Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Crimson Glory
1
lmu2002
23.05.2012 10:55:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasin, että kyseinen unohdettu suuruus on saapumassa Suomeen uuden laulajansa kera. Tuubipätkistä päätellen bändi on ihan varteenotettavassa iskussa ja uusi laulaja toimii biiseissä hienosti. Uusi levykin on ilmeisesti työn alla. Itse toivotan nämä uutiset erittäin tervetulleiksi ja kesän keikka menee 'pakkonähdä' -lokeroon vaivatta..
 
EvilDead
23.05.2012 13:23:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläki se ois vissiin tarkoitus mennä tätä bändiä katsomaa Jalometalliin. Kaveri koittanu suostutella ja innostaa mua mukaan katsomaa tuota, mutta enpä vielä osaa sanoa. Lätkäs mulle käteen Astronomica albumin ja oon sen kuunnellu pariin otteesee. Kuulostaa iha pätevältä bändiltä ja tuli mieleen NWOBHM-bändit, mutta ei silti oikein mitään hirveän mielenkiintoista. Pitäisikö vielä koittaa kuunnella tuota albumia, vaiko ottaa jokin muu lätyskä kuunteluun?
 
arppah8
23.05.2012 13:28:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EvilDead: Itelläki se ois vissiin tarkoitus mennä tätä bändiä katsomaa Jalometalliin. Kaveri koittanu suostutella ja innostaa mua mukaan katsomaa tuota, mutta enpä vielä osaa sanoa. Lätkäs mulle käteen Astronomica albumin ja oon sen kuunnellu pariin otteesee. Kuulostaa iha pätevältä bändiltä ja tuli mieleen NWOBHM-bändit, mutta ei silti oikein mitään hirveän mielenkiintoista. Pitäisikö vielä koittaa kuunnella tuota albumia, vaiko ottaa jokin muu lätyskä kuunteluun?
 
Transcendence on se klassisin CG-levytys. Strange and beautifulia on kanssa kovasti kehuttu, sitä en ole itse kuullut.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
lmu2002
23.05.2012 14:21:48 (muokattu 23.05.2012 14:23:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varteenotettavimmat on kyllä nuo kaksi ekaa levyä (nimikkolevy ja Transcendence). Niille taitaa settikin rakentua suurella varmuudella. Tää bändihän on käytännössä odottanut keikalle pääsyä reilut parikymmentä vuotta. Nyt sitten pääsee. Kiva että tulee sitten vihdoin Suomeenkin.
 
lmu2002
13.08.2012 13:01:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno keikkahan se oli! Jäädään jännittämään levyn ilmestymistä...
 
Saappineste
13.08.2012 13:45:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kivaa settiä, mutta kaljahan se kiinnosti huomattavasti enenpi toissapäivänä.
 
lmu2002
10.02.2013 23:22:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttäisi olevan laulajan paikka auki heillä. TLT nosti kytkintä. Eikun hakemuksia vetämään...
 
lmu2002
21.04.2013 01:34:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=vd9NaMEw5J8
 
Jos ette ole vielä nähnyt...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «