Muusikoiden.net
10.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sodom
1
Berzerkowitz
07.05.2015 19:02:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rupesin tänään pohtimaan niin maan perkeleesti ja tasaiseen tämmöistä:
miks on näin et Saksa-rässin pyhästä kolminaisuudesta juuri tuo Sodom olisi niinku se kovin tai niinku se pändi mitä kaikki bläk-metallistit ja punkkarit ja muut hehkuttaa? Mikä just siinä bändissä on niin erityistä? Ohan esmes Destructionillakin noita antikristillisiä hommia. Onks se toi sotajuttuihun erikoistuminen vai mikä?

carnation
07.05.2015 19:06:54

Käytä hakua:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=79373&o=0

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=135035&o=0

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Herrah
07.05.2015 20:33:22

Berzerkowitz: Rupesin tänään pohtimaan niin maan perkeleesti ja tasaiseen tämmöistä:
miks on näin et Saksa-rässin pyhästä kolminaisuudesta juuri tuo Sodom olisi niinku se kovin tai niinku se pändi mitä kaikki bläk-metallistit ja punkkarit ja muut hehkuttaa? Mikä just siinä bändissä on niin erityistä? Ohan esmes Destructionillakin noita antikristillisiä hommia. Onks se toi sotajuttuihun erikoistuminen vai mikä?

Sen takia että Sodom on näistä kolmesta paras bänti.

Henri Henri Olavi
07.05.2015 21:55:10

Herrah: Sen takia että Sodom on näistä kolmesta paras bänti.

Just eikä melkein!

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Påskägg
11.05.2015 19:54:36

Punkkareilla on hyvä maku. On tuo niin rähjäistä kamaa Obsessed by Crueltyyn asti, ettei ihme.

INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Dropped C
12.05.2015 12:57:59 (muokattu 12.05.2015 13:01:52)

Påskägg: Punkkareilla on hyvä maku. On tuo niin rähjäistä kamaa Obsessed by Crueltyyn asti, ettei ihme.

PIF:iä kun muuten lukee, niin siellä on 99% jengistä metallinkin suhteen huomattavasti parempi maku kuin täällä tai esim. Imperiumissa. Täällä keskustellaan Metallicasta, PIF:llä jauhetaan, Sodomista, Celtic Frost:sta, rässistä, dödiksestä, doomista, sludgesta, yms.....

Tai pitäisikö sanoa asiantuntevampi maku.

Just sayin'

Herrah
12.05.2015 14:02:47

Dropped C: PIF:iä kun muuten lukee, niin siellä on 99% jengistä metallinkin suhteen huomattavasti parempi maku kuin täällä tai esim. Imperiumissa. Täällä keskustellaan Metallicasta, PIF:llä jauhetaan, Sodomista, Celtic Frost:sta, rässistä, dödiksestä, doomista, sludgesta, yms.....

Se onkin hevifoorumi.

Berzerkowitz
12.05.2015 19:03:51 (muokattu 12.05.2015 19:34:29)

Kyllä mä olen aikoinaan pari Sodomin levyä hommannut, joskus sen Nosturin S/D/K-keikan jälkeen. M-16 on niistä se mitä tulee silloin tällöin kuunneltua.
Se toinen, jokin vanhempi, siinä on se pyöveli miekan kanssa poseeraamassa. Aika käppää. Harvemmin oon sitä kuunnellu. Vittu mä vihaan punkkia.

Edit. vissiin se toinen oli toi obsessed by crueltyn uudelleenjulkaisu missä boonuksena mukana in the sign of evil. Tais olla aika käppää kummiskin.

Herrah
12.05.2015 22:45:21

Berzerkowitz: Kyllä mä olen aikoinaan pari Sodomin levyä hommannut, joskus sen Nosturin S/D/K-keikan jälkeen. M-16 on niistä se mitä tulee silloin tällöin kuunneltua.
Se toinen, jokin vanhempi, siinä on se pyöveli miekan kanssa poseeraamassa. Aika käppää. Harvemmin oon sitä kuunnellu. Vittu mä vihaan punkkia.

Edit. vissiin se toinen oli toi obsessed by crueltyn uudelleenjulkaisu missä boonuksena mukana in the sign of evil. Tais olla aika käppää kummiskin.

Trupa kii ja AUSGEBOMBT

Eli osta Agent Orange

Berzerkowitz
13.05.2015 00:36:42

Persecution manialla oli vissiin jokin ok biisi mut tota emmä vieläkään oikein niinku oivalla mikä tossa pändissä on niin hienoa.

PERSE-cution mania hehe.

Påskägg
14.05.2015 14:53:16

Sodomilla ei ole myöskään mitään The Least Successful Human Cannonballin tai Endoraman kaltaisia perseilyjä diskografiassaan. Hyviä levyjä tasaisesti. 2011 tuli nähtyä ja oli kova keikka.

INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
apropoo
14.05.2015 22:01:10

Omistan Sodomin t-paidan ja suuren osan tuotantoa. Harmi ettei ole ..viniily.levyllä
Tällä tukka heilumaan: https://www.youtube.com/watch?v=VnIH5lf5udU

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti