Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Floikka
1
863545
23.03.2017 20:27:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaapa viisaammat että onko nuo lukkotallat kehittynyt tuossa 20:nen vuoden aikana. Mulla oli 90:luvun lopppupuolella Ibanezin lukkovibralla oleva skitta. Ei toiminut,skitta saundas hyvin mutta se talla ei pitänyt virettä ja katkoi kieliä. Olen ajatellut hankkia Charvelin san dimas sarjan kepin jossa on joku Floud rosen ritsa. Tekeeköhän tuolla oikeasti mitään?
 
Decadetroll
23.03.2017 20:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

863545: Kertokaapa viisaammat että onko nuo lukkotallat kehittynyt tuossa 20:nen vuoden aikana. Mulla oli 90:luvun lopppupuolella Ibanezin lukkovibralla oleva skitta. Ei toiminut,skitta saundas hyvin mutta se talla ei pitänyt virettä ja katkoi kieliä. Olen ajatellut hankkia Charvelin san dimas sarjan kepin jossa on joku Floud rosen ritsa. Tekeeköhän tuolla oikeasti mitään?
 
Väärä alue.
 
On edelleen hyviä floikkia ja on edelleen huonoja floikkia, kuten silloin 90-luvullakin.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «