Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wolfheart
1 2 3
janezki_
28.08.2013 11:26:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: no ei varmaan sitä tarkoitettu tässä :D
 
Really? O.O
 
Siis aiheeseen ---->
 
Mie oon vaan basisti...
reaper666
31.08.2013 11:22:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Really? O.O
 
Siis aiheeseen ---->

 
mut eipä olis uskonut että oot oikee kätinen..
 
ja tähän aiheeseen ei voi palata koska tässä ei oo mitään eroa Saukkosen muihin projekteihin ja niitä koskevat asiat on käsitelty jo niiden topikeissa.
 
Dawn of solace nyt vähän erilaista.
 
janezki_
31.08.2013 12:52:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: mut eipä olis uskonut että oot oikee kätinen..
 
ja tähän aiheeseen ei voi palata koska tässä ei oo mitään eroa Saukkosen muihin projekteihin ja niitä koskevat asiat on käsitelty jo niiden topikeissa.
 
Dawn of solace nyt vähän erilaista.

 
http://data.motor-talk.de/data/gall … super-super-6906051409365670800.jpg
 
Mie oon vaan basisti...
saastara
31.08.2013 13:32:51 (muokattu 31.08.2013 13:39:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: http://data.motor-talk.de/data/gall … super-super-6906051409365670800.jpg
 
Juu, olihan Reaperin kommentti kyllä täysin asiaton.. Onhan siellä melodista death metallia örinällä, melodista death metallia örinällä ja kliinilillä, melodista death metallia naislaululla ja örinällä, melodista death metallia suomenkielisillä örinöillä ja nyt tässä uudessakin on melodista death metallia folk-vaikutteilla..
 
Mutta vakavissaan, ongelma ei ole pelkästään biisinkirjoituksellinen vaan kans tuotannollinen.. Totta kai siinä maneerit puskee esiin kun teet muutamaa projektia mitkä kaikki operoi enemmän tai vähemmän samalla kentällä. Se ei ole mitenkään kuolemaksi.. Ongelmat korostuu silloin kun saman kaverin on saatava tuottaa ja äänittää myös kaikki projektit, jolloin ne biisinkirjoitukselliset nyanssit hukkuu entisestään.. Sen lisäksi, että bändit operoi samantyyppisissä vesistöissä, ne myös soundaa samantyyppiseltä, koska sama kaveri vääntää nappuloita.
 
Tällä ei siis ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka taitava kaveri lähtökohtaisesti on.. Tollaista on aika vaikea paeta, oli mitenkä jeesus tahansa tahansa musiikillisesti tai tuotannollisesti..
 
E: Tietysti, nyt kun kaikki bändit on kuopattu tätä lukuunottamatta, ei kellään oo mitään valitettavaa tästä.
 
"I've suffered for my music. Now it's your turn"
janezki_
24.09.2013 12:27:00 (muokattu 24.09.2013 12:32:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitten uusi biisi "Routa pt.2" videon kera:
http://www.youtube.com/watch?v=KtOZCdB18pM
 
Videon lopussa myös paljastus, mitä muuta on tulossa lähiaikoina.
 
Mie oon vaan basisti...
Blizk
06.10.2013 22:53:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennakkokuuntelu! https://soundcloud.com/legacymagazin/sets/wolfheart-winterborn/s-5yfTN
 
janezki_
07.10.2013 14:46:40 (muokattu 07.10.2013 14:47:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blizk: Ennakkokuuntelu! https://soundcloud.com/legacymagazin/sets/wolfheart-winterborn/s-5yfTN
 
Infernon sivuilla on myös ennakkokuuntelu ja sieltä löytyy Tuomaksen kommentit biiseistä.
 
EDIT: Linkki jäi:
 
http://www.inferno.fi/uutiset/infer … oaa-kuuntele-uusi-wolfheart-albumi/
 
Mie oon vaan basisti...
hemuli_rokkari
07.10.2013 21:49:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän kuulemastani, hyvä että tuli ennakkotilattua levy! Voisi kai sen nosturilipunkin ostaa viimeinkin :D
 
Mulla on psykoosi päällä
janezki_
18.10.2013 23:23:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on muuten vuoden kovin kiekko tässä. Tullut ahkerasti kuunneltua ja ei heikkoja kohtia/biisejä löydy. Voi olla jopa Saukkosen kovin kiekko, mutta sen aika näyttää. Ja Lammassaarelle tyylikkäistä sooloista plussaa isolla kädellä.
 
Mie oon vaan basisti...
reaper666
21.10.2013 23:19:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sisältääkö tää levy melodista death metallia?
 
Errata
23.10.2013 12:40:18 (muokattu 23.10.2013 12:43:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Se on muuten vuoden kovin kiekko tässä. Tullut ahkerasti kuunneltua ja ei heikkoja kohtia/biisejä löydy. Voi olla jopa Saukkosen kovin kiekko, mutta sen aika näyttää. Ja Lammassaarelle tyylikkäistä sooloista plussaa isolla kädellä.
 
Jotain fiksumpia perusteluja? pelkät soolot tekee vuoden levyn? Tuntuu äkkiseltään siltä että pidät sokeasti joka ikisestä jukaistusta metalliäänitteestä ja ilmoitat aiheesta heti julkaisupäivänään.. :)
 
Ite kuuntelin tuon ennakkokuunteluna kerran ja totesin ettei Saukkosen musat enää kolahda. Aiheuttaa harmistusta sillä aikoinaan, sopivalla kokoonpanolla toteutettuna sävellyksensä heräsi eri tavalla eloon. Ei vaan rahkeet riitä yksinään toteuttamaan mielenkiintoista materiaalia, kun on liian iso pala kakkua haukattuna.
Olisikin hauska kuulla millaista materiaalia Saukkosesta saisi puristettua jos joku tuottaja olisi potkimassa perssiille ja heittämässä romukoppaan liian helpot ja ilmeiset ratkaisut?
Tuo Best of box tulee kuitenkin todennäköisesti hommattua, etenkin BTD:n viimeisen keikan takia. Hyviä muistoja Panun-Larssin aikaisilta keikoilta vuosien varrelta :)
 
np. Sounscape of Silence
 
Herrah
23.10.2013 12:53:16 (muokattu 23.10.2013 12:53:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Errata: Tuntuu äkkiseltään siltä että pidät sokeasti joka ikisestä jukaistusta metalliäänitteestä ja ilmoitat aiheesta heti julkaisupäivänään.. :)

Ainoastaan melodeathista!
 
janezki_
23.10.2013 14:32:07 (muokattu 23.10.2013 17:39:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Errata: Jotain fiksumpia perusteluja? pelkät soolot tekee vuoden levyn? Tuntuu äkkiseltään siltä että pidät sokeasti joka ikisestä jukaistusta metalliäänitteestä ja ilmoitat aiheesta heti julkaisupäivänään.. :)
 
Fiksumpia perusteluja voin antaa, siitä myöhemmin. Toiseen kysymykseen vastaus ei. Kolmanteen lauseeseen: en pidä kaikista metalliäänitteistä ja nykyisin, kun on näitä ennakkokuunteluja yms. niin levyä ehtii kuunnella ennen julkaisua jo hyvän tovin. Eli olisin voinut tuon julistuksen tehdä jo ennen julkaisupäivää (ja tuokin on vain minun mielipide eli ei kaikkien tarvitse tykätä). Kyllä sitä paskaa kamaa (myös metallin saralla) tulee PALJON enemmän kuin hyvää. Tuosta edellisestä viestistä tosiaan tuli lyhyt, koska täällä tuntuu eräillä olevan jonkinlainen asennevamma, niin en minä jaksa sen enempää sepittää. Mutta kun kysyit, niin sepitän.
 
Itse levyyn... Varmaan hyvä aloittaa sillä, että Saukkosen materiaali on lähellä sydäntä ja itse en koe sitä itseään toistavana (kuten joistakin tuntuu) vaan Saukkonen kuulostaa ja on aina kuulostanut vain itseltään ja hyvä niin. En nyt biisi kerrallaan jaksa käydä läpi, mutta tähän levyyn on saatu niitä Saukkosen musiikin parhaita elementtejä yhteen pakettiin (mikä ollut tarkoituskin) ja niistä on nivottu tasapainoinen kokonaisuus. Biiseitä löytyy raivoa, hienoja melodioita, melankolisuutta ja levy on lähes taydellinen tähän meidän pimenevään vuodenaikaan. Soundit on saatu myös kohdilleen, baritonikitara jytisee. Kuten aiemmassa viestissä sanoin, heikkoja biisejä en löydä (ja se on harvinaista nykylevyillä) ja ne soolot ovat tyylikkyydellään piste i:n päälle.
 
Tuo riittänee. Jos ei, niin ei voi mitään.
 
P.S. Olette herrah ja reaper hassuja... Ja ehkä jotain muutakin ;)
 
Mie oon vaan basisti...
Herrah
23.10.2013 20:01:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_:
 
P.S. Olette herrah ja reaper hassuja... Ja ehkä jotain muutakin ;)

 
Janezkilta kehiin nyt top 10 hevilevyt!!!
 
janezki_
23.10.2013 21:14:36 (muokattu 23.10.2013 21:16:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herrah: Janezkilta kehiin nyt top 10 hevilevyt!!!
 
Jari Sillanpään kymmenen ekaa.
 
Äijällä on selkeesti nyt joku ongelma meikäläistä kohtaan :---DDD
 
Miks tää koko helvetin ketju on tälläistä saatanan lätinää...
 
Mie oon vaan basisti...
Herrah
23.10.2013 22:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Jari Sillanpään kymmenen ekaa.
 
Äijällä on selkeesti nyt joku ongelma meikäläistä kohtaan :---DDD
 
Miks tää koko helvetin ketju on tälläistä saatanan lätinää...

 
Eikä ole! Top kympittäminen on hyvä asia, tosin mun mielestä Jarin studiolevy numero 11 eli el ritmo latino on ehkä paras.
 
Jos ei pysty top 10 hevilevyt niin sopiiko top 5 norjan black metal bändit?!
 
janezki_
24.10.2013 12:24:47 (muokattu 24.10.2013 12:55:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT: Ei mitn...
 
Mie oon vaan basisti...
Herrah
24.10.2013 13:47:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Top 3 mnet-käyttäjät?!
 
Miikss
10.07.2015 20:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 624 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Mitää en tunnusta.
 
https://www.youtube.com/watch?v=3dcl2Eg_Xi0
 
Prkl nyt on kova!
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
hemuli_rokkari
21.07.2015 11:26:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Huom! Olet kirjoittamassa yli 624 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Mitää en tunnusta.
 
https://www.youtube.com/watch?v=3dcl2Eg_Xi0
 
Prkl nyt on kova!

 
On se! On tuo livenä kuultu jo pariinkin kertaan mutta silti yllätti! Jälleen meni levy ennakkotilaukseen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «