Muusikoiden.net
05.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gorgoroth 2014 + Instinctus Bestialis
1
Mörkeren
26.03.2014 18:05:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a.
Mitähän mahtaa uusi albumi tuoda tullessaan. Itse odottelen julkaisua odotukset korkealla. Ei ole pettymyksiä Infernuksen tuotoksilta ainakaan omalle kohdalle osunut. Vaikka Quantos Possunt.. -albumia edeltävät olivatkin enemmän tai vähemmän Kingin ja Gaahlin (helwetin hyviä nekin) kaavailemia. Nyt on on kuitenkin Infernus & kumppanit Euroopan kiertueella ja levyä runkataan lopulliseen muotoonsa. Mitä mieltä metalin ystävät ja Gorgorothia tuntevat? Onko odotuksia? Minkälaisia?
Itse olen vähän varauksella Serbian Atterignerin laulujen hoitamisen suhteen..ainakaan ei enää puhuta True Norway -kamasta :)
Muutenkaan en oikein nauti Hoestin lauluista keikoilla, mitä olen kuullut. Tai hyvältä se kuulostaa toki, mutta Hoestilla sen verran persoonallinen laulusaundi, että enemmän olen tottunut tuohon sen Taaken tuotannoissa. Odotellaan.

Herrah
26.03.2014 18:24:47

Odotukset aika lailla nollassa. Viimeisin kelpo Gorgoroth-levy julkaistiin 17 vuotta sitten ja tuo Quantos oli jo niin väsynyttä kamaa että eiköhän tämä bändi ole jo lakaistu sinne ö-mappiin.
Gaahlin ja Visnesin God Seedin debyytissä oli jo enemmän yritystä ja tältä duolta voikin jäädä vielä odottelemaan sitä hyvää levyä.

juici
26.03.2014 22:47:52 (muokattu 26.03.2014 22:48:04)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkäsin kyllä kovasti Quantosista, mutta Under the Sign of Hellin uudelleenäänittäminen oli jo todella väsynyt läppä. Rumpusoundit uudellakin levyllä ovat varmaan sitä samaa järkyttävää triggerilätkettä mutta silti odotan innnolla millaista tarjotaan. Teilataan sitten jos on teilattavaa.

"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Emplate
26.03.2014 23:44:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juici: Itse tykkäsin kyllä kovasti Quantosista, mutta Under the Sign of Hellin uudelleenäänittäminen oli jo todella väsynyt läppä.

Ai niin! Olin ehtinyt jo unohtamaan tämänkin olemassaolon. Onneksi. Olin kyllä aika järkyttynyt, kun kuulin ensimmäisen kerran Profetens Apenbaringin uusintaversion. Mikäköhän ihmeen idea siinäkin on ollut lähteä noin pahasti väkisinmakaamaan kenties parasta levyään?

hemuli_rokkari
27.03.2014 11:35:46

Katsotaan mitä tulee, vaikka koko porukalla on ote lupsunut aika huolestuttavasti. Ainekaan Quantosin jälkeen en odota enää uutta rimanalitusta.

Mulla on psykoosi päällä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti