Muusikoiden.net
03.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Skull Fist
1
Metall1n JuudaS
11.02.2014 18:02:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunneltuani Head Öf The Packin tuli pirun hyvä fiilis, musiikillisesti wanhan luokan heviä ja erittäin onnistunut suoritus.
Biisit kuten Commit to Rock, Commanding the Night ja Ride On ovat meneviä, huom. kaikki biisit levyllä ovat meneviä.
Jos pidette old school hevistä, kuunelkaa tämä levy niin tiedätte ettei kasari ole kuollut.

''So it's on and on and on ...it's Heaven and Hell, oh well'', Black Sabbath, Heaven And Hell, 1980.
Dropped C
11.02.2014 18:05:10 (muokattu 11.02.2014 18:11:12)

Aivan liian iloisen kuuloista mulle. Muuten kyllä ihan kova meininki. (Tosin eka kappale vasta menossa). Mulla on ongelma, jos metalli on iloista. Rokimpi matsku saa olla pirteempääkin.

aivokuolio
11.02.2014 18:49:15

Dropped C: Aivan liian iloisen kuuloista mulle. Muuten kyllä ihan kova meininki. (Tosin eka kappale vasta menossa). Mulla on ongelma, jos metalli on iloista. Rokimpi matsku saa olla pirteempääkin.

Ittelläni on taas ollut jo pitkään ongelman kaikenmaaliman heviyrmistelyn ja mukarankistelun kans. Etenkin hevitoljotus keikoilla ja promokuvissa = hyi helevetti. Sanomattakin selvää että Skull Fist siis toimii. Etenki oluen kera!
Cocktus
12.02.2014 11:34:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan helvetin kova bändi. Parin viikon päästä lennän Norjaan katsomaan näitä ja Enforceria. Uus levy on törkeän hyvä samoin kuin Head öf the Pack. Parhaimpia biisejä uudella on Call of the Wild, Bad for Good ja Mean Street Rider.

RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007
Metall1n JuudaS
13.02.2014 16:21:40

Cocktus: Ihan helvetin kova bändi. Parin viikon päästä lennän Norjaan katsomaan näitä ja Enforceria. Uus levy on törkeän hyvä samoin kuin Head öf the Pack. Parhaimpia biisejä uudella on Call of the Wild, Bad for Good ja Mean Street Rider.

Enforcer on niin kova /,,/

''So it's on and on and on ...it's Heaven and Hell, oh well'', Black Sabbath, Heaven And Hell, 1980.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti