaleet roskikseen. F-levyssä esim. Memories of the pastin kaltaisen tunnelmoinnit on oikein hyviä, mutta too extreme kaltaset kappaleet... en sano mitään.
 
Itelle melkeinpä tuo Tuckerin aikanen musa on jollain kieroutuneisuudellaan ja mätäisyydellään mulle, millä MA mut on vakuuttanut. Gateways to Annihilation on mulle se LEVY.
 
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
trih
16.06.2015 12:26:37 (muokattu 16.06.2015 14:44:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muuta lähdettä tuosta Sandovalista? Aiemmin on sanonut ettei enää Morbid Angelia koska on uskovainen.
https://www.facebook.com/pages/Pete … Sandoval/161733133945064?ref=stream
 
Morbid Angelin facebooksissa maininta vain Tuckerista. https://www.facebook.com/officialmorbidangelpage
 
Itse asiassa tuolla ei missään bändin omissa teksteissä mainita muuta kuin että Trey tekee Steven kanssa musaa, Stevehän voi soittaa kitaraakin kuten omassa bändissään Warfatherissa/olla muuten vaan sessiona kehissä.
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
santakasa
16.06.2015 14:48:09 (muokattu 16.06.2015 14:50:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

trih: Onko muuta lähdettä tuosta Sandovalista? Aiemmin on sanonut ettei enää Morbid Angelia koska on uskovainen.
 
Yritin googlen kautta etsiä seuraavalla: pete sandoval return to morbid angel 2015. Ei tullut tuon UG-sivuston lisäksi muuta etusivulle, joka puhuisi tästä. Onkohan UG vetäny mutkia suoraksi ja olettanut Peten palaavan, koska Yeung ei jatka?
 
Mitähän tuosta tulee kun Vincent ei mielestään ole poistunut :D
 
Tää on kyl ihan jännä seurata. Varsinkin kun näyttää siltä, että Vincentin selän takana on puuhailtu, kun Vincent on omasta mielestään vielä Morbidissa eikä sille oo ilmeisesti ilmotettu mitään.
 
trih: Itse asiassa tuolla ei missään bändin omissa teksteissä mainita muuta kuin että Trey tekee Steven kanssa musaa, Stevehän voi soittaa kitaraakin kuten omassa bändissään Warfatherissa/olla muuten vaan sessiona kehissä.
 
Mun on vaikee uskoo, että Tucker ois vaan sessiomuusikkona ja levyn teon jälkeen jäis rannalle.
 
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
Berzerkowitz
16.06.2015 20:52:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedä sitten miten suhtautua noihin huhuihin Vincentin lähdöstä. Toisaalta pidän Davidin äänestä enemmän kuin Steven mut tuota jos nuo radikultismit jää vähemmälle niin ehkä sen kestää.
 
Tuo oli tuo I-levy silleen että Blades to Baalista taisin jopa tykätä, osa niistä muista biiseistä silleen menetteli kun tiesi haastattelyiden perusteella et nyt tulee jotain erilaista mut tuon Radikultin kohdalla kävi tökkimään pahasti.
 
santakasa
22.06.2015 23:39:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.ultimate-guitar.com/news … orbid_angel_have_left_the_band.html
 
No nyt alkaa olla selvä tuo kokoonpanomuutos. Tällä hetkellä siis Morbid on yhtä kuin Azaghtoth ja Tucker. Yeung lähti ilmeisesti raha-asioiden vuoksi. Vincent toivottaa menestystä ja Destruchtor keskittyy Myrskog bändiinsä.
 
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
TTV
23.06.2015 17:39:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

santakasa: http://www.ultimate-guitar.com/news … orbid_angel_have_left_the_band.html
 
No nyt alkaa olla selvä tuo kokoonpanomuutos. Tällä hetkellä siis Morbid on yhtä kuin Azaghtoth ja Tucker. Yeung lähti ilmeisesti raha-asioiden vuoksi. Vincent toivottaa menestystä ja Destruchtor keskittyy Myrskog bändiinsä.

 
Hyvää tässä on se, että tulossa on vihdoin uusi Myrkskog levy, on sitä jo tovi venattu :-)
 
Eiköhän Trey saa kasaan sellaisen kokoonpanon, että uus levy ja sen promorundi saadaan ens vuonna realisoitua...
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 514 15 16 17 18

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «