Muusikoiden.net
06.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: yesterday & today, y&t
1
Mental_Schok0_Gummi
26.11.2011 22:43:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitan tämän tähän. Pidän itse kovasti tästä bändistä. Dave Meniketti on ollut sekä kitaristi että laulaja. Se lienee tässä kontekstissa harvinaista.

Dave Meniketti on käyttänyt soitannossaan Gibsonin valmistamia Les Paul -tyyppisiä sähkäkitaroita.

Kommentteja, kysymyksiä? Mielestäni Y&T on eräs kasari-hevibändien underrated-sarjaa. Eli rankasti aliarvostettua lajissaan.

MSG + Menta, Shokolat, Mastik (isr. tyttötrio) + Shocking Blue ||=> -no siinäpäs net wiritykzet tähän käyttäjänimeen ;-D
Burn
26.11.2011 23:41:47

Kuulostaa helvetin hyvältä!

http://nereusprojekti.net/
opel99
27.11.2011 19:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itsekin kuuntelin 80-luvulla sujuvasti em.orkesteria ja mulla oli pari pitkäsoittoa heiltä kasetti muodossa. ostin bandiltä -95 ilmestyneen musically incorrect lätyn joka taisi silloin olla jonkinlainen come back levy.oikein mainio bandi ja ehdottomasti yksi kasari aikakauden aliarvostetuimpia bandejä.

bedlam
28.11.2011 07:51:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mental_Schok0_Gummi: Dave Meniketti on ollut sekä kitaristi että laulaja. Se lienee tässä kontekstissa harvinaista.

Taitaa olla raskaamman rokin puolella pikemminkin yleisempää, että laulaja myös soittaa kitaraa tai bassoa.

http://www.petrified-eye.net
HS
01.01.2012 14:30:59

Terve

Heitetääs tähän yksi aika tasokas pätkä ko. orkesterilta.
http://youtu.be/1zq_G3sOzJ4

"Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ... ... ... hyvin".
Mental_Schok0_Gummi
11.09.2015 12:25:26 (muokattu 11.09.2015 12:34:23)

Hommasin nyt tässä kesän aikana sitten '83 Mean Streakin. Edelleen mahtava, soiva ja toimiva levy. Cd:na hommasin, olisi ollut vinyylinäkin. Muttei mulla laitteistoa millä soitella. Rahinatkin kuuluvat hevi- eli hr-klassikolle toki tietty asiaan. :-)

^Tuo ylläoleva biisi sisältyy tähän levyyn, jossa biisejä on yht. 9. Laulujen sanat löytyvät sisältöpahvista. :-D

Kun kasvat isoksi, niin ymmärrät, että kysymys: "Kumpi on parempi, Marshall vai Behringer", on turha...
Mental_Schok0_Gummi
11.09.2015 12:31:10

Ja kakkapylly-kaupan kautta tuli tuo levy ceedeena. Eli Levykauppa Äx. Kuopion keskusvarastolta piti siinä jokunen päivä eli 3-4 ajast'aikaa odotella. Hinta taisi olla 13,95e -jos nyt oikein tämän olin muistanut.

Kun kasvat isoksi, niin ymmärrät, että kysymys: "Kumpi on parempi, Marshall vai Behringer", on turha...
MikaHekkanen
11.09.2015 12:52:51

Kuuntelin bändiä todella paljon aikoinaan sen ollessa uutta ja tuoretta. Valtavasti aineksia, paljon hyviä biisejä. Jossain välissä (Down for the Count -levyllä ja Summertime Girls -sinkkulohkaisun aikana) homma lipesi liikaa radiosoiton tavoittelun suuntaan ja lässähti. Minun mielestäni siis.

Alkupään levyt, etenkin kolmikko Earthshaker, Black Tiger ja Mean Streak ovat oman tyylikautensa helmiä. Harmi, että se superhitti joka olisi nostanut bändin aivan eturiviin jäi saavuttamatta, vaikka etenkin voimaballadit Rescue Me ja Forever olisivat sen voineet tehdä.
StJerky
11.09.2015 13:44:54

MikaHekkanen: Kuuntelin bändiä todella paljon aikoinaan sen ollessa uutta ja tuoretta. Valtavasti aineksia, paljon hyviä biisejä. Jossain välissä (Down for the Count -levyllä ja Summertime Girls -sinkkulohkaisun aikana) homma lipesi liikaa radiosoiton tavoittelun suuntaan ja lässähti. Minun mielestäni siis.

Alkupään levyt, etenkin kolmikko Earthshaker, Black Tiger ja Mean Streak ovat oman tyylikautensa helmiä. Harmi, että se superhitti joka olisi nostanut bändin aivan eturiviin jäi saavuttamatta, vaikka etenkin voimaballadit Rescue Me ja Forever olisivat sen voineet tehdä.

Olen ihan samaa mieltä Minä lopetin kuuntelun juurikin se Summertime Girlsin ja In Rock We Trust levyn aikoihin. Ne vaan oli hittihakuisuudessaan sellaista köyhän miehen Van Halenia.

arppah8
11.09.2015 13:47:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Live Open fire! ommuuten kanssa kova. Tosin en ymmärrä miksi sinne on pitänyt tunkea tuon kammotun Summertime girlsin studioversio keskelle mutta muuten rokkaa hienosti.

Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti