Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hukutus [metamorfinen äärimetalli]
1 2
Decadetroll
29.04.2018 09:44:38 (muokattu 29.04.2018 09:45:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tjoo. Levy kuunneltu läpi. Pari heikompaa hetkeä löytyi, mutta muuten ihan passeli setti. Huonoimmiksi biiseiksi taisi lopulta näin ekalla kuuntelulla jäädä metsä ja yö, sekä koitus.
 
Muuten ei ihan hirveästi jäänyt valitettavaa. Saundit ja tunnelmat keskimääräisesti hyvin kohdallaan. Keikkoja tänne ouluunpäin jään odottelemaan ja varmasti seuraava levy tulee olemaan vielä parempi, kun tyylit hitsautuvat kunnolla yhteen.
 
Kunniamaininta levyllä menee nadiireille. On se vaan edelleen ihan saatanan kova ralli!
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
GoGo-FIN
29.04.2018 14:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin kuunnellut levyn läpi pari kertaa. Tapa itse kyl on todella kova. Koitus ehkä itsellekkin heikoin. Metsä ja yö taas iskee ja kovaa. Eniten tykkään levystä kyllä kun biisit on "silottamattomia". Sopii todella hyvin. Näihin biiseihin ei varmasti (vielä) ole lyriikoita julkaistu? Spotifyn kautta itse kuuntelen niin jää paitsi levyversion lappusista joissa monesti löytyy ne. Todella hyvän levyn ovat tehneet ja on monipuolisia biisejä.
 
Decadetroll
29.04.2018 15:25:03 (muokattu 29.04.2018 17:34:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GoGo-FIN: Itsekkin kuunnellut levyn läpi pari kertaa. Tapa itse kyl on todella kova. Koitus ehkä itsellekkin heikoin. Metsä ja yö taas iskee ja kovaa. Eniten tykkään levystä kyllä kun biisit on "silottamattomia". Sopii todella hyvin. Näihin biiseihin ei varmasti (vielä) ole lyriikoita julkaistu? Spotifyn kautta itse kuuntelen niin jää paitsi levyversion lappusista joissa monesti löytyy ne. Todella hyvän levyn ovat tehneet ja on monipuolisia biisejä.
 
Juup. Ei se metsä ja yö huono ole, mutta pohjalla tällä hetkellä ainakin meikällä :) Levy tuli tosiaan ohkasessa pahvikotelossa (kai tämä on nyt joku digipak-kotelo?), ilman mitään muuta levyn lisäksi.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Decadetroll
02.05.2018 15:01:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levy vahvistuu vaan kuuntelu toisensa jälkeen. Ainoa biisi, minkä olisi voinut jättää pois on tuo koitus. Tosi siistejä tunnelmia ja melodioita joka biisissä. Ja nyt kyllä tipahtaa ihan saatanasti erityisesti tapa itse ja jokainen hautaa omansa -biisit. Varsinkin tuossa viimeksi mainitussa on ihan hiton häiriintynyt meininki. Loistavasti käytetty hyödyksi äänimaailman kaoottisuutta!
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
GoGo-FIN
02.05.2018 18:04:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kieltämättä omaan makuun vähän liian simppeli verrattuna muihin kappaleihin se Koetus. Vähän jääny kunnolla tutustuminen tuohon Jokainen hautaa omansa kun pari päivää soittanu vaan Tapa Itseä ja Abstra-ka-dabraa nonstoppina :D. Hienoja biisejä ja kyllä nämä laulu osiot on upeita!
 
Skeletor_
04.05.2018 11:37:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vitun hyvä biisi: Nadiirit. Tahtoo tämän kaltaista lisää!
 
Skeletor_. Matalien vireiden fanittaja. Joskin välillä pitää ottaa maisteluja muustakin musasta.
Decadetroll
04.05.2018 16:14:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skeletor_: Ihan vitun hyvä biisi: Nadiirit. Tahtoo tämän kaltaista lisää!
 
Totisesti. Onhan tuota tullut muutama vuosi jo huudatettua säännöllisesti.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «