Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dillinger escape plan.
1 2 3 4 516 17 18 19 20
bedlam
11.06.2004 22:11:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meshuggahiinkin pikkuisen verrattu, nii tuskin se mikää luokaton on.
 
Sen verran varoitan, että Meshuggahin kanssa yhtymäkohdat ovat hyvin vähissä. Rytmillisiä kikkailuja löytyy, mutta musiikkityyli on aivan eri.
 
http://www.mikseri.net/kiasma
gheisari
11.06.2004 22:20:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari livevideota olen nähnyt, 43% Burnt ja Mullet Burden.
 
Onko nämä niitä lavan vasemmalta kuvattuja juttuja? Minulla taitaa olla tuo koko keikka kovalevyllä? Hurjaa on meno. Keikkaa odottelen kiimatippa kikulin päässä.
 
Onko tarkempaa tietoa mitä siinä bonus-dvd:llä tulee olemaan?
 
Live shittii, backstage shittii ja jotain muuta sellaista lupailtiin aikoinaan.
 
lord of this world
11.06.2004 22:26:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran varoitan, että Meshuggahin kanssa yhtymäkohdat ovat hyvin vähissä. Rytmillisiä kikkailuja löytyy, mutta musiikkityyli on aivan eri.
 
Joo ei se mitää, vaikka yhtymäkohdat vähissä olisikin.
Meitsille toimii vähän kaiken näkönen musa, se riippuu ihan vaan siitä laadusta. Olen kuitenkin ymmärtänyt että se olisi jonkun verran progressiivista, ja jos se jotain grindiä tai hooceetä on niin ei haittaa sekään. Toimiihan Rotten Soundkin, ainakin melkein.
 
fuck the world, for all it´s worth, every inch on planet earth! (-Philip Anselmo ´96-)
Heissi
12.06.2004 05:25:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuitenkin ymmärtänyt että se olisi jonkun verran progressiivista, ja jos se jotain grindiä tai hooceetä on niin ei haittaa sekään. Toimiihan Rotten Soundkin, ainakin melkein.
 
http://www.relapse.com/ecards/dep
Tosiaan, tuo linkki on jo kertaalleen mainittu tässä threadissa. Tsekitä. Tuo on itse asiassa hyvin rauhallista DEPiä verrattuna Calculating Infinity -levyyn.
 
Koko bändin tuotannnon omistan ja lipun Provinssiin hankin (lähes) ainoastaan nähdäkseni Dillingerin (ja Mesen) livenä. Aivan uskomaton bändi. Pari livevideoita olen nähnyt ja niiden perusteella meno keikalla tulee olemaan jotain sanoinkuvailematonta. Odotan DEP-keikaa melkein enemmän kuin Metallican keikkaa taannoin. ALL HEIL DEP!
 
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
noiseHXC
12.06.2004 12:21:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllähän DEP:in livemeininki pitää mennä provinssis tarkastaan.sen verran rautasta näyttää videoiden perusteella olevan.jos DEP iskee niin tarkastakaa Converge.hieman suorempaa meininkiä ku DEP.
 
Are you the someone?
Käyttäjätunnus
21.06.2004 15:42:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää päivää oli kyllä maailman paras keikka IKINÄ!!!! mietiskelin et kukaan sattus tietään settilistaa ku muisti pätkii ja kaikkee ja olis kiva tietää. kiitoksia paljon hyvää yötä.......
 
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
Heissi
21.06.2004 18:09:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää päivää oli kyllä maailman paras keikka IKINÄ!!!! mietiskelin et kukaan sattus tietään settilistaa ku muisti pätkii ja kaikkee ja olis kiva tietää. kiitoksia paljon hyvää yötä.......
 
Eivät perkeleet edes encorea soittaneet. Vai soittivatko, en muista.. Mutta olihan se ihan kipiä keikka juu.
 
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Käyttäjätunnus
21.06.2004 18:31:21 (muokattu 21.06.2004 18:32:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...nevermind..
 
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
kuhta52
22.06.2004 09:43:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisko joku kirjoittaa ystävällisesti jonkinlaisen kuvauksen Dillingerin keikasta? Missasin ja hatuttaa...
 
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
Käyttäjätunnus
22.06.2004 13:44:02 (muokattu 22.06.2004 13:45:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisko joku kirjoittaa ystävällisesti jonkinlaisen kuvauksen Dillingerin keikasta? Missasin ja hatuttaa...
 
No minä voin yrittää vaikka paljoa en muista. Ensinnäkin paras keikka ikinä.
Öö...olin ekassa rivissä mutta juuri ennen keikkaa tuli NIIN järjetön tungos että oli pakko siirtyä tokaan riviin. Jos oikein muistan niin aloittivat jollain biisillä Calculatingilta tai sitten Hollywood Squarella(jossa Greg kuulosti muuten aivan siltä että sielä olisikin ollut itse Mike Patton). Keikan alusta lähtien meininki oli kuin särkänniemen laitteessa kertaa 10. Koko ajan tuli porukkaa niskaan ja liikuin varmaan 3 metriä edestakaisin jatkuvasti ja kaaduin maahan ainakin kerran mutta joku tyyppi nosti ylös(kiitos sinulle kuka ikinä olitkaan). Jossain välissä kun tuli rauhallisempia kohtia niin kattoin et "hei mullahan on varmaan metri tilaa joka suuntaan" mut sit kun alko mättäminen niin se oli menoa taas.
Juu soittivat jotain 3-4 neljä uutta biisiä(puhu muuten uudesta levystä jotain et elokuussa olis julkaisupäivä et onkohan se sit joku suomen jlks.pvä. vai onko siirtäneet sitä muuten???).
Toinen kitaristi ainakin oli aikas kahjo. Hyppi monitorien päällä vähän väliä ja heilutti kitaraa niin että pelkäsin että kohta se lentää sieltä jonkun päähän. Laulaja hyppi kans aika lailla ja oli suurimman osan siinä lavan ihan edessä ja katsoi yleisöä suoraan silmiin sellasella ilmeellä että kohta te kaikki kuolette:D. Ei hirveesti tullu mitään välispiikkejä. Rumpali oli helvetin kova. Kaksi vikaa biisiä olivat When good dogs do bad things(ehkä?) ja 43%Burnt jonka jälkeen vain lähtivät vaikka encorea pyydettiin aikas kauan.
Juu kirjottakaa joku parempi tää on varmasti aika huono koska en muista paljoa ja sitä on niin vaikea varsinkin tälläi kirjottamalla selittää ja oon vieläkin koko reissusta aika sekaisin enkä kerennyt edes tutustumaan bändin kuitenkaan niin hirveen hyvin ennen keikkaa mutta paras keikka ikinä!
 
EDIT: kirotusvihreitä...
 
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
Lerneri
22.06.2004 14:36:55 (muokattu 22.06.2004 21:19:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missasin ja hatuttaa...
 
Samoin kävi minullekin. Näin kuitenkin Dillingerin tyypit keikan jälkeen ja heitettiin vähän aikaa läppää. Nimmaritkin sain. Meshuggahin keikasta sain sitten lohdutusta.
 
WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR.
Käyttäjätunnus
22.06.2004 15:10:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoin kävi minullekin. Näin kuitenkin Dillingerin tyypit keikan jälkeen ja heitettiin vähän aikaa läppää. Nimmaritkin sain.
 
höh...missä sä ne näit??
 
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
EilaPertti
22.06.2004 17:48:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sairas keikka. Ja aidassa kiinni tottakai. Ei ole muuten millään keikalla joutunut tuollalailla taistelemaan paikastaan.
 
Vetivät muistaakseni ainakin seuraavat: Hollywood squares, Running board, Abe the cop, When good dogs do bad things, Baby`s first coffin, 43% burnt, Sugar coated sour, ja jonkun verran uutta kamaa.
 
Vuosien odotus palkittiin puolen tunnin sähköiskulla. Maailman paras mättöbändi!
 
Lerneri
22.06.2004 21:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

höh...missä sä ne näit??
 
Siellä ne oli keikan jälkeen kamojaan keräämässä.
 
WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR.
Coatl
24.06.2004 18:26:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.cdon.comista löytyy vaikka mitä. Tuskailin aikoinaan että mistä saisin Scissor Fightia (tiukkaa huumorisanoitteista vuoristoheviä) ja sieltä löyty
 
wil-le
09.07.2004 11:29:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tosta genrestä vielä... ovat itse sanoneet soittavansa jatsahtavaa hardcorea. oli ihan helvetin kova keikka. toinen kitaristi oli ihan hullu ja laulaja pisti välillä minut jopa nauramaan: niin ihme ääniä päästi suustaan hän.
 
punkrock is for the people who can't skateboard
gheisari
09.07.2004 11:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varkailla on jo tuo uusi levy.
 
Kuulostaa todella erilaiselta. Kaoottiset hirmumätöt loistavat poissaolollaan melkeinpä kokonaan. Bändistä kuulee varsin selvästi, että Mike Pattonin kanssa vietetty aika on jättänyt jälkensä, mikä ei tässä tapauksessa ole ehkä kovin hyvä juttu... Levy on silti mitä mainioin, vaikka montaa kertaa en ole ehtinyt keskittyneesti kuulemahan.
 
jigsore
09.07.2004 18:02:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko nämä niitä lavan vasemmalta kuvattuja juttuja? Minulla taitaa olla tuo koko keikka kovalevyllä? Hurjaa on meno.
 
Niitäpä ne. Onko pitkäkin setti?
 
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
fortu
11.07.2004 00:56:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varkailla on jo tuo uusi levy.
 
Kuulostaa todella erilaiselta. Kaoottiset hirmumätöt loistavat poissaolollaan melkeinpä kokonaan. Bändistä kuulee varsin selvästi, että Mike Pattonin kanssa vietetty aika on jättänyt jälkensä, mikä ei tässä tapauksessa ole ehkä kovin hyvä juttu... Levy on silti mitä mainioin, vaikka montaa kertaa en ole ehtinyt keskittyneesti kuulemahan.

 
kyllähä tällä uudella sitä kaoottista kaahaustakin ihan riittämiin on, mutta on kyllä sitte kans aika paljon kaikkia melodisia juttuja tullu mukaan kans, haluavat varmaan lisää naispuolisia faneja tms :>. pirun hyvää matskuu jokatapauksessa.
 
ja keikasta sen verran, että monet bändit on nähty ja monissa piteissä pyöritty, mutta saatana ei kyllä ykskään keikka oo ollu läheskään niin kova ku tuo DEP:in provinssiveto. olin koko saatanan loppufestarit hymy huulilla vaan ku olin niin onnellinen. loistavaa soitantaa ja meininkiä.
 
Akiman
03.08.2004 21:48:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikka meni ja uusi levy ilmestyi, joten kertokaapa tietämättömille mielipiteitänne molemmista. Oma levyarvioni tulee verkkoon ajallaan, kunhan saan sen viimeisteltyä.
 
SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 516 17 18 19 20

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «