Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tuska 2017
1 2 3 4
ÄrGee
06.07.2017 17:04:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sustain65: Mitenkäs täällä ei ole paljon mitään jälkipuintia Tuskan keikoista? Porukka edelleen h-moilasena Mastodonin raskaan korvaherkun jälkeen?
 
Vai iskikö joku muu tajuntaan lujemmin? Oranssi Pazuzu? (bändi josta itse haluaisin pitää äänimaiseman vuoksi, mutta en kestä sitä suoraa rääkynää)
 
"Parhaat": Mastodon, Anne Van Giersbergen's VUUR, Amorphis, Devin Townsend Project, Battle Beast, Baroness, Mokoma, Timo Rautiainen & Niskalaukaus, Soilwork, Insomnium, Brother Firetribe. Muita hyviä, sellaisia positiivisia yllätyksiä: Suicidal Tendencies, Wintersun, Avatarium.
 
Tylsimpänä jäi mieleen Dirkschneider, tosin Inferno-stagen jutuista jätin suurimman osan suosiolla väliin.

 
Puisin enemmän, jos olisin ollut muina päivinä kuin perjantaina. Tuo aiheutti armottoman Tuska-darran, mikä ei suinkaan johtunut alkoholin käytöstä vaikka sitäkin tuli otettua. Lauantaina ja sunnuntaina ei vain ollut rahalle tarpeeksi vastinetta, koska koin kiinnostavaksi pelkästään Soilworkin, Battle Beastin ja Mastodonin.
 
TO THE STARS!!! Ibanez-pervo.
TheMurno
06.07.2017 17:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sustain65: Mitenkäs täällä ei ole paljon mitään jälkipuintia Tuskan keikoista? Porukka edelleen h-moilasena Mastodonin raskaan korvaherkun jälkeen?
 
Vai iskikö joku muu tajuntaan lujemmin? Oranssi Pazuzu? (bändi josta itse haluaisin pitää äänimaiseman vuoksi, mutta en kestä sitä suoraa rääkynää)
 
"Parhaat": Mastodon, Anne Van Giersbergen's VUUR, Amorphis, Devin Townsend Project, Battle Beast, Baroness, Mokoma, Timo Rautiainen & Niskalaukaus, Soilwork, Insomnium, Brother Firetribe. Muita hyviä, sellaisia positiivisia yllätyksiä: Suicidal Tendencies, Wintersun, Avatarium.
 
Tylsimpänä jäi mieleen Dirkschneider, tosin Inferno-stagen jutuista jätin suurimman osan suosiolla väliin.

 
Perjantaina olin. Wintersun oli OK, Suicidal kova, Devin kova ja Sabaton kova.
 
Fake and gay
Röntgen-Jeesus
06.07.2017 21:18:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sunnuntain esiintyjistä Mastodon ja Oranssi Pazuzu vakuuttivat, kovaa tekemisen meininkiä molemmilla.
 
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä.
Brian May jr.
06.07.2017 21:52:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin itse kolme päivää siksi, että joka päivälle oli jonkinmoinen suosikki, jota en ollut nähnyt aiemmin. Paljon kovia bändejä ja hyviä vetoja, tosin työaikataulujen vuoksi en päässyt perjantaina aivan niin aikaisin kuin olisin halunnut. Kohokohtina Mastodon (oma suosikkini metallibändeistä, räjäytti niin sanotusti pankin loistavalla vedollaan), Devin Townsend, Electric Wizard (joka oli juuri niin hämyinen kuin osasin toivoa), Oranssi Pazuzu ja HIM. Näiden lisäksi tuli yytsittyä monta muutakin bändiä kokonaan, eikä oikeastaan mikään niistä ollut erityisen huono, päin vastoin. Sabaton alkoi jossain vaiheessa puuduttamaan, tyyli ei ensinkään ole aivan mieleiseni mutta lisäksi biisit tuppaavat mielestäni toistamaan itseään. Baronessin keikasta tykkäsin itsekin ja olihan jopa se Dirkschneiderkin omalla tavallaan ihan sympaattinen. Amorphis soitti ilahduttavan paljon biisejä Under the Red Cloudilta sekä muutamia vanhoja, tykkäsin. Ja niin edelleen. Kivat festarit kaikin puolin! Täytyy tosin antaa järjestäjille palautetta fanikaman vähyydestä, onko siellä missään esim. ihan äänitteitä myynnissä? Ja yksi paitaständi...
 
Ensi vuonna uusiksi, ellei tule suunnattua jollekin noista isommista Keski-Euroopan festareista :)
 
Vettä!
sustain65
06.07.2017 22:59:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brian May jr.: Olin itse kolme päivää siksi, että joka päivälle oli jonkinmoinen suosikki, jota en ollut nähnyt aiemmin. Paljon kovia bändejä ja hyviä vetoja, tosin työaikataulujen vuoksi en päässyt perjantaina aivan niin aikaisin kuin olisin halunnut. Kohokohtina Mastodon (oma suosikkini metallibändeistä, räjäytti niin sanotusti pankin loistavalla vedollaan), Devin Townsend, Electric Wizard (joka oli juuri niin hämyinen kuin osasin toivoa), Oranssi Pazuzu ja HIM.

Mastodonin veto oli kyllä tosiaan sellainen "pankin räjäyttävä". Ennakko-odotukseni olivat kyllä suuret, mutta bändi meni niistäkin yli.
 
Brian May jr.:
Baronessin keikasta tykkäsin itsekin ja olihan jopa se Dirkschneiderkin omalla tavallaan ihan sympaattinen. Amorphis soitti ilahduttavan paljon biisejä Under the Red Cloudilta sekä muutamia vanhoja, tykkäsin. Ja niin edelleen. Kivat festarit kaikin puolin! Täytyy tosin antaa järjestäjille palautetta fanikaman vähyydestä, onko siellä missään esim. ihan äänitteitä myynnissä? Ja yksi paitaständi...
 
Ensi vuonna uusiksi, ellei tule suunnattua jollekin noista isommista Keski-Euroopan festareista :)

 
Baroness oli tosiaan varmaan paras oma "löytö" kuunneltavien bändien kataloogiin.
 
Oli siellä CD-levyjä jonkin verran kaupan.
Ja paitoja - tiistaina soittelin omissa treeneissämme Mastodonin paita päällä :)
 
Olisihan niitä myyntipisteitä voinut toki olla useampia kuin yksi. Ja Alepan sekä vessojen jonot lyhyemmät lisäkapasiteetilla, tosin todellista ongelmaa noista jonoista ei minulla ollut.
 
Pikku kitinät unohtaen, päivät olivat musiikillisesti niin mainiota, että on samankaltainen fiilis, että ensi vuonna uusiksi jos kattaus vaan on kohtuuhyvin kohdallaan! (Joku voisi muuten käydä sitten etukäteen ampumassa kaikki lokit Helsingistä ja lähistöltä.)
 
Akiman
07.07.2017 13:52:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Inferno Tuskastui - Ja ilahtui!
 
Toisin sanoen rapsaa linjoilla!
 
http://www.inferno.fi/live/miten-me … evifestarimme-20-vuotiskekkereista/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «