Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kilpi
1
lumppaaja
05.05.2018 13:57:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin juuri radiosta (Yle) Kilven uuden sinkkubiisin Taiteilija.
Biisi oli tuota perus iskelmäheviä mutta soundit oli jotenkin omituiset ja kompuroitu pilalle.
Mikähän on ollut syynä moiseen?
 
headhead
12.05.2018 01:04:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan ihan tarkoituksella? Vitusti kompuraa niin soi ghettoblasterissa paremmin.
 
Sanoinko jotain typerää?
Tympee Huttunen
12.05.2018 06:56:38 (muokattu 15.05.2018 17:47:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lumppaaja: Kuulin juuri radiosta (Yle) Kilven uuden sinkkubiisin Taiteilija.
Biisi oli tuota perus iskelmäheviä mutta soundit oli jotenkin omituiset ja kompuroitu pilalle.
Mikähän on ollut syynä moiseen?

 
Radiot vetää itse noita lyttyyn, jotta soi kovempaa kuin kilpaileva kanava.
 
e: itse biisiä en ole kuullut.
 
lumppaaja
13.05.2018 14:06:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Radiot vetää itse noita lyttyyn, jotta soi kovempaa kuin kilpaileva kanava.
 
Ei kai YLE tuota harrasta.
 
Vilhelmus
15.05.2018 14:57:43 (muokattu 15.05.2018 14:58:04)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lumppaaja: Kuulin juuri radiosta (Yle) Kilven uuden sinkkubiisin Taiteilija.
Biisi oli tuota perus iskelmäheviä mutta soundit oli jotenkin omituiset ja kompuroitu pilalle.
Mikähän on ollut syynä moiseen?

 
En tiedä onko sekin Isotalon Mikan tekemä (kuten moni Kilven juttu aikaisemmin), mutta herra on ainakin joissain yhteyksissä tykännyt miksata suoraan lyttäystä vasten - ja siltähän tuo Taiteilija kuulostaa. Persoonallisen kuuloinen lähestymistapa, joku tykkää ja vielä varmemmin joku ei tykkää. Melkoista äänikuvallista leijuntaa, missä rummut jää melko kapoiseen rooliin.
 
Jäätävä mänkkinen.
ÄrGee
15.05.2018 16:52:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Personaallisuus on tässä tapauksessa synonyymi huonolle miksaukselle, itse biisikin on rasittava.
 
Ibanez-pervo. TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero
GoGo-FIN
15.05.2018 21:31:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus tuli paljonkin kuunneltua Kilpeä, Kaaoksen kuningasta ja Sähkönsinistä sinfoniaa varsinkin. Sääli että uus sinkku ei ollu kyllä omaan makuun mistään kotoisin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «