Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roope Latvala
1 2 3 4 5 6 7 8
Arkka
04.04.2016 13:26:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko:
https://www.youtube.com/watch?v=GZjxEJ3Xamc
Tässä pätkässä Roope esittelee omaansa, "black metal" kitaraa :D
Ei taida tuossakaan olla se alkuperäinen Jackson mikki kiinni.

 
On tullut rämpyteltyä Les Paul -skaalaista enempikin viime aikoina joten tuo Les Paul -skaalan "girly touch" nauratti. Kuvaa ihan hyvin eroa fenkku-skaalaan. Kova kepittäjä.
 
JanneO
04.04.2016 14:42:51 (muokattu 04.04.2016 14:43:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peteos: No nuo handujutut ei ainakaan helpota noita muita ongelmia. Onko kyseessä ihan vaan joku jännetuppitulehdus vai jokin vakavampi hermostollinen vaiva?
 
Ei ihan tarkkaa tietoa, oli juttua vain että vasurissa jotain häikkää. Luulen että se viina vaikuttaa enemmän hermostolliseen sitten.
On kuitenkin duunaillut kitaroitten säätöä ja sen sellaista.
En tosiaan ihan tarkkaan tiedä noista kaikista ja kaikkea en uskalla kertoa mistä tiedän :D
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
Peteos
06.04.2016 20:51:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneO: Ei ihan tarkkaa tietoa, oli juttua vain että vasurissa jotain häikkää. Luulen että se viina vaikuttaa enemmän hermostolliseen sitten.
On kuitenkin duunaillut kitaroitten säätöä ja sen sellaista.
En tosiaan ihan tarkkaan tiedä noista kaikista ja kaikkea en uskalla kertoa mistä tiedän :D

 
Eikä kannatakkaan kertoa. Tossaki on riittävästi internetin ihmemaailmaan. Toivottavasti saa hommat kuntoon, mahtava soittaja ja mukavan olonen kaveri. Toisaalta tuntuu tympeältä ku bodomit pisti pihalle silloin kun kaverilla on ongelmia terveyden kanssa. Mutta show must go on, vai miten se oli?
 
Panzer Syrjä
17.10.2017 20:19:03 (muokattu 17.10.2017 20:19:15)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/ … oope-latvala-selkaanpuukotettu-mies Aattelinpa tuon linkittää, vaikka varmaan ainakin suurin osa ketjuun kirjottaneista on jo jutun lukenut/kuunnellut.
 
"You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro
Welho-77
18.10.2017 00:22:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin muuten joskus 2000-luvun alussa sellasen huhun, että Latvala kävi tyyliin joka toisen suomalaisen hevibändin(joita tuntui muutenkin olemaan siihen aikaan enemmän esillä kuin nykyään. Toisaalta seurasin skeneäkin enempi) levyllä soolot vetelemässä. Sai sitten jonkun korvauksen toki mutta ei krediittejä.
 
Long live the King of Mercy
Angra Mainyu
18.10.2017 09:51:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welho-77: Kuulin muuten joskus 2000-luvun alussa sellasen huhun, että Latvala kävi tyyliin joka toisen suomalaisen hevibändin(joita tuntui muutenkin olemaan siihen aikaan enemmän esillä kuin nykyään. Toisaalta seurasin skeneäkin enempi) levyllä soolot vetelemässä. Sai sitten jonkun korvauksen toki mutta ei krediittejä.
 
Minä olen kuullut saman jutun, tuo on totta.
 
Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
Regalis Apertura
18.10.2017 10:17:20 (muokattu 18.10.2017 13:55:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin uteliaisuudesta kysyisin että minkä bändien levyillä Latvala vieraili? Strato? Sonata? Nightwish? Muu? Olisiko levyjen nimistä mitään tietoa?
 
Zed
18.10.2017 14:57:53 (muokattu 18.10.2017 14:58:10)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angra Mainyu: Minä olen kuullut saman jutun, tuo on totta.
 
Aiemmin vähän epäilin, mutta viimeistään nyt olen vakuuttunut että totta on!
 
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Welho-77
18.10.2017 15:13:28 (muokattu 18.10.2017 15:20:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Näin uteliaisuudesta kysyisin että minkä bändien levyillä Latvala vieraili? Strato? Sonata? Nightwish? Muu? Olisiko levyjen nimistä mitään tietoa?
 
Noissa bändeissä nyt vähän taitavemmat kitaristit. En usko, että noihin siis.
 
En osaa vastata, mutta ihan sellainen mielikuva, että to/die/for olisi tällainen ollut. Mutta mielikuvaani saattaa sekoittua siihen kun Alexi Laiho kävi soittamassa puolet soolosta niiden coverhittiin In the heat of the night.
 
e. Tässähän oli siis ideana se, että ko.bändien kitaristit olisivat itsekin ne soolot osanneet soittaa kun ne sävelsivätkin. Mutta halvemmalla pääsi kun otti ammattilaisen vetää. Vähemmillä otoilla purkkiin ja puhtaammin soitettuna. Livenä sitten toki vetelivät itse kun samalla tavalla väliä.
 
Long live the King of Mercy
Panzer Syrjä
18.10.2017 15:19:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welho-77: Noissa bändeissä nyt vähän taitavemmat kitaristit. En usko, että noihin siis.
 
Jaa Nightwishissa? Juu ei.
 
"You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro
jassi
18.10.2017 15:34:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haastattelija sanoo "Praisti" tossa =D Vieläkinkö tätä kuulee?
 
aivokuolio
18.10.2017 15:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angra Mainyu: Minä olen kuullut saman jutun, tuo on totta.
 
No nyt kun tämän internetistä luin niin uskottavahan se on. Roope on suomihevin oma Hitman.
 
Welho-77
18.10.2017 16:00:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin tämän tosin eräältä helsinkiläiseltä musiikkimieheltä joka kyllä ihan tiesikin asioita. Oli kyllä välillä kova liioittelemaan. Eli tuo "joka toiselle" saattaa olla, että kävi yhdellä, kahdella levyllä tms.
 
Long live the King of Mercy
TTV
18.10.2017 18:42:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stonesta julkaistaan kirja:
https://www.levykauppax.fi/book/stone/stone/#552414
 
Varmistin omani T-paidan kera :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Angra Mainyu
19.10.2017 08:21:46 (muokattu 19.10.2017 08:23:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zed: Aiemmin vähän epäilin, mutta viimeistään nyt olen vakuuttunut että totta on!
 
äkkisiltään muisteltuna, monessa suomalaisessa ja ruotsalaisessa bändissä mm. Amon Amarth.
 
Roope on myös näytellyt leffoissa mm. The Last Border - viimeisellä rajalla (1993)
 
Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
TrevorDukem
20.10.2017 22:14:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HulluNieminen: Jaa Nightwishissa? Juu ei.
 
Ei varmaan tarkottanu et taitavemmat, kun Roope vaan että keskivertoa taitavemmat.
 
God Hates Us All
Welho-77
20.10.2017 22:36:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TrevorDukem: Ei varmaan tarkottanu et taitavemmat, kun Roope vaan että keskivertoa taitavemmat.
 
Tätä nimenomaan.
 
Long live the King of Mercy
Kimmo72
22.10.2017 21:06:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: Oiva kepittäjä on hän. Ja melkein samiksii ollaan koska mullakin on Charvel Model 1.
 
Mulla on kaks. Olen siis beyond samis.
Mut joo, Roopelle tsemii. Kyllä se siitä lähtee taas.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Jucciz
11.03.2019 02:45:07 (muokattu 11.03.2019 02:58:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitähän mahtaa Roopelle kuulua? Symppiksen oloinen kaveri ja heittämällä kaikkien aikojen kovimpia reippaamman osaston kepittäjiä tässä maassa. Tuska 2019 -tunnusbiisillä näkyy olevan mukana.
Burn
11.03.2019 11:02:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Mitähän mahtaa Roopelle kuulua? Symppiksen oloinen kaveri ja heittämällä kaikkien aikojen kovimpia reippaamman osaston kepittäjiä tässä maassa. Tuska 2019 -tunnusbiisillä näkyy olevan mukana.
 
Meno taitaa olla melko märkää edelleen. Eipä miehestä taida olla muita jälkiä kuin se YLEn parin vuoden takainen haastattelu ja satunnaiset havainnot pääkaupunkiseudulla, joten ei voi kuin arvailla. En tiennyt tuosta Tuskahommasta, mutta vastaavia kädenojennuksia varmaan tulee aina välillä, kun mieshän jäi totaalisesti tyhjän päälle Bodomin jälkeen.
 
Sikäli harmillista, kun Latvala teki renkihommia käytännössä koko 2000-luvun ja sitten kun tulee fudut aivan yllättäen, niin tuommoisella vanhan liiton miehellä on helvetin vaikea saada kerättyä itsensä ja aloitettua puhtaalta pöydältä niin, että musahommat lähtisi taas lentoon. Battle Beastin nokkamies kun sai potkut, niin nuori kaveri pisti uutta suoleen todella nopeasti, mutta en tiedä onnistuuko sama Stonen jälkeen pääasiassa rivimiehenä vaikuttaneelta Latvalalta. Vähän ehkä odottanut taas jotain kiinnitystä johonkin vähintään puolinimekkääseen ryhmään, mutta kynnys varmaan nousee vuosi vuodelta.
 
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «